שרשור האירוח של ד"ר רפי קישון

למה בעצם לבחור בכם?

עדיין לא החלטתי לאיזו רשימה אצביע אבל נושא בעלי החיים כן נוגע ללבי שכן אני מגדלת 2 חתולים וגם מאכילה חתולי רחוב. איזו הבטחה תוכל לקיים לדעת באופן בטוח? כלומר, ממה שהתחייבתם במצע, מה לפי דעתך יהיה הכי ישים?
 
כמעט כל הרשימות מעלות את אותם הרעיונות היפים

כמעט כל הרשימות מעלות את אותם הרעיונות היפים בתאוריה - צריך להבין שככה זה בפוליטיקה השאלה היא מי באמת יממש אותם או מי רק משתמש בהם קקרש קפחצה פוליטי. לכן צריך לבחור לא באנשים היודעים לדבר ולהבטיח - אלא בכאלה שמאחוריהם שנים של עשיה ופעולה. מאז שאני התחלתי לעבוד כוטרינר במקביל פעלתי, כתבתי ועזרתי והופעתי למען בעלי החיים עם כל האירגונים והעמותות שבכלל קימים בישראל. למשל המאמר שלי על חשיבות חתולי הרחוב שנכתב לפני כ 12 שנים הוא אחד המאמרים הנקראים והמופצים ביותר באינטרנט בארץ בין כל אוהבי החתולים. רבים תולים אותו בכניסות לבתים כדי להוכיח שיש בסיס מדעי לתמיכה בחתולי החצר. בבג"צ העומד להיון נידון בנושא התנגדות להרעלה ופגיעה בחתולי הרחוב מופיע חוות הדעת שלי כוטרינר - וזה עוד מהתקופה שעוד לא חשבתי בכלל על פוליטיקה.בסרטו של אנונימוס נגד האבסת אווזים תראי אותי מככב , וכך גם בכל הקמפינים נגד ניצול חיות המשק השונות. התנועה נגד ניסויים בבעליי-חיים נעזרת בי רבות בתקשורת ובכתיבת מאמרים. הירוקים היא תנועה בעלת מסורת ארוכה- מאחוריה תפיסת חיים מובנית - זו לא תנועה קקיונית שצמחה לה לפני הבחירות.
 
אינטרנט

היי רפי, קודם כל בהצלחה. נחמד לראות אנשים טובים בפוליטיקה. האם תהיה מעורב באינטרנט גם לאחר הבחירות? האם תנהל בלוג? תקדם את נושא בעלי החיים דרך האינטרנט?
 
מה תהיה בעיניך הצלחה?

איזה הישג במועצה (אם תיבחר) ייחשב בעיניך כהצלחה הגדולה ביותר?
 

שושה233

New member
שפו לרפי

חבל שאין אחד,רק אחד כמוך בעיר המעפנית באר שבע,כול הכבוד רינה
 
למעלה