שרי- ברוך רופא חולים

שרי- ברוך רופא חולים

אני שמחה שגם את כאן, ומקווה שתמשיכי להעשיר אותנו. אני מבקשת שוב איזשהו מבחן או משמימת הערכה לכיתה ה לנושא- לוח מסמרים- משפחת המרובעים. אני מקווה שגם הפעם לא אתאזב. אורית
 
עוד בקשה

עוד בקשה קטנה, משוטטות בארכיון הקבצים, גילית מרכזון בנושא שברים פשוטים תחת הכותרת "חוקרים שברים". לא בדיוק הבנתי את הכרטיסיות, אם תוכלי להתיחס, אשמח.
 
לאורית

אם את מתכוונת לחוקרים ש"פ משימות באקסל, המטרה הייתה שהילדים יבדקו מתי כפל "מגדיל", מתי הוא "מקטין" ומתי אינו משנה את גודל הגורם הנכפל. המשימה ניתנה לאחר שהילדים גילו את האלגוריתם לכפל ש"פ.
 
תגובה מהירה- תודה

אך לא התכוונתי לקובץ בשילוב האקסל- אלה לכרטיסיות עבודה בהן נדרש הילד להשלים מספרים על-מנת לקבל משוואה נכונה, אך ניראה שמשהו השתבש במשוואות. שוב תודה אורית
 
משימת הערכה בנושא משפחת המרובעים

במאגר הפריטים של כיתה ד´ יש משימות הערכה נהדרות בנושא משפחת המרובעים ואני נוהגת להשתמש בהן. אני יכולה להעלות מרכזונים בנושא. אני אנסה להעלות זאת ישר לארכיון כפי שאלישע הסביר.
 
מאגר של ד´

שרי במאגר של כיתה ד´ מופיעות משימות ברמה כללית, שלא נראות לי שמתאימות לכיתה ה אורית.
 
למה לא?

עד שיצאה הטיוטה לתכנית החדשה קשרי ההכלה במשפחת המרובעים נלמדו בכיתה ד´, חלק זה הועבר לתכנית של כיתה ה´, יש במאגר לפחות 5 משימות שמטפלות בהיבט ה"לא קל" הזה של משפחת המרובעים (ואן-הילה רמה 3) בוודאי שזה מתאים למה שמתבקש בכיתה ה´.
 
למעלה