שק הריון ללא עובר - למה הוא לא בא בסוף???|פרפ

איריסי11

New member
שק הריון ללא עובר - למה הוא לא בא בסוף???|פרפ

הי, לפני 8 שבועות התבשרתי לשמחתי כי אני בהריון, השמחה היתה גדולה וכולם מסביב צהלו. הגענו לשבוע 7 והלכנו אני ובן זוגי בשמחה לגניקולוג לשמוע את הדופק, והנה הרופא אומר, שק ההריון מאוד יפה אך לצערי אין שם עובר....???? חשבתי שהוא צוחק עלי אך לצערי גם לאחר שבועיים של המתנה לא קרה דבר ונאלצתי לעבור גרידה. אני תוהה למה העובר לא בא בסוף? מדוע שינה את דעתו? מה גרם לו להחליט ברגע שהוא בא (היתה הפריה והתחיל שק הריון) וברגע השני שהוא מתחרט (הכל המשיך להתפתח אך הוא נסוג מהחלטתו...). למישהו יש רעיון? הצעה? משהו מנחם? תודה, איריס
 

רותי 11

New member
איריסי11 יקרה ../images/Emo140.gif

איריס יקרה לרוב זה קורה כאשר הנשמה שאמורה להגיע מרגישה שאין את התנאים המתאימים להגעתה - היא מרגשיה שמי שאמוא לקבל אותה לא ממש מוכן עדיין נפשית כדי לקבל אותלה והרבה פעמים הרצון שלנו לא עומד בקנה אחד עם התת מודע שלנו שמגיב אחרת מהרציונל שלנו. הנשמה אף פעם לא מתחרטת, אם יש חוזה אין חרטה, לנו יש חרטות לא לנשמות. איריס יקרה, אותה נשמה לא הגיעה מהסיבה, שיש לך פה שיעור עד כמהאת באמת כמהה לילד, לא בקלות הוא מגיע אבל אל דאגה, זה לא דפוס שייחזור על עצמו, תנקי את החלק שבתוכך שמונע ממנו להגיע יש לך חלק בתוכך שחושש מבואו של אותו ילד, משהו שקשור לעבר הרחוק שלך לכן התת מודע שלך משדר אחרת מהמודע.
 

איריסי11

New member
יש לי הרבה עבודה...

הי רותי, לא ממש מבינה אבל בהחלט אעשה עבודה ואנסה להגיע להבנה. אם יש לך משהו להוסיף לי אני אשמח לשמוע. מקווה שכמו שאת אומרת זה יגיע ומהר. תודה בכל אופן, איריס
 
אפשר להדחף?

אולי זה יעזור לאיריס להבין. גם לי היה הריון צעיר שנפל והיה לי כזה גוש בגרון ולא הבנתי למה זה קרה. לימים אני ומי שהיה בעלי נפרדנו וכשאני שואלת את עצמי היום אם הייתי רוצה ילד ממנו אז התשובה היא , לא!!! ורק אז הבנתי למה העובר לא החזירק מעמד ונפל כי בתוך תוכי לא רציתי ילד ממי שהיה בעלי. כמובן שיש הרבה סיבות כמו מה שאת הזכרת רותי חוסר מוכנות וכו אבל אצלי כיום הסיבה ברורה. אני כמהה לילד אבל עם בן זוג אחר.
 

נפש2

New member
אם ככה, גם אני רוצה לספר משהו... ../images/Emo13.gif

לאחר הילד הראשון נכנסתי להריון נוסף, בשבוע 8 כבר היה דופק לעובר, שמחתי מאוד על ההריון כי אני מאוד אוהבת ילדים, אבל יחד עם זאת כעסתי מאוד על בעלי, רבנו המון, נפגעתי מהתנהגותו, ויום אחד כשכעסתי נורא, אמרתי לו (לא ממש התכוונתי, לא הבנתי מאיפה זה מגיע לי), "אם אנחנו לא צריכים להיות ביחד אז ההריון הזה לא יחזיק מעמד", יש לציין כי ההריון היה תקין לחלוטין, כעבור שבועיים הייתי בבדיקת אולטרסאונד שיגרתית ושם גילו כי לעובר כבר לא היה דופק..... לקח לי המון זמן לאחר ההפלה להכנס להריון השני, לאחר שנולד הילד השני, מיד אחרי זה נקלטתי בפתאומיות ונולד לי הילד השלישי. צחוק הגורל....היום אני בהליכי גירושין. אני מתארת לעצמי שההדרכה שלחה לי מסר מסויים באותה תקופה אבל לא הקשבתי למסר הזה... בכל אופן, לא מתחרטת על הנסיכים שלי.
 

רותי 11

New member
../images/Emo24.gifבנות קבלו ממני חיבוק ענק

על כל מה שעברתן אצלי היה משהו שונה אני אישית עשיתי ביוזמתי הפלות מלאכותיות - והפלה שלישית הייתה לי מיד עם תחילת ההריון אבל המעניין הוא שעל כל הפלה כמעט מיד אחרי כן נכנסתי להריון שוב. היום יש לי 4 ילדים ולא מוותרת על אף אחד מהם.
 

נפש2

New member
עוד סיפור נחמד, ברשותכן!

לחברתי היה תינוק בן שנה, כשהיא נכנסה במקרה להריון. היה לה קשה להסתדר עם התינוק והיא החליטה שלא מתאים לה הריון נוסף כרגע ובצעה הפלה יזומה. חצי שנה לאחר מכן, נקלטה להריון נוסף, הפעם החליטה להשאיר, למרות שהיא לא ממש היתה מרוצה מהעניין. בהריון זה נולדו לה תאומים. במשפחתה ובמשפחת בעלה, לא זכורה הסטוריה גנטית של תאומים. היום הילדים כבר גדולים ומקסימים!
 
למעלה