שרשור ייעוץ חדש

היי רועי
מבין השניים הוותיק יותר הוא של רשת. יש להם בוגרים שהשתלבו בתעשייה.
אני מציעה להתקשר לשני המקומות ולברר ספציפית איתם במקביל על השיעורים והתכנים.
בהצלחה!
 

aשרון

New member
היי רועי..
אם אתה רוצה ללמוד את המקצוע ברצינות אני ממליץ לא להרשם ל"בתי ספר" של זכייניות טלוויזיה אלא למוסד אקדמי שמלמד את המקצוע. בתי ספר של הזכייניות נראים לי כמו אמצעים זולים בשביל הזכייניות כדי להרוויח עוד קצת כסף מהצד.

אני ממליץ על:
1. מכללת עמק יזרעאל - יש להם אגף לימודי תקשורת גדול ומכובד.
2. מכללת ספיר - יש להם אגף לימודי תקשורת גדול ומכובד.

אף אחד לא יכול להבטיח לך תעסוקה בסיום הלימודים או אפילו קבלה לסטאז'. הרבה בוגרי תקשורת (בכל מקצועות התקשורת כיום) נלחמים על מקומם בתעשיית התקשורת בארץ ורובם אפילו לא מצליחים להכניס בה רגל ופורשים למקצוע אחר. זה תחום לא קל לשרוד בו, אני רואה את זה אצל חברים ואני עצמי עדיין לא ניסיתי את מזלי בתחום.

אם אתה טוב במה שאתה עושה, חביב על האנשים שאתה עובד איתם ומצליח להיות מקושר, אז יש סיכוי שתוכל למצא עבודה בתחום.
 
אני אוסיף ברשותכם
לא הייתי שולל מיד את בתי הספר של הזכייניות רק בגלל הטענה שזו עוד דרך שלהם להכניס כסף לעסק.
הטענה כשלעצמה נכונה, זה מכניס להם כסף. אבל עדיין זה מספק כלים מעולים באופן ממוקד ובזמן קצר. אני למדתי ברשת ויש אצלי בקורס הרבה חברה שעובדים בצורה מאוד יפה בתעשייה.

מבחינה אקדמאית, הייתי ממליץ על מכללת נתניה, שם למדתי וחווית הלימוד הייתה מאתגת ועשירה.

אף מקום לא מבטיח עבודה לאף אחד

בהצלחה
 
התלבטות לגבי לימודים

היי לכולם חג שמח! שאלה.. התחלתי לעבוד לפני חודש בערך במשרד פרסום ושיווק (משרה שחחיפשתי דיי הרבה זמן) התנאים טובים בתור מישהי שהגיעה כמעט ללא ניסיון ואני סהכ מרוצה. כרגע אני ממש שוקלת ללמוד תואר שני, קודם כל בשביל העשרה עןצמית וכמובן על מנת לשדרג את הידע המקצועי והתנאים בעתיד. תואר ראשון עשיתי בניהול ולוגיסטי וכלכלה והייתי שמחה להצעות שיכולות להתאים לכיוון החדש שלי.. אשמח לשמוע חוות דעת נוספות
 

Orinio

New member
ייעוץ לגבי לימודי תקשורת-תואר או קורס

הינני סטודנט לשעבר בפתוחה, למדתי כמה קורסים בתקשורת ומצאתי מאוד עניין במקצוע הזה. רציתי לשאול האם כדאי להמשיך למסלול בתקשורת שם או לבחור במקומות אחרים ואם כן אלו מקומות מלמדים מסלול לתואר ראשון בתקשורת עם ארגז כלים כלשהו ועם מוניטין טוב או אפילו לימודי תעודה. אשמח לתשובות!
 
היי

נדמה לי שכבר דיברנו על זה בעבר, אולי יהיו כאן עוד שיתנו עצות נוספות.
אני תמיד בעד ללמוד בשביל השכלה כללית, במידה והדבר מתאפשר. כמובן שזה ממש לא הכרחי.
 
שלום!

בתקשורת מחפשים בראש ובראשונה ניסיון מקצועי. ההשכלה האקדמית והתיאורטית חשובה מאוד, אבל ללא קורסים מעשיים קשה למצוא עבודה.
לכן מומלץ לשלב לימודי תואר ראשון בתקשורת יחד עם קורסים פרקטיים. לדוגמא ניתן למצוא כיום את המסלולים המעשיים של אוניברסיטת אריאל, המכללה האקדמית של עמק יזרעאל וגם באוניברסיטת תל אביב שמשתפים פעולה עם בית הספר המקצועי "כותרת".
 
למעלה