שרשור דיוני סדרות #13

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כל מי שיש לו משהו להגיד על סדרת טלוויזיה ולא רוצה לפתוח נושא במיוחד מוזמן לכאן
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
*האחר די התמלא


ראיתי היום סוף סוף את הפרק הראשון של "היום השלישי" והיה טוב ומוזר
 

dory30

Well-known member
ראיתי היום סוף סוף את הפרק הראשון של "היום השלישי" והיה טוב ומוזר
בדיוק מה שאני חושב. חכה לפרקים 3 ו-4, זה כבר בכלל הולך לכיוונים שהמוח האנושי הממוצע לא חושב עליהם. מזכיר ספר אימה שערכתי בעבודה על טיסה שמשתבשת.
 

Lhuna3

Well-known member
אני בפרק 5 של טד לאסו וזה עדיין מאוד נחמד, אבל גם עדיין לא השתכנעתי לחלוטין שההייפ של זה מוצדק לגמרי.
 

didalf

Well-known member
Outer Banks עונה 1 (נראה לי שאמורה להיות שניה מתישהו)

הפרקים קצת ארוכים אבל סה"כ סדרה כיפית למדי. מותחת במידה, רומנטית במידה, ואני אוהבת את הלוק של אנשים שהם תמיד בים.

בכל מקרה אני אדבר לעצמי עכשיו:

מצד אחד כל המרדף הזה היה מותח בטירוף מודה שהייתי בלחץ כל הזמן אז זה היה טוב. גם כל הקטע הרומנטי עד המוות הזה אהבתי. יש בזה איזה טיטניק כזה. ווי בעצם יותר טיטניק ממה שאני חושבת - בחורה עשירה שבוחרת בבחור העני שמראה לה מה זה לחיות באמת עד המרדף הרטוב מאד והטביעה. לפחות הפעם הם לא מתו|מזיע|
מצד שני גאדדממטטטט אבלללל שרה למה לא הלכת למשטרה מיד???? למה ג'ון בי ברח כ"כ הרבה??? עכשיו ברור שלא יאמינו לו, וגם לה. אם הוא היה נשאר במשטרה ואומר להם מיד את האמת, הם היו הולכים לתשאל את שרה מיד והיא גם הייתה אומרת להם!! או אם היא הייתה הולכת אליהם מיד כשהיא ברחה ולא רק למחרת כשכבר אבא שלה שם לעשות הצגות. קיצר מצד אחד זה היה מרדף מלחיץ בקטע מהנה מצד שני מרגיש לי מטומטמם כי היו יכולים לפתור את זה מהר יותר.

פאק וורד חלאה:-[ מה שכן אבל באופן מעוות אהבתי את זה שהוא לא מסתיר דברים מאשתו, שהיא שותפה להכל ומעודדת אותו בדרכיו הפושעות. סתם כי זה יותר מעניין מזה שצריך להסתיר הכל מהאישה התמימה.
ורייף סופר חלאה:-[, קודם כל - מה. אתה. יורה. באינדרה????????????????????? אינדרה היא המלכה ולא יורים בה!!! שמישהו ידקור אותו עם פמוט!!!
כל הקטע שלו שהוא עצוב ומטורלל כי הוא כ"כ מנסה להוכיח את עצמו לאבא שלו וצריך שיאהבו אותו לא עבד עלי הפעם בשביל ליצור אמפטיה. הוא היה מעצבן מידי וזבל מידי בשביל שהדמעה הזאת תעבוד עלי.

איפה טופר היה בסוף?? אם הם כבר שכנעו אותו לעזור להם ולהתחזות לג'ון בי בכנסיה הנטושה למה הוא לא כבר סיפר את האמת?

ג'ייג'יי לרגעים עצבן אותי עם האימפולסיביות המטומטמת שלו אבל כשאבא שלו הכה אותו כאב לי עליו;-( ואז בג'קוזי כשהוא נשבר מסכן;-( ריגש אותי כשבסוף כשההורים של כולם באו חוץ משלו אבא של פופ חיבק אותו גם אפילו שהוא כועס עליו לרוב|לב-ש|

קי ופופ ברגע האחרון הכי לא קשור|פנים|

ג'ון בי כזה נסיכי|מאוהב| היה ברור שיהיה בינו ובין שרה משהו מהשניה שראו אותה בערך, שמחה שצדקתי. הפרק שבו הם מתחברים כשהם הולכים לספריה ובסוף הנשיקה בגשם|מאוהב| ואז זה שהיא הצטרפה לחבורה ואני שמחה שהתרגיל המעוות שלהם גרם לה ולקי להשלים. וכמובן שהוא נסיך עולם שמוכן לחכות לה ולא עושה סיפור מזה ולא משתמש ב F כלפיה כי זה לא מכבד|לב| אוף מסכן הוא כזה ילד טוב וכל הצרות נופלות עליו וברובן הוא לא ממש אשם. למרות ששוב אם אתה לא אשם אולי אל תגרום לאי שלם לרדוף אחרייך כי זה נראה מאד כן אשם??????????????
ואז כמו שאמרתי זה שהיא בחרה בו על המשפחה והחיים שלה ונכנסה איתו לסערה. אני אוהבת סיפורי אהבה DOOMED כאלה|לב|
הייתי די בטוחה שהם לא ימותו כי יש עונה שניה ממש שידוע לי אבל לרגע האמת חששתי. ובעיקר חששתי שלא יגלו לנו אם הם חיים עד העונה הבאה שלכו תדעו מתי תהיה. אבל הם חיים|מזיע| וספינה שבדיוק שטה לבאהמה מצאה אותם!! מתה לראות אותם חוזרים במסוק פרטי מליונרים בפרצוף שלך וורד!
 

LeAnnDyIan

Well-known member
יואו, דידאלף ולונה, זוכרות שדיברנו באיזה שרשור על זה שאתן שמות להקלטה תוכניות לפני שהן מתחילות כי הזמנים בלוח השידורים הם בגדר המלצה בלבד ואני התלהבתי בהתנשאות שאצלי זה לא קורה?
וול, אני רוצה לאכול את הכובע שלי עכשיו, כי באתי לראות פרק של התוכנית היומית של דרו ברימור שהקלטתי במהלך השבוע, אבל מסתבר שברייקינג ניוז עשר ד׳ לתוך הפרק על האישפוז של דונלד טראמפ והפירסט ליידי היה חשוב יותר מהפרק שלי|בוכה||בוכה||בוכה|
ומילא היו עושים איזה עדכון של 5 דקות וממשיכים הלאה, אבל לאאאאאאא כל המשך השעה המוקלטת הייתה על זה שהטיסו אותו לבי״ח.
מה יש לדבר על זה במשך שעה?!:-[

עריכה: אני מרשה לעצמי להמעיט ולזלזל באישפוז שלו כי לא רק שהוא החלים באופן מסתורי כעבור שעה וחצי בערך. הוא גם מרשה לעצמו לעשות מזה צחוק ולהמעיט בערכם של למעלה מ-200,000 אזרחים שמתו מהוירוס:-[
 

snirf

Active member
ככה זה- עונה 2
וול, אז קראתי ביקורות שהעונה הזאת טובה יותר-גם של מבקרים וגם כאן בפורום והיו לי ציפיות
כי מעונה 1 לא כ"כ התלהבתי, הייתה חביבה ותו לא.
התחלתי לצפות בעונה ה-2 ו...קודם הופתעתי שיש לה רק 7 פרקים! (עונה קודמת היו 12-13), זה המשיך מזה שאורך הפרקים התקצר ל-20 דק' בקושי
והופ סיימתי את העונה:unsure:
משהו השתנה העונה...היא פתאום שינתה סגנון לטעמי והפכה להיות מעין קומדיית מצבים (שימו לב שכל פרק התרכז באיזשהו נושא/סיטואציה אחת...לרוב הייתה גם סצינה אחת-שתיים ארוכות מרכזיות לאורך הפרק)
כל המכלול הזה היה לי מוזר. נכון הייתה עונה נחמדה, אבל התבאסתי... הרגיש לי שזאת עונה עצלנית לגמריי
שדנה מודן כתבה אותה ב"חפיף", כי לאור 2 הפרק האחרונים הרגיש שהיה לה פוטנציאל לא-ממומש לבחון את הסטטוס החדש שלהם כזוג (בצורה שהיא שונה מקומדיית מצבים קצרה ומעפנה שכזאת).
חבל, התאכזבתי מדנה מודן...אגב, מי שלא צפה- כדי לצפות בסדרה הקודמת שלה- אננדה ששודרה בהוט.

לפחות היה הפי-אנדינג למרות הכל, וההומאז' שעשו בסוף על "נשואים פלוס" היה מצחיק וגדול(!)
 

Lhuna3

Well-known member
עריכה: אני מרשה לעצמי להמעיט ולזלזל באישפוז שלו כי לא רק שהוא החלים באופן מסתורי כעבור שעה וחצי בערך. הוא גם מרשה לעצמו לעשות מזה צחוק ולהמעיט בערכם של למעלה מ-200,000 אזרחים שמתו מהוירוס:-[
לגמרי |כן| :mad:
 

didalf

Well-known member
יואו, דידאלף
סליחה, זה או דיפדף או עדי|חזיר| (או עדי|חזיר|וואנקרו)

זוכרות שדיברנו באיזה שרשור על זה שאתן שמות להקלטה תוכניות לפני שהן מתחילות כי הזמנים בלוח השידורים הם בגדר המלצה בלבד ואני התלהבתי בהתנשאות שאצלי זה לא קורה? וול, אני רוצה לאכול את הכובע שלי עכשיו, כי באתי לראות פרק של התוכנית היומית של דרו ברימור שהקלטתי במהלך השבוע, אבל מסתבר שברייקינג ניוז עשר ד׳ לתוך הפרק על האישפוז של דונלד טראמפ והפירסט ליידי היה חשוב יותר מהפרק שלי|בוכה||בוכה||בוכה|
מצד אחד חהחה כי התנשאת עלינו, מצד שני |נחמה| כי זה ממש מעצבן, ועוד בשביל זה:-[

עריכה: אני מרשה לעצמי להמעיט ולזלזל באישפוז שלו כי לא רק שהוא החלים באופן מסתורי כעבור שעה וחצי בערך. הוא גם מרשה לעצמו לעשות מזה צחוק ולהמעיט בערכם של למעלה מ-200,000 אזרחים שמתו מהוירוס:-[
|כן|לגיטימי לחלוטין:-[
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
בדיוק מה שאני חושב. חכה לפרקים 3 ו-4, זה כבר בכלל הולך לכיוונים שהמוח האנושי הממוצע לא חושב עליהם. מזכיר ספר אימה שערכתי בעבודה על טיסה שמשתבשת.
ראיתי היום את הפרק הרביעי של היום השלישי, מיד אחרי שראיתי את הפרק השלישי.
כבר יצא גם הפרק החמישי, אבל אותו אני אראה מחר או מחרתיים.
אני אתחיל עם התרשמות של החלק הראשון של הסדרה, כלומר שלושת הפרקים הראשונים:
מאוד אהבתי.
בין היתר אהבתי איך סאם נע בין להיות רגוע על האי ללהיות בפאניקה גמורה ואז חזרה כשמוצאים סיבות למה שנראה לו מוזר. והעניין הוא שבגלל שהוא גם מספר שהיו לו התקפי פסיכוזה או משהו אז לא ברור אם אפשר לסמוך על מה שהוא רואה. מה גם שאנחנו רואים שחלק מהזמן זה נראה ברור שמה שהוא רואה זה סוג של חלום.
אהבתי איך התגלו דברים בהדרגה. יחסית מהר נעשה ברור שזה שההעלמות של הבן שלו הייתה באזור קרוב וזה שסבא שלו היה על האי במלחמה (אחר כך מתברר שהוא בכלל היה יליד האי) זה לא מקרי. גם הצלחתי בשלב מסוים לחבר את זה שהעובדה שאבא של אפונה איבד ילד קשור לזה ובעצם הבן של סאם עדיין בחיים.
בכל מקרה היה טוב גם כשהצלחתי לחבר נקודות בעצמי, ואולי דווקא יותר בגלל זה.
קצת עיצבן אותי לפעמים שממש לא ברור על מי אפשר לסמוך. או ליתר דיוק לא ברור למה אנשים מסויימים טרחו מאוד לשכנע את סאם שאפשר לסמוך עליהם בעוד שהם בעצם שיקרו לו. גם הזוג מהפאב שכביכול ניסה להציל אותו וגם ג'ס. כלומר בשלב מסוים לא ברור למה היא עוזרת לו רק כדי לבגוד בו רגע לאחר מכן. למה בשלב הזה לא פשוט תפסו אותו?
חלק מאוד חזק בפרקים האלו היה התיאורים של האבל של סאם והכאב שלו (משהו שבעלת הפאב התעמקה בו במיוחד ולא לחלוטין ברור למה) זה שהוא היה מלא כאב ורצה לפגוע באחרים, אבל במקביל שמר על שלווה חיצונית. (כל העניין שהוא הפציר לא להאשים מהגרים).

את החלק השני בנתיים אני פחות אוהב.
דבר ראשון - היה לי ברור בערך מהרגע הראשון שהאישה ההיא זאת אשתו ואלו שתי בנותיו. הוא ציין הרבה פעמים שיש לו שתי בנות ובן (וההנחה שלי הייתה שהוא מתייחס לבן שהוא חשב שמת). אומנם זה היה קצת מוזר כי האישה שחורה וברור שהבנות מעורבות, בעוד שממה שראינו מהבן הוא נראה לבן לחלוטין. אבל דברים כאלו הם לא מוחלטים. זה היה כל כך ברור שלא היה לי ברור למה לא מציינים את זה וזה גרם לי כמה פעמים לתהות אם אולי זה לא נכון אלא רק הטעיה. הגילוי של זה בסוף עם התמונה על המסך הרגיש לי מיותר.
מה גם שכל ההתעקשות של האישה להשאר על האי מרגישה מטופשת מאוד אם היא לא שם מסיבה מאוד מסויימת. סתם להתעקש להשאר על האי בגלל שהיא חושבת שהבת שלה מעוניינת בארכיאולוגיה זה מטופש. (בין היתר כי אנגליה מלאה באתרים ארכיאולוגיים).
בכמה קטעים זה הרגיש לחלוטין מגוחך שהיא נשארת על האי עם הבנות שלה. כולם שם קריפים בטירוף, כל מקום אומר לה שסגור. והיא יודעת שהכביש עומד לשקוע.
ואז כשהיא מוצאת מקום באינטרנט שאיכשהו לא כתוב בברור באינטרנט שהוא עוד לא פתוח לציבור, אז למרות שנשארה רק חצי שעה עד שהכביש שוקע היא משאירה את האוטו ויוצאת למסע רגלי למקום שהיא לא יודעת עליו שום דבר.
וכל זה עוד מילא אם היא הייתה עושה כשזאת היא לבד, אבל היא עושה את כל זה עם שתי בנות ובזמן שקר בחוץ.
הסוף שבו הם כן שוכנו באכסנייה וקיבלו ארוחה הרגיש כמו שני הפרקים הראשונים של החלק הראשון שבהם הצליחו לגרום לסאם להרגיש שבעצם הכל בסדר למרות שזה מרגיש מוזר מאוד. ככה שאני לחלוטין מצפה שבפרק 5 שוב יהיו דברים מאוד קריפיים עד שבסוף ישכנעו אותה שהכל בסדר והיא תבחר שוב לא לעבור את הגשר היבשתי כשהוא יפתח.

מה שמעניין אותי במיוחד זה לגלות מה בעצם קרה בחודשים שבין שני החלקים.
דבר אחד ברור - תושבי האי קיוו שזה שסאם יהפוך להיות האב החדש של האי יתקן דברים על האי וישפר את מצבם, אבל זה לא קרה. רואים שהאי מוזנח יורת מבעבר. רואים שהאנשים שם עוד יותר מתנהגים במוזרות וראינו גם שאנשים עוזבים. אנחנו גם רואים שאתר נופש שהם בנו נזנח במהלך בניה. אני תוהה אם בכלל עשו את הפסטיבל שדובר עליו בחלק הראשון.
אז השאלה היא כיצד תושבי האי מסבירים את זה שמצב האי לא שופר. איך זה קשור לסמל המוזר שמופיע על קירות בכל מקום. מי זאת האישה שעומדת ללדת? האם סאם הכניס מישהי להריון והיא אמורה ללדת יורש חדש של האי? אם כן אז למה? הרי לסאם יש בן בכור.
 

מילי08

Well-known member
לא יצא לי לראות הרבה השבוע, אז רק אתמול סיימתי את העונה. ואפילו הספקתי להתחיל עונה 3
כמה מחשבות:
1. רסמוס - מצד אחד באמת בן זוג איכפתי ומתחשב גם כלפי יפה, אבל הציק לי שהוא מאוד ניסה לאלף ולרסן את ריטה. הרי הוא ידע איזה טיפוס היא, ולכן הוא גם התאהב בה, אז למה לשנות אותה עד כדי כך? הייתי בטוחה שמתישהו ריטה תגיד לו בדיוק את זה.
2. היה צפוי שבסוף יהיה לו קטע עם הלה. ממש לא הופתעתי.
3. גם היה צפוי, אבל ממש מטופש ולא נחוץ, שישמעו את ריטה ואת טום מדברים. מילא אם היו עושים את זה שמישהו עובר ושומע, אבל דרך המוניטור של התינוק? הרי העגלה לא מסתובבת עם עצמה שמישהו צריך לשים לב למוניטור.. זו היתה בחירה ממש מטופשת לטעמי.
4. אגב טום- הצחיק אותי שהוא הפך לבלונדיני בעונה הזאת.
5. יונאס, המורה שדלוק עליה, מעצבן אותי. אם זה היה הפוך והוא היה אשה, הייתי קוראת לו עוגבת. נראה כל כך זחוח. אבל מזכיר לי קצת את ליאור אשכנזי. לא יודעת מה זה אומר :-D...
6. אני מאוד אוהבת את הסיפורים שמתרחשים בבית ספר, גם אם לפעמים הם לא הולכים כמו שחשבתי (וכנראה כי אני מושפעת מאוד מהטלוויזיה האמריקאית שמעצימה דרמות). למשל עם הילד שהיה מאוהב בריטה - חשבתי ריטה לא ניהלה את זה כמו שצריך, או - בעיקר המורה אריק. כל סצינות הבריונות כלפיו היו מאוד עצובות בעיני, וגם זה שהראו שהוא על כדורים- הייתי בטוחה שזה יילך לכיוון טרגי, שיקרה לו משהו. מצד שני, זה יפה שלא הפכו את זה לדרמטי מידי, ונתנו לו סוף טוב. אבל מאוד קיוויתי שיעשו משהו אמיתי כנגד הילד המציק וההורים האיומים שלו.
7. בהמשך לזה, מעניין לראות שגם בדנמרק ההורים מתערבים מאוד ומזלזלים במורים, כמו בחור השחור שנקרא מערכת החינוך הישראלית. עוד דמיון מעניין שהפתיע אותי מאוד, זה שפונים לאנשים בשם הפרטי ובלי רשמיות מיותרת, כמו בארץ.
8. המזג אוויר שם!|קר||קר||קר||קר||קר| אבל היה קצת מוזר לראות פרק אחד מושלג ופרק אחד שבו הם לובשים בגדים שנוטים להגדרה "קיציים".
 
the vow פרק 8 מישהו ראה?

מנסה להסתיר ספוילר (למרות שלא בטחה שזה ספוילר. בטח לא בסדרה כזו)
החלק של קבוצות ג'נס שמיועדות להעביר לנשים את "החוויה הגברית", והוידוי של מארק על כך שהוא לא מסוגל לסלוח לעצמו שהסכים לענישה העצמית של בוני, שברו אותי

בכלל התוכנית הזו, עם הקצב האיטי שלה, וההכרות ההולכת ומעמיקה עם הדמויות, מאוד מעניינת. וזה למרות שאנחנו יודעים את הסוף.

מחכה לפרק הבא והאחרון
 

dilia snake

Well-known member
הפרק הזה היה יפהפה מבחינה ויזואלית, קודם כול. אין לי מושג איפה הם צילמו או שזה בכלל סוג של CGI, זה גם לא מעניין אותי כי הפרק הזה היה אחד הפרקים הכי יפים שראיתי בטלוויזיה. גם אם העיצוב העתידני היה קצת גנרי ולא מקורי, כול מה שהיה בחוץ היה פשוט עוצר נשימה.

אז רגע אחד מייקל נוחתת, לא מאופסת ועל פניו סובלת מפגיעה כול שהיא בגב, ואז אחרי כמה דקות היא מכסחת למישהו את הצורה?

והזאתי שמשחקת אותה עשתה פשוט עבודה מדהימה, ואני חושבת שאני זקוקה לעוד סצנה או שתיים של מייקל על סמים. רק אומרת.

זה היה אמיץ מצד ההפקה של הסדרה למקד את כול הפרק הראשון רק במייקל והבחור החדש בלי להראות אפילו לרגע את שאר הצוות(איפה סארו? ולמה לא קיבלנו לפחות סצנה אחת של פול ומה שמה?).

הקליפ פתיחה החדש היה ממש יפה.

הבחור ההוא שמייקל גייסה בסוף נראה לי בהתחלה כמו קריפ, אבל נראה שהוא דווקא מהבסדר.

אני מקווה שלא ימרחו לנצח את המפגש של מייקל עם דיסקברי ושבפרק הבא נגלה איפה הם ומה קרה.

מישהו רוצה להמר כמה זמן ייקח למייקל ובוק לשכב?

חוץ מזה סה"כ פרק ראשון טיפוסי לעונה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
הפרק הזה היה יפהפה מבחינה ויזואלית, קודם כול. אין לי מושג איפה הם צילמו או שזה בכלל סוג של CGI, זה גם לא מעניין אותי כי הפרק הזה היה אחד הפרקים הכי יפים שראיתי בטלוויזיה. גם אם העיצוב העתידני היה קצת גנרי ולא מקורי, כול מה שהיה בחוץ היה פשוט עוצר נשימה.

אז רגע אחד מייקל נוחתת, לא מאופסת ועל פניו סובלת מפגיעה כול שהיא בגב, ואז אחרי כמה דקות היא מכסחת למישהו את הצורה?

והזאתי שמשחקת אותה עשתה פשוט עבודה מדהימה, ואני חושבת שאני זקוקה לעוד סצנה או שתיים של מייקל על סמים. רק אומרת.

זה היה אמיץ מצד ההפקה של הסדרה למקד את כול הפרק הראשון רק במייקל והבחור החדש בלי להראות אפילו לרגע את שאר הצוות(איפה סארו? ולמה לא קיבלנו לפחות סצנה אחת של פול ומה שמה?).

הקליפ פתיחה החדש היה ממש יפה.

הבחור ההוא שמייקל גייסה בסוף נראה לי בהתחלה כמו קריפ, אבל נראה שהוא דווקא מהבסדר.

אני מקווה שלא ימרחו לנצח את המפגש של מייקל עם דיסקברי ושבפרק הבא נגלה איפה הם ומה קרה.

מישהו רוצה להמר כמה זמן ייקח למייקל ובוק לשכב?

חוץ מזה סה"כ פרק ראשון טיפוסי לעונה.
היה פרק בהחלט נחמד
אני אוהב את ההטכנולוגיה העתידנית שראו כמו המיטה והשולחן שפשוט נעלמים ונוצרים לפי צורך.
אני חושבת שאני זקוקה לעוד סצנה או שתיים של מייקל על סמים. רק אומרת.
לחלוטין. זה היה מעולה. רציתי לשמוע אותה מסבירה בצורה כזאת את כל העלילה של עונה 2 :-D

היו דברים שהצלחתי להבין שיהיו מהטריילרים שראיתי - כמו זה שהפדרציה כבר לא ממש קיימת בעתיד שהיא מגיעה אליו.
זה רעיון נחמד, אם כי זה לחלוטין העלילה של הסדרה אנדרומדה (שם ספינת חלל של פדרציה בין כוכבים ענקית מועברת 300 שנה לעתיד ומגלה שהפדרציה שהיא הייתה חלק ממנה נהרסה והקפטן שלה מחליט ליצור אותה מחדש)
אני מניח שזה מה שמייקל והדיסקברי יעשו.
וברור שהדיסקברי תופיע מתישהו, אז באמת אני מעדיף שנראה אותה כבר בפרק הבא.

הפתיע אותי זה הגילוי בסוף הפרק שבוק הוא בעצם בחור טוב שמנסה להגן על הטבע.
לא ברור ממש מה הקבוצה שהוא שייך אליה.
וגם מה הקטע עם הנקודות שמופיעות לו על המצח כשהוא מתפלל (או משהו) האם זה איזה משהו טכנולוגי שנעשה לו, או שהוא נולד ככה. (הוא אמר שבמשפחה שלו בכל כמה דורות נולד מישהו כמוהו, אבל זה לא ברור אם הכוונה היא למישהו שלא רוצה להרוג חיות או למישהו עם הדבר שיש לו)

מישהו רוצה להמר כמה זמן ייקח למייקל ובוק לשכב?
אני מנסה להזכר אם הבחור שהיה לו קשר רומנטי עם מייקל גם היה על הדיסקברי כשהיא קפצה בזמן. (זה שהיה קלינגוני בעבר)
אני חושב שלא וזה אומר שהיא באמת פתוחה למערכת יחסים חדשה.
אבל אני מניח שזה יהיה איטי אז רק לקראת סוף העונה.
 

dilia snake

Well-known member
רציתי לשמוע אותה מסבירה בצורה כזאת את כל העלילה של עונה 2 :-D
לגמרי(y)(y)(y)(y)

וגם מה הקטע עם הנקודות שמופיעות לו על המצח כשהוא מתפלל (או משהו) האם זה איזה משהו טכנולוגי שנעשה לו, או שהוא נולד ככה. (הוא אמר שבמשפחה שלו בכל כמה דורות נולד מישהו כמוהו, אבל זה לא ברור אם הכוונה היא למישהו שלא רוצה להרוג חיות או למישהו עם הדבר שיש לו)
אני הבנתי שהוא נולד ככה וחשבתי שהמשפחה שלו סתם רוצחים לא אנשים שרוצחים חיות. אולי יחזרו לעבר שלו בנקודה מסוימת? כי הבנתי שהוא הולך להיות דמות קבועה(וגם אני חשבתי שהוא מהרעים, אבל זה נראה שהוא הולך לעזור למייקל).

אני מנסה להזכר אם הבחור שהיה לו קשר רומנטי עם מייקל גם היה על הדיסקברי כשהיא קפצה בזמן.
הוא נשאר בעבר וטוב שכך(הוא גם היה אמור להיות בספינאוף על החטיבה הסודית ההיא שבסוף לא יצא לפועל לדעתי).
 

Lhuna3

Well-known member
טוב אני אכתוב כמה מילים על שתי הסדרות האחרונות שראיתי/רואה.
שעכשיו אני רק קולטת שהן בעצם במקרה מאוד דומות:
טד לאסו ואמילי בפאריז
(נגיד ספויילרים לשתיהן אבל מאוד מאוד כלליים לפרמיס)
שתיהן סדרות קלילות, עם עלילה מתמשכת, נגיד קומדיות אבל לא כאלו עם פאנצ'ים או שממש מצחיקות,
על אמריקאי/ת אופטימי/ת וחיובי/ת (קצת יותר מידי), שמגיע לעבוד במדינה אירופאית (הוא באנגליה, היא בצרפת, הוא כמאמן כדורגל שאין לו מושג בכדורגל, היא אשת שיווק צעירה שמתמחה בסושיאל מדיה), ונתקל בפערי תרבות קשים ובאנשים שמאוד לא רוצים אותו/ה שם ומנסים להכשילו (וכמובן בעניינים רומנטיים כאלו ואחרים, בכל זאת קומדיות).


שתי הסדרות הן מאוד מאוד נחמדות.
אף אחת מהן לא סדרה שאני מחשיבה ממש "ברמה גבוהה" מבחינה איכותית, אבל לפחות לגבי טד לאסו אני במיעוט כנראה, כי ראיתי המון אנשים עפים עליה ומחשיבים אותה בערך לדבר הכי טוב שיצא השנה.
בכל מקרה אני כן נהניית/י בהחלט משתיהן (עם אמילי אני בפרק 8).
הן מקוריות ומרעננות וכיפיות.
אני וגם הסטטיסטיקה אומרות שמומלץ לכם לנסות.
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
ואחרי שסיימתי את אמילי בפאריז:
טוב אז הסדרה כאמור ברובה קלילה ונחמדה, אבל ממש לא "איכותית", מאוד צפויה, כתובה ומשוחקת די גרוע אם לומר את האמת, וסופר שטחית.
בהתחלה הקונפליקטים שלה עם התרבות הצרפתית היו מעניינים ונחמדים לצפיה, וחשבתי שילכו לכיוון שמתייחס יותר ברצינות לנושא ההטרדות המיניות שעלה, אבל זה לא קרה וחבל.
בחצי השני כבר הרגשתי שהדרמה שם ממש מאולצת וטיפשית.
בשלב די מאוחר שמתי לב שהיוצר שלה הוא אותו יוצר של סקס והעיר הגדולה ואז פתאום הכל מובן. אמילי היא ממש הגלגול השני של קרי בראדשו מכל בחינה אפשרית. נראה גם שממש בער ליוצר הזה לחזור לסיפור שמתעסק בלי סוף בסקס (למרות שכמעט בלי להראות סקס ממש) והעתיק את הסיפור לפאריז בשביל שאפשר יהיה להתעסק בזה גם במסגרת העבודה של הגיבורה, לכאורה בגלל ההתנגדות של הצרפתים לתנועת ה-METOO וכל זה. אבל כאמור למרות שלכאורה הורגשה ביקורתיות מסויימת לזה וגם ליחס של הצרפתים לסקס ולבגידות בכלל, בסופו של דבר לא רק שזה לא טופל, זה התקבל כמשהו תקין וסבבה. כמעט כל הגברים שם הם דושים, אבל אין לזה שום השלכות שליליות, להיפך, זה נסלח להם לחלוטין, וגם הגיבורה בעצמה יוצאת קצת כזאת.
גם הצרפתים יוצאים בעיני ממש רע מהסדרה הזאת מכל הבחינות.
בכל אופן כל הדמויות שם הן הכי שטחיות שיש ולכן גם לא באמת התרגשתי שם מכלום, כולל מסיפורי האהבה לכאורה.

יש גם משהו ממש לא הגיוני וזה שדמויות צרפתיות פתאום מדברות ביניהן אנגלית, גם בלי שאמילי לידן, שזה משהו שאמנם אנחנו רגילים אליו מסרטים אמריקאיים, אבל בסדרה הזאת זה מגוחך ביותר, כי הם עשו ממש עניין מהנקודה שזה מרגיז אותם שהיא לא יודעת צרפתית ושדמויות מסוימות מסרבות לדבר אנגלית אפילו איתה. וכן יש שם סצינות אחרות שדמויות מדברות צרפתית. אז זה ממש לא ברור מה היוצרים חשבו לעצמם.

ובכל זאת - למי שמתחשק משהו הכי קליל שיש, על בחורה צעירה אופנתית ושטחית והרבה חתיכים שמכרכרים סביבה - זו אופציה.
 
נערך לאחרונה ב:

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ואחרי שסיימתי את אמילי בפאריז:
טוב אז הסדרה כאמור ברובה קלילה ונחמדה, אבל ממש לא "איכותית", מאוד צפויה, כתובה ומשוחקת די גרוע אם לומר את האמת, וסופר שטחית.
בהתחלה הקונפליקטים שלה עם התרבות הצרפתית היו מעניינים ונחמדים לצפיה, וחשבתי שילכו לכיוון שמתייחס יותר ברצינות לנושא ההטרדות המיניות שעלה, אבל זה לא קרה וחבל.
בחצי השני כבר הרגשתי שהדרמה שם ממש מאולצת וטיפשית.
בשלב די מאוחר שמתי לב שהיוצר שלה הוא אותו יוצר של העיר הגדולה ואז פתאום הכל מובן. אמילי היא ממש הגלגול השני של קרי בראדשו מכל בחינה אפשרית. נראה גם שממש בער ליוצר הזה לחזור לסיפור שמתעסק בלי סוף בסקס (למרות שכמעט בלי להראות סקס ממש) והעתיק את הסיפור לפאריז בשביל שאפשר יהיה להתעסק בזה גם במסגרת העבודה של הגיבורה, לכאורה בגלל ההתנגדות של הצרפתים לתנועת ה-METOO וכל זה. אבל כאמור למרות שלכאורה הורגשה ביקורתיות מסויימת לזה וגם ליחס של הצרפתים לסקס ולבגידות בכלל, בסופו של דבר לא רק שזה לא טופל, זה התקבל כמשהו תקין וסבבה. כמעט כל הגברים שם הם דושים, אבל אין לזה שום השלכות שליליות, להיפך, זה נסלח להם לחלוטין, וגם הגיבורה בעצמה יוצאת קצת כזאת.
גם הצרפתים יוצאים בעיני ממש רע מהסדרה הזאת מכל הבחינות.
בכל אופן כל הדמויות שם הן הכי שטחיות שיש ולכן גם לא באמת התרגשתי שם מכלום, כולל מסיפורי האהבה לכאורה.

יש גם משהו ממש לא הגיוני וזה שדמויות צרפתיות פתאום מדברות ביניהן אנגלית, גם בלי שאמילי לידן, שזה משהו שאמנם אנחנו רגילים אליו מסרטים אמריקאיים, אבל בסדרה הזאת זה מגוחך ביותר, כי הם עשו ממש עניין מהנקודה שזה מרגיז אותם שהיא לא יודעת צרפתית ושדמויות מסוימות מסרבות לדבר אנגלית אפילו איתה. וכן יש שם סצינות אחרות שדמויות מדברות צרפתית. אז זה ממש לא ברור מה היוצרים חשבו לעצמם.

ובכל זאת - למי שמתחשק משהו הכי קליל שיש, על בחורה צעירה אופנתית ושטחית והרבה חתיכים שמכרכרים סביבה - זו אופציה.
אז את זה את יכולה לראות למרות כל הדברים הרעים שיש לך לומר עליה, אבל את ורוניקה מארס לא...
 

Lhuna3

Well-known member
אז את זה את יכולה לראות למרות כל הדברים הרעים שיש לך לומר עליה, אבל את ורוניקה מארס לא...
זה רק 10 פרקים (שכאמור לפחות ב-6 הראשונים זה היה נראה לי מבטיח יותר) ואני לא מתכוונת להמשיך אם היא תחודש לעוד עונה, אז לורוניקה נתתי יותר צ'אנס ממנה (ראיתי אאז"נ 12-13 פרקים).
 
למעלה