שרשור געגוע לזיו

MIIKLE

New member
שרשור געגוע לזיו../images/Emo47.gif

איפה ישנם עוד אנשים כמו עבדאן גיסנו שהיה מאריות המשחק ועשה את התוכנית. התוכנית משעממממממממת בלעדיו למה עזבתנו זיו? לו רק ההפקה הייתה עושה כמעשה דן מנו ושומרת עליו בפרק ההוא היינו יכולים להמשיך להתבדר ממנו ואם מי נשארנו? תעשו
אם אתם מתגעגעים לאריה הזקן.למה אריה גם כשהוא פצוע תמיד נשאר אריה!!!!!
 

MIIKLE

New member
ברור../images/Emo3.gif

או ששוב גמרתי לשותפים שלי את כל הבירות ואני שיכור מהתחת ולא יודע מה אני כותב.מה הרי בלי זיו אין רעש אין צעקות ומה נשאר לנו? קרב מי האימא הטובה יותר מצ'עמם גיסנו מצ'עמם.
 

MIIKLE

New member
נו אם אני ככה כשאני שיכור...

רק דמייני איך אני כשאני פיכח...
 

mmeny

New member
דוקא עכשיו המשחק יותר מעניין

עם כל הכבוד לזיו,עכשיו לא כל פרק ולא כל הפרק מתרכז בשחקן אחד
 
גיסנו עבאדן לאן נעלמת?!?! ../images/Emo10.gif

עכשיו שאני צופה בהישרדות, אני רואה שמשהו חסר. איפה רעמת האריה איפה?!
אבל עכשיו נורא מצ'עמם בלעדיו. הוא היה מצחיק. והזוי וקורע ומשעשע.
 

AdMish

New member
תודו שהגילוח והתספורת גרמה לכם............

משום מה חשבתי שעבדאן גיסנו השתנה, בעיקר בגלל שהוא כעט עם האויבים הכי גדולים שלו בוילת המושבעים ...... עד שפתח את הפה והוכיח ששמשון הגיבור לא משתנה אחרי גילוח או תספורת קטנה שעשה.
 

ProzaC4387

New member
האמת שהוא מאוד השתנה.. לרעה

חשבתי שהוא בן אדם שלוקח הכל בקלות. והפסיד אז הפסיד זה רק משחק. אבל הוא אכזב אותי עם נאום מרמור על ליאורה. אני מקווה שהגישה שלו במועצת שבט עם עדן הראל היא האמיתית שלו ושלא נראה את זה שוב בגמר.
 

השורד

New member
ההפקה הרבה פעמים נותנת להם את השאלות

או לפחות דורשת מהם להיות נוקבים בכוונה, כדי ליצור עניין. בפועל זיו דווקא מאד מעריך את המשחק של ליאורה והוא אמר זאת במהדורת השבט. ברגע שהמושבעים יוצאים מהמשחק ונמצאים בוילה, הם די מהר נרגעים ושמים הכל בקונטקסט של משחק. תסתכל בנענע על הקטעים מוילת המושבעים ותבין. לכן גם בהישרדות האמריקאית, רוב המושבעים בסופו של דבר שמים את האמוציות בצד ומצביעים לשחקן הטוב יותר, גם אם הוא תקע להם סכין בגב. (יש גם יוצאי דופן בכיינים שעוד לא התבגרו, אבל מעטים)
 
חחח זה לא הוא שרצה להתגלח

הוא התערב עם אנגלנדר בסנוקר, מי שמפסיד עושה קרחת. וזיו הפסיד, והוא לא בכה ויילל, הוא הלך יד ביד עם טל עבר פיליפינית ספרית, והיא גילחה אותו לגמרי.
אז הוא כנראה לא השתנה. אבל רואים שבוילה ירד לו הביטחון כמו בשמשון ודלילה.
 
למעלה