שרשור דיוני הכתר 👑 עונה 4

dilia snake

Well-known member
העניין הוא שמבחינת פיליפ ואליזבת צ'ארלס ודיאנה צריכים לגרום לנישואים להצליח כמו שהם עשו למרות הקשיים. אבל ההבדל (כפי שהוא מוצג בסדרה וכפי שהוא כנראה היה במציאות) הוא עצום. זה ממש לא רק זמנים שונים, זה בעיקר שאליזבת ופיליפ כן אהבו זה את זה ובחרו זה בזה*. לעומת זאת צ'ארלס בשום שלב לא אהב את דיאנה. הוא תמיד היה מאוהב באישה אחרת.

הקטע הבאמת נוראי הכול הסיפור הזה שכולם אומרים את זה: מרגרט ואן ודיאנה וצ'ראלס שהוא (צ'ארלס) אוהב מישהי אחרת, שהוא תמיד אהב מישהי אחרת וששום דבר לא ישנה את זה. וזה אפילו אבסורדי יותר מנקודת המבט שלנו הצופים כי אנחנו כבר ראינו איך הסיפור הזה נגמר ואנחנו יודעים שבסופו של דבר דיאנה שילמה את המחיר בצורה הכי נוראית שיש וצ'ארלס וקמילה סיימו יחד. אבל פיליפ ואליזבת' לא קולטים את זה.

הם יודעים שדיאנה אומללה, שהיא פוגעת בעצמה. כולם מתנערים ממנה, המלכה פשוט מתייחסת אליה כאל מטרד (אולי כי דיאנה כבר מילאה את המטרה המרכזית שלה: ללדת יורש לצ'ארלס וטכנית היא שם רק כחלק מההצגה). ופיליפ יכול להגיד ששניהם מבחוץ, אבל המלכה תמיד גרמה לו להרגיש רצוי ותמיד אהבה אותו באמת, וגם שאר המשפחה המלכותית תמיד נתנה לו את הכבוד מינימאלי בזמן שדיאנה לא קיבלה רבע מזה.
 
למעלה