שרוני-זו את,בכבודך ובעצמך ? ;-)

שרוני-זו את,בכבודך ובעצמך ? ;-)

ואו,,יש חיים אחר המוות.. טוב שיש מישהו,שהצליח ``לשדל אותך`` בואי גם לפורשים מרק.
 

שרון-ב-

New member
היי מרק שובב שכמותך !!

רב מעללים אתה בחור....נשארת שד משחת תרשה לי להתחנפף קצת ולאמר לך שהכתיבה שלך השתבחה (לא נכנסתי אף פעם לאקטואליה אבל קוראת ב-40 , מותר לגילאי 30 ?) זהו, זה הענין, אין חיים ואין מוות, חיי נשארו וישארו כפי שהם, אוהבת אותם ככה ומי כמוך יודע שאותי לא משדלים ;-) אנחנו בפאזה אחרת היום, הכתיבה תהיה שונה והסגנון אחר - השמיים הם הגבול - סתם בא לי להתפרע מדי פעם למה לא בעצם ? אתה מוזמן להתפרע איתי אתה מוזמן לכתוב מה בראש שלך. אבקר גם בפורשים, אם תבטיח לכתוב שם משהו שיגרה לי את החושים מה לעשות - זה עושה לי את זה - להתראות שכן צפצף כשאתה עובר
 
אופס,עברתי ליד התחנה שלך.. B-)

מתלבט,מתלבט.. איך לגרות אותך..המממ, יש לי איזה רעיון לא קשור בכתיבה.. אופס שכחתי אני נשוי אופס נזכרתי אז מה ? מרק.
 
זהו-יש לי רעיון מבריק שרוני B-)

אני אוסף אותך בחצות מהתחנה.. נוסעים שוב לבית-קברות ועושים את זה על הקבר השלישי משמרל..
 

שרון-ב-

New member
תגיד קקטוס = רק ליד המתים

תרגיש חי ובשיא הכושר ? סתם סתם צוחקת בדיוק חשבתי לעצמי היום שלא תאסוף אותי שוב ללוויה... אולי יש איזו חתונה באופק ? אופס, זה די דומה, ימי הולדת משהו... (וואללה יש יום הולדת בכפר סבא בקרוב...) להתראות ודרך אגב...השלישי משמאל למה ? הראשון והשני לא היו נוחים לך ?
 
הקבר-הראשון והשני-תפוש.. B-)

קודם כל,ליד המתים אני חי...יחסית שנית,ליד המתים,אני מאלתר עושה את זה במאונך לא במאוזן.. ושלישית כל-ההשראה שמקבלים שם תארי לך,חצות,עורבים למעלה המתים גונחים,מתפללים ערבית רק את ואני-עוסקים בדיברי חול מקור אדיר להשראה חתונה אמרת ? רק בשירותים של האולם הולך ? מרק.
 

שרון-ב-

New member
נשמע כמו מחול שדים 8-p

לא כמו זיון. תאמץ תאי מח יקירי לא רק את השריר... הה, בוקר טוב, הצחקתני על הבוקר
 
למעלה