שרשור חדשים

בואנה אני ילדה מסכנה

מה 12 וחצי?! אתה רציני?! 15 וחצי :S האמת שאני התחלתי לראות את זה בגלל שחקן אחד אבל הסדרה פשוט טובה :)
 
מיכאל קוראים לו?

חח גם אתמול הסתכלתי וגם היום ואנלא זוכרת ת'שם שלו אני יודעת שהוא מנחה די חדש בערוץ הילדים! אבל מה אני אשמה שבנים עם שיער ארוך עושה לי את זה?! חח הוא חתיך!
 

AmiTutiT14

New member
נכון!

גם אני אומרת את זה לעולם. שאנשים עם שיער ארוך הם כה יפים!
ועכשיו אני מרגישה פקאצה ושיטחית, אז.... הפסקתי
 
אחותייייי

אני רואה התחברנו יפה :) חחח חחחח ואת לא פאקצה שיער ארוך זה הכי אחי! הומואים זה הכי שווה!
חח ולא אנלא לסבית או דו! ורוק זה הכי שולט!!
 
לירון לב?

מממ מוכר לי השם הזה היא חלק מהשמינייה? אנלא הכי זוכרת עוד ת'שמות ואני התחלתי לראות בגלל החתיך עם השיער הארוך... דניאל משהו :)
 
הוא מחדש שירים מה לא טוב בזה?!

יענו הוא חמוד והכל ויענו הוא בא לכוכב נולד כדי "להצליח" והוא רק סתם מחדש שירים שזה לא שווה! הכי שווה בזמר שהוא כותב לעצמו את השירים... לא כולם ככה אבל זה הכי אחי! כמו מנדלסון, מאור כהן ועוד! חע ובתכלס כל מי שהיה בכוכב נולד אנלא סובלת! בעיקר שירי מימון! אבל אם כבר אז סקעת! ונינט הסתומה הזאת עם ה"מאמי" שלה
 
חעחע לפני שאת מדברת..

תבדקי אם את צודקת.. אוקי אני אסביר לך... בכוכב נולד כולם שרו שירים של זמרים אחרים.. זע לא קצת ברור? ואם את לא יודעת.. את השיר שסקעת
שר.. (לעוף..) הוא כתב.. והוא גם עובד על דיסק.. אז.......... ששששששששש
 
חע

אם את לא יודעת לקרוא אל תקראי [לא רבה, ולא מתעצבנת] אמרתי שאם כבר מכוכב נולד אז סקעת! ואותו תמיד אהבתי! מהפעם הראשונה שראיתי נדלקתי עליו! אולי בהתחלה על היופי שלו אבל גם הקול שלו והחיוך שלו וזהו! והוא היה צריך לזכות!
 
אע אופס.. חעחעח

טעות שלי.. אבל בכל זאת.. לא אמרתי שיש מש'ו רע בסקעת.. אבל עכשיו אני אומרת
חעחע פשוט לא סובלת אותו.. וגם ראיתי ותע במציאות סתם פוזאיסט.. אבל עזבי הייתה לי מריבה ענקית עם מעריצת סקעת וז ובגלל זע עזבתי קומונע אחת. נאי לא רוצה שזע יתפתח ככע.. קיצור זו דעתך זו דעתי סגרנו עיניין.. אוקע?
ואני נחמדע..
אל תחשבי שאני זבעל או מש'ו..=]
 
למעלה