York Shtrase
New member
אוטובוסים חדשים בקו 5שרשור חדשות וידיעות
היום יצא לי לנסוע בקו 5 עם האוטובוס החדש 7596 בעל ריח של חדש. בנוסף ראיתי על אותו קו 7595 7600 וגם 7001 אולי גם אוטובוס חדש בקו. כמה אוטובוסים חדשים כאלו יכנסו לשירות?
אוטובוסים חדשים בקו 5שרשור חדשות וידיעות
דגלול התחנות בת"א 2009שרשור חדשות וידיעות
בהזמנה הנוכחית 60 מכונות רגילות ו-10 מפרקיות.אוטובוסים חדשים בקו 5
היום יצא לי לנסוע בקו 5 עם האוטובוס החדש 7596 בעל ריח של חדש. בנוסף ראיתי על אותו קו 7595 7600 וגם 7001 אולי גם אוטובוס חדש בקו. כמה אוטובוסים חדשים כאלו יכנסו לשירות?
גדול! שחר הזלקורן ו- Ynet שיחקו אותהדגלול התחנות בת"א 2009
שילוט התחנות החדשות בת"א ע"ג קרטונים. כמובן שכל אחד מטיל על השני את האחריות, וכרגיל, משרד התחבורה מתנהג כמו שלושת הקופים. לתשומת לבו של השר המאיים
אני מקווה שגם הקוויםבהזמנה הנוכחית 60 מכונות רגילות ו-10 מפרקיות.
בין היתר מוחלפות המכונות בקו 5 במכונות חדשות.
חולדאי: שרי האוצר והתחבורה חייבים להתערבשרשור חדשות וידיעות
הטוקבקים לכתבה...חולדאי: שרי האוצר והתחבורה חייבים להתערב
חולדאי: שרי האוצר והתחבורה חייבים להתערב במו"מ על הרכבת הקלה חולדאי: "הנזק הסביבתי הינו בלתי נסבל. כל שנה כאחוז מנוסעי התחבורה הציבורית נוטש לטובת הרכב הפרטי - דרושה מנהיגות לחילוץ הפרויקט מהבוץ". http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000474878&fid=607&fromMador=607
המדינה נותנת ארכה נוספת לאפריקה ישראל וסימנסשרשור חדשות וידיעות
איזה ביזיוןהמדינה נותנת ארכה נוספת לאפריקה ישראל וסימנס
משרדי האוצר והתחבורה הסכימו להאריך את תוקף הערבות שהעמידה קבוצת MTS עד סוף ספטמבר. הסכמת המדינה מהווה, דה פקטו, ארכה נוספת למועד הסגירה הפיננסית לפרויקט, שכבר נדחה 4 פעמים. http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000474713&fid=607
הכוונה לתכנון סטטוטוריאיזה ביזיון
ממש מדהים 5 דחיות 5! ומה זה לקדם את קו BRT רחובות חולון (קו הכחול) או שעושים אותו או שלא כבר תיכננו ועשו הכל לא? בשביל מה התקציב לקו הזה? קווי הBRT אמורים להיפתח במקביל לקוי ה רכבת הקלה?
הבנתי...הכוונה לתכנון סטטוטורי
הקו הכחול עדיין בשלבים מאד מוקדמים. התכנון עולה כסף רב והתקציב שיאושר כעת יאפשר לקדם את התכנון. להערכתי העבודות לא תתחלנה לפני 2017-2018, והקו לא יפעל לפני 2025.
תשאל את ראש עיריית חיפה למה לוקח להםהבנתי...
אבל 8 שנות הקמה לקו BRT (כולה אוטובוס בתחפושת) ? למה צריך 8-7 שנים בשביל לגדר נתיב יעודי ותחנות?
תשאל את ראש עיריית חיפה למה לוקח להם
כ"כ הרבה שנים להקים BRT... זה לא פשוט כמו שאתה מתאר את זה. זה לא רק נתיב מגודר, מדובר בהקמה של מערכת קצת יותר משוכללת שנותנת מידע בזמן אמת בתחנות על זמן הגעת האוטובוסים, הקמת תחנות במרכז הכביש (בד"כ) במקום בצידי הכביש, מתן עדיפות ברמזורים כאשר מגיע אוטובוס ועוד כהנה וכהנה. דבר חשוב נוסף הוא שבמקרים רבים נדרשת גם הרחבה של הכביש על מנת שלא להשאיר כביש ראשי במרכז העיר נטול נתיבי תחבורה לשאר אמצעי התחבורה. הוספת נתיבים בשטח בנוי יכולה לקחת זמן רב עקב הפקעות של שטחים והוצאת צווי הריסה בנקודות הקריטיות. לא פעם הקמה אפילו של BRT, על אחת כמה וכמה רקלת, משמשת הזדמנות טובה לפתיחת הכביש לעבודות שדרוג תשתית כלליות וטוב שכך.
הבעיות בחיפה הן כאין וכאפס
לעומת הבעיות ברחובות ובנס ציונה. רק הקטע שעובר בשעריים לבדו יכול לעכב את הפרוייקט לעשר שנים (כפר שלם מס' 2).
מסכים לחלוטיןעל שעריים
אבל מהיציאה הצפונית של רחובות (תחנת הרכבת וצפונה) ועד בית-דגן זה בר-ביצוע. אני חושב שצריך לעבוד על הפרוייקט הזה ב"שיטת הסלמי" - פרוסה פרוסה. כל מה שאפשר לבצע, שיבצעו. מה שתקוע שיימרח בבתי-משפט עד שיפתר. אין שום סיבה שלא יהיה BRT לרשל"צ ונס-ציונה (שיתחיל בתחנת הרכבת של רחובות וגם ישרת את הפוקדים אותה מכיוון נ"צ) רק בגלל שקטעים מסויימים ברחובות נראים כיום בלתי ניתנים לביצוע בעליל. אני לא חושב שצריך לוותר על הקטע הדרומי, אבל אין ספק שהוא יכול לתקוע את הפרוייקט לשנים רבות וחבל לעכב את כולו.
לא צריך BRT בשביל כרטוס משולבמסכים לחלוטין
היום שביל להגיע לתחנת הרכבת ברחובות/ראשונים צריל לקחת אוטובוס או מונית שירות בעלות של 5.6 שקלים זה הופך את הנסיעה ברכבת ללא כדאית ולא נוחה אם יהיה BRT נורמלי לאורך 412 והוא יהיה זול או יהיה כרטיס משולב זול זה יתרום לכמות הנוסעים ברכבת
אני מדבר יותרלא צריך BRT בשביל כרטוס משולב
צריך שמשרד התחבורה יתחיל לנקוט במדיניות מכוונת מלמעלה יכריח את כל הגורמים המעורבים בעניין להתחיל להפעיל מכונות שיודעות לייצר כרטוס משותף עם סליקה מרכזית לכל החברות. כמובן, ל-BRT יש את היתרונות שלו שאיני מזלזל בהם.
אפשר להתחיל אפילו קצת יותר דרומהעל שעריים
אבל מהיציאה הצפונית של רחובות (תחנת הרכבת וצפונה) ועד בית-דגן זה בר-ביצוע. אני חושב שצריך לעבוד על הפרוייקט הזה ב"שיטת הסלמי" - פרוסה פרוסה. כל מה שאפשר לבצע, שיבצעו. מה שתקוע שיימרח בבתי-משפט עד שיפתר. אין שום סיבה שלא יהיה BRT לרשל"צ ונס-ציונה (שיתחיל בתחנת הרכבת של רחובות וגם ישרת את הפוקדים אותה מכיוון נ"צ) רק בגלל שקטעים מסויימים ברחובות נראים כיום בלתי ניתנים לביצוע בעליל. אני לא חושב שצריך לוותר על הקטע הדרומי, אבל אין ספק שהוא יכול לתקוע את הפרוייקט לשנים רבות וחבל לעכב את כולו.
אז זהו, שאין אחד כזהאפשר להתחיל אפילו קצת יותר דרומה
אני חושב שעם תכנון נכון ומנהיגות לא מתפשרת של ראש העיר (מי זה נכון להיום?) אפשר להתחיל את הקו באזור התחנה המרכזית ובדרך להפוך את חלקו המרכזי של רחוב הרצל לרת"צ.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.