שרשור חופש

astrid2

New member
תאילנד עם ילדים

טוב, אז התכנון הוא לנסוע באוגוסט לתאלינד. אנחנו 4 מבוגרים ו-2 ילדים בני שנתיים וחצי פלוס מינוס. ככל הנראה נתמקד באיזור האיים\בנקוק.
אני מחפשת בעיקר המלצות לאטרקציות מומלצות לקטנים והמלצות באופן כללי על תאילנד (מלונות, מידע הכרחי וכו'.) כבר היינו שם פעם אחת אבל זה היה לפני כמה שנים טובות...
 

שחר292

New member
עונה

ממליצה רק על האיים ומקסימום איזה יומיים בבנגקוק (אני באופן אישי לא סובלת את בנגקוק עצמה, היא נורא מפוייחת ולילדים אני לא בטוחה כמה אטרקציות יש שם ששווה להשאיר אתכם בעיר, אלא אם אתם בונים על קניות שם).
בכל אופן, ממליצה על קוסמוי זה אי שממש מתאים למשפחות (ממליצה לכם לטוס ישר מבנגקוק לשם, נדמה לי שבנגקוק אירווייז טסים לשם). ושם בטוח יש אטרקציות (מופעי פילים, ים, בריכה, גן חיות ועוד).
ממליצה לכם להזמין את המלונות מראש (ולא דרך סוכני נסיעות אלא דרך בוקינג או הוטלס כי רב הסיכוי שזה יהיה זול יותר. משום מה אם מזמינים מהאץ הסוכנים גוזרים על זה קופון די שמן). לדעתי מה שחשוב זה שהמלון יהיה בקירבת החוף (ממש קו ראשון) ושתהיה בריכה...
תיהנו
 

astrid2

New member
אני גם לא סבלתי את בנקוק


אבל בא לי קצת שופינג הפעם... יומיים יספיקו. תודה!
 

דביבו

New member
החוויה שלנו בתאילנד

הי, בפסח השנה (ממש לפני 3 חודשים) טסנו לתאילנד עם בתנו בת ה- 5. היו לי המון חששות וחרדות לגבי הכל ובפרט לגבי הטיסות והיתושים ואני שמחה לומר שהתבדיתי. זו היתה חופשה מצויינת פשוא נפלאה וכל כך נהנינו שכבר מתכננים לחזור שוב בפסח הבא. אנחנו טסנו לתקופה של 10 ימים והעדפנו להיות באי אחד קוסמוי ויומיים אחרונים בבנגקוק. בפעם הבאה בכלל לא עוצרת בבנגקוק ופשוט מחלקת את הזמן בין 2 איים קוסמוי וקופנגן. בבנגקוק היינו בעולם המים המופלא שנמצא בקניון החדש סיאם פארגון ובילינו נהדר משהו כמו 3 שעות וזהו. כל השאר היה מעיק מדי וצפוף בשביל הילדה שהעדיפה לחזור למלון ולהיות בבריכה עם אבא. בכל מקרה אם את רוצה המלצה למלון נהדר בבנגקוק אז ממליצה על אמרי ווטרגייט בו ישנו. חדר גדול מרווח נקי ארוחת בוקר נפלאה ומיקום טוב.
טסנו בטיסת לילה של אל על מתל אביב לבנגקוק ומשם ישר לאיים כך שבשש בערב כבר היינו בבריכה במלון בקוסמוי. ישנו ב chaweng garden שהוא מלון נפלא ממש על שפת הים עם בריכה נהדרת וארוחת בוקר טובה ובמיקום מעולה ומרכזי א ב ל נמצא ממש מתחת למסלול הנחיתות של המטוסים שמגיעים לאי ולכן מדי פעם יש רעש איום ונורא של מטוס. בהתחלה הפריע לי מאוד - במיוחד בבוקר הראשון אבל אח"כ התרגלתי ואפילו שהיתה לי אפשרות לעזוב את המלון בחרתי להמשיך שם את החופשה.
כמו כן, יום אחד שילמנו לנהד מונית שייקח אותנו לראות את המפל בסמוי וגם רכבנו על פילים. מבחינתנו זה היה מספיק וגם יותר זול מלשכור רכב ולנהוג בעצמנו. הכי חשוב זה להתמקח - גם עם האיש שאחראי על הפילים.
אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור
 

astrid2

New member
למה?

דווקא חשבנו לעצור יומיים בבנקוק לקניות וקצת אטרקציות "עירוניות".
באיזה אי חוץ מקוסמוי מומלץ לבקר?
בפעם הקודמת שלנו שם היינו כזוג, אבל עכשיו אני מחפשת מקום שיתאים גם לילדים. אי שקט כמו ריילי למשל, אני לא יודעת מה אוכל לעשות בו עם 2 בני (כמעט) שלוש. כמה אפשר לבקר בבריכה ובחוף?
 

שחר292

New member
קוסמוי וקופנגן מספיקים

לילדים זה לא באמת משנה, ים ובריכה זה תמיד כיף ושם יש מלא אטרקציות, מופעי פילים, אפשר לקחת טיול על סירה. בטוח יש שם מלא פעילויות שמתאימות למשפחות.
אני הייתי בקופיפי ופוקט (פוקט מגעילה בעיניי) וקופיפי לא מספיק אטרקטיבי בעיניי לשבועיים עם ילדים....
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
נסיון שלישי לענות... תפוז לא מקבל את התגובה

שלי פה
&nbsp
בנקוק- מפוייחת, עמוסה וסואנת. הספיקה לי פעם אחת שם להבין שאני לא אחזור שוב. גם השופינג (חרא שופינג..) היה מפחיד אותי לעשות עם ילד. אז אם הגברים ישמרו על הילדים ותלכו לבד, זה עוד אפשרי.
&nbsp
קופנגן- אני זוכרת שהיה שם מלון גדול יחסית עם מגלשות לילדים אבל אולי לגדולים יותר. יש הרבה טבע לטייל, לא יודעת אם משהוא ספציפי לבני השלוש. אבל בשורה התחתונה, לילדים זאת תהיה חוויה מהנה במיוחד, מהסיבה שהם יהיו עם אבא ואמא נטו במשך כל התקופה ללא הסחות דעת. הם לא צריכים יותר מזה.
 

MotheRonit

New member
ריילי ביץ'

אמנם היינו שתי רווקות שעושות בטן גב כל היום, אז לא יודעת כמה מתאים למשפחות-ילדים (למרות שהתחברנו עם משפחה ופשוט היינו כל היום יחד בבריכה
) אבל זה ה-מקום הכי שווה בתאילנד
 

astrid2

New member
הייתי שם

מקום מהמם, אבל לילדים אין מה לעשות חוץ מים ובריכה
 


בשבוע הבא מתכננת לטייל איתם קצת
רק אני והם, עם רכב
יכולה להגיע לאיזור המרכז והשרון
מחפשת המלצות לאטרציות עם מים או בלי
פארקים ממש מגניבים
חוף ים נוח
מוזאונים מעניינים
בקיצור תתחילו להפציץ
 

שחר292

New member
עונה

יש ברמת השרון איזה גינה שיש בה מים (ואולי גם מזרקות כאלו שיוצאות מהרצפה) - אני רק לא זוכרת את שם הגינה אז אם לא תמצאי, אני אנסה לברר לך עם חברות....
יש את פארק רעננה שתמיד כיף בו, יש בו המון צל אז לא מרגישים מאוד את החום,
חוף ים- יש את חוף הנכים בהרצליה (אם מדובר בשבת אז ממליצה לבוא מוקדם כי החניה שם זוועתית)
בשרונה היית? ליד עזריאלי, אפשר ללכת ברגל מעזריאלי (להגיע ברכבת), יש שם גן שעשועים נורא נחמד לילדים, אפשר לקנות שם אוכל ולעשות פיקניק על הדשא (עדיף לא בשעות המאוד חמות)
נמל ת"א - יש את המזרקות שיוצאות מהרצפה...וגן שעשועים גדול...
זה מה שכרגע עולה לי..
 

malamlad

New member
מוסיפה

ליד הקניון בהרצליה יש פארק שעשועים מקסים לגילאים קטנים
ברמת השרון ליד תעש יש פארק גדול אבל לדעתי הוא מתאים לגילאי 6 ומעלה
בראשון לציון יש את החי כיף. גן חיות מאוד נחמד
לגילאי 5 + יש את תערוכת הלמה? לא הייתי אבל זה נראה מאוד מעניין
 

MotheRonit

New member
מוזיאון תל אביב לאומנות!!!!

בדרך כלל יש שם תערוכה לילדים/לכל המשפחה, אבל אני חייבת להגיד לך מניסיון (מרגש! הניצוץ בעיניים היה דבר שלא יכולתי לחלום עליו) שאולי מגיעים לשם בגלל שיש משהו יעודי לילדים, אבל בסוף הכל מרתק. ככה לפחות היה עם הילדים שאני הלכתי איתם. הם פשוט גמעו כל פסל וציור. ממליצה להביא מחברת ועפרונות, על מנת שהילדים יוכלו לכתוב רשמים (למשל יצירות/טכניקות/אמנים שאהבו, אולי שאלות שעולות ואפשר לבדוק בבית) או לצייר בעקבות. אפשר מראש בבית לעשות "שיעורי בית" ולהדפיס "מילון מושגים" שקשור לאומנות ואולי יוכלו להתאים אליו את מה שהם רואים...
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
תל אביב

יש בה הכל
חל בחופי ים נוחים (אבל חניה עמוסה יחסית מוקדם)
פארק הירקון משגע
בנמל תל אביב יש מזרקות מים, מסעדות, שפע של דברים, ובטח יש פעילויות של הקיץ.
יש באיזור הבימה בתי קפה עם מים וזרקו התל אביביות יוכלו לחדד את העניין.
מוזיאונים עושים הפעלות רבה פעמים לילדים היינו שנה שעברה באיזה חג.
מציעה לך להיכנס לאתר של תל אביב הכול שם!
 
עונה ושואלת

גילאי שמונה חמש וארבע
חושבת על המקומות הבאים אם מישהי מכירה אשמח לחוות דעת
מוזיאון חולון (איך זה הולך הגדול יוכל להסתובב איתי ועם הקטנים ואחר כך להיכנס לבד לפעילות של הגיל שלו, מה יש לעשות שם בכלל?...)
תערוכת הרכבות מתחם התחנה
תערוכת הדינוזראורים
נווה במדבר
פארק אתגרים אשדוד
החווה של חווה
ימית 2000 (מפוצץ ממש עכשיו?...)
ואשמח לפירוט על המזרקות שכתבתן ואם יש משהו ממש מומלץ נוסף אשמח
 

kramerkaren

New member
ממה שאני יודעת ועוד

מוזיאון הילדים בחולון- את לא יכולה את כולם יחד. אין לך מסלול מתאים. הייתי לוקחת א השנים הקטנים בנפרד, ואת הגדול בנפרד (אני יודעת שזו לא המטרה כאן, אבל זה מקום שווה מידי בשביל לפספס, וזה חייב להיות מותאם גיל. כי זה מדהים.) אלא אם המסלול של הגדולים זה בלי הורים מגיל 8 (אני זוכרת גיל 9 או 10) ואז את קובעת בנפרד. אבל אז קחי חבר בשבילו, כי זה מבאס לבד, בטח כשאמא עם הגדולים.
לא מסתובבים לבד, זה רק הקבוצות עם ההדרכה במסלולים
כן לבדוק את מרכז "נא לדעת" בחולון, שם אמורות להיות פעילויות מתאימות.
מרכז מהותי בתל אביב - ממוזג, זול, במיקום טוב. להגיד שהיה "וואו"? לא. אבל העביר שעתיים בכיף
מוזיאון הארץ - יש בקיץ כתבי חידה שיתאימו לכל החברה שלך.
ימית 2000 יהיה קטסטורופה. על הדרך, מעבר לצפיפות - יש לך גם קייטנות. עדיף כבר פארק מים חיצוני, מרווח. הממדיון הרבה יותר טוב.
הדינו' ברשימה שלי.
תערוכת הלגו - מאד נהנו אצלי שנה שעברה. מתחננים שוב.
יצירה בקרקס שנראה מהמם http://danad.co.il/blog/
&nbsp
&nbsp
 
למעלה