שרשור הפרק האהוב!

trigotrigo

New member
שרשור הפרק האהוב!

כל חברי הפורום מוזמנים להגיב להודעה זו ולספר איזה פרק הכי אהוב עליהם. אפשר לכתוב כמה פרקים (למשל, אחד מכל עיר), וכל אחד מוזמן להגיב לאחרים ולהתייחס לפרקים האלה! מתחילים מ-ע-כ-ש-י-ו!
 

bep2cell

New member
מה שישר קופץ לי לראש (אולי ../images/Emo58.gifים)

אני מקווה שאני לא מערבב פרקים.. מוגאס, הפרקים של טרנטינו שחוטפים את ניק ויש את הקטע שההוא שהתאבד עם כל הכסף עליו מול גריסום מניו יורק, הפרק האחרון של עונה שלוש, שמשתלטים להם על כל הבניין ורק מאק וסטלה בפנים. גם הפרק שדני נלקח בשבי ונפצע קשות הוא טוב. ממיאמי, הפרק שיורים לאריק בראש והפרק אחריו שהורשיו יוצא לצוד את היורה בברזיל. אני ממש מקווה שאני לא עושה פאדיחות ומערבב קטעים, עבר המון זמן מאז שראיתי כל אחד מהפרקים האלה.. אם כן טעיתי אני אשמח אם תרעננו את זכרוני
 

אישה 31

New member
כן הפרק שחוטפים את ניק

מעולה... גם הפרקים שהצוות מגיע לזירה ומוצאים את המיניאטורות מעולים, במיוחד אלה שרה מתחילה לעלות על החשודה ואז נחטפת. אבל יש כול כך הרבה פרקים מעולים וטובים שקשה לזכור
 

Marg H

New member
../images/Emo45.gifהפרק מוגאס, זה פרק מדהים.

הראשון שראיתי בסידרה בכלל, ושבזכותו המשכתי!
 
פרקים שלי

ווגאס- הקרוסאובר עם מיאמי, ראיתי אותו מלא פעמים. מיאמי- אני חושבת שמשהו אחד בעונה 3 ששכחתי איך קוראים לו
ניו יורק- הפרק עם השלג והבובה אני חושבת
 

Marg H

New member
תגידי קרוסאובר עם מיאמי ווגאס היה רק בפיילוט?

 

We Never Close

New member
../images/Emo60.gif

ניסיתי להיזכר בפרקים שאהבתי בתקופת הCSI הרצינית שלי, אבל לא ממש הצלחתי.. מה שכן, פרקי המיניאטורות ברובם היו טובים, בעיקר לקראת הסוף כשגילו את הרוצחת. אם אני אזכר במשהו אני אכתוב.
 

Marg H

New member
../images/Emo192.gif יש לי כמה (זהירות חפירה!)

אגב כולם מווגאס. 1)Weeping Willows פרק 5X22. זה פרק עם בעלה (בנפרד עכשיו של מארג הלגנברגר, פרק שכולו עליה, די רשע אליה. אבל אהבתי אותו. אהבתי שהדמות של בעלה חזרה שוב ב Leaving Las Vegas 7X11, שמה הוא היה ממש טוב. חבל שהוא לא חוזר למרות שהוא היה אמור, רק בגלל שהם פרודים. 2) Loco Motives 7X10 זה היה פרק כל כך מצחיק. אולי אתם זוכרים, זה היה על בחורשהיה תקוע עד לראש בתוך בטון, שלידו גופה. כל הפרק בראס מנסה לגלות איך קוריאם לבחור. בסוף הילדה שאישתו הייתה עושה עליה בבייביסיטאר קוראת לו "מקס". ממש פרק מצחיק. ואגב לראות את גריסום מחייך היה נחמד. והצחוק של מארג, הרג אותי! 3) Built to Kill: Part 1+2 7X1+2 האמת שכל מי שמכיר את שני הפרקים האלה, לא צריך להגיד לו למה הם מהממים. אז אולי הם לא הפרקים שבמאיים טרנטינו, אבל בי הם נגעו/ריגשו, whatever, הכי היה קשה שיראו בסאם בסוף. 4) וזה כדי שלא כל הפרקים האהובים עליי יהיו מעונה 7, Pirates of the Third Reich 6X15 זה פרק עם ליידי הת'ר, על הבת שלה, ועל מעין נאו-נאצי, מנגלה. באמת, תראו את הפרק, המילים שלי לא מספיק טובות בשביל לספר את הסיפור שלו. 5)Kiss Kiss, Bye Bye 6X13 גם פרק שכיף לראות, הם אגדה הוליוודית. כמו פרק זה גם Living Legend 7x09, עם הסולן של להקת The Who פרקים מהממים. זה הכל. שוב שניהם איך שהוא סובבים סביב קת'רין. 6) אני אסיים עם שני פרקים, טוב אולי שלוש, למרות שיש לי עוד כמה אבל כבר חפרתי. Play with Fire 3x22, פרק שבו המעבדה מתפוצצת וגרג נפצע, הוא עוד במעבדה אז, וקת'רין וווריק חוקרים מה קרה, קת'רין מגלה שזה באשמתה היא צריכה לדבר מול גרג ולהגיד לו את זה. 7) Inside the Box 2X23 קת'רין מגלה שסאם הוא אבא שלה, פרק טוב, האמת שהוא גם סביב גריסום, כי הוא כמעט מאבד את השמיעה שלו. קטעים ממש יפים שם בין שניהם. 8) Lady Heather's Box 3X15 הפרק הראשון עם ליידי הת'ר, היא וגריסום, זוג מעניין בלשון המעטה, אז כאן הכל מתחיל. היא וקת'רין גם די מסתדרות כאן. ואם כבר מדברים על קת' כאן, אז, בעלה לשעבר מת (שרה לא מצליחה לגלות מי רצח), הבת שלה כמעט מתה בטביעה. יש כאן קאסט ממש מדהים בפרק הזה, אבי מNCIS, ההיא מהצלצול הגואל, עוד שחקנית שמופיע בכל מיני מקומות וכו'. חפרתי מספיק, אולי נמשיך אח"כ. מצטערת שהרוב על קת'רין ככה אני זוכרת. יש הרבה פרקים שלא הזכרתי כמו Daddy's Little Girl ועוד טובים. מה לעשות ישנן 10 עונות בווגאס!!!! (דרך אגב, איל, חפרתי מספיק?
)
 

Marg H

New member
בנוסף, על המיניטוארים.

אני מתה על הפרקים האלה, האהבתי את העובדה שבפעם הראשונה בסידרה היה רוצח סידרה, מדהים כל כך. אבל יש לי תוספת אישית על זה. שבוע שעבר הייתי המוזיאון ת"א. אחד המוצגים, אזור של מוצגים יותר נכון, היה של מיניטוארים של חדרים. מדהים! ממליצה ללכת, בכלל התערוכות שם מדהימות. anyway לא יכולתי לא לחשוב על העונה השביעית והרוצחהמיניטוארים כשראיתי את זה..
 
לוקו מוטיבס זה אדיר../images/Emo6.gif

ואו, 4 פעמים ראיתי את זה אולי
הפרק שהמעבדה מתפוצצת גם היה ממש טוב. וגם הפיראטים של הרייך השלישי , כמה שמזעזע
 

We Never Close

New member
חחח האיש שתקוע בבטון ענק ../images/Emo6.gif

הרייך השלישי היה אחד הראשונים שראיתי של וגאס [וואו זה היה מזמן], והוא גרם לי ממש לפחד מווגאס.. פרק מזעזע
אבל חזק באותה מידה.
 

trigotrigo

New member
הבנתי מה הבעיה

אני פשוט לא מספיק לראות כל כך הרבה פרקים כדי לזכור איזה מהם אני אוהב יותר! אבל עכשיו יהיה קצת זמן להשלים.
 
למעלה