שרשור להורדת הנוירומטר הנוכחי!!

adidas^

New member
שרשור להורדת הנוירומטר הנוכחי!!

יש לי הצעה מעולה להורדת הנוירומטר- הצהרת תמיכה בלעדית באפי היקרה שלנו! כל מי שרוצה שאפי שלנו תמשיך עד אין קץ בניהול הפורום, שיגיד אני (ושיתרום חמישה שקלים כל אחד לטובת קופסת סיגריות להרגעת המצב
) אז אם אני מתחילה: אני! (חמישה שקלים יגיעו בצ´ק לחשבון ברגע שיגמר האוברדראפט
)
 
אל לך להתעצבן

מטרת העמותה שלנו איננה לעצבן אותך או גולשים אחרים , אלה להביא לידיעתכם את דבר חוכמתה של רייזה לרבים על מנת שתשמעו ותהיו מאושרים , האמיני לנו זה בדוק
 
כמובן שאני בעד אפי ../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

ותפסיקו עם זה. זה סתם מעצבן. רייזה, זה ממש מתחת לכבודך החברים האלה שלך. תהיי מי שאת, ואל תהרסי דברים טובים. אם את רוצה להרגיז, תחזרי לפורום משוב ותעשי שם את מה שאת יודעת לעשות הכי טוב.
 
דקה מזמנך

אנו בעמותה תמיד שמחים להגיד משהו, גם אם זה לא חשוב , אולם נושא זה לא בא להוריד מרמתה של רייזה או להרגיז כהגדרתך , אם נושא זה לא לרוחך אנא עבור הלאה ותן לנו לעשות את מלאכת הקודש שלנו, כי זהו נושא חשוב שאולי כרגע נראה לא חשוב אבל בעתיד תראה את תרומתו הרבה ואת תרומתה של רייזה בדיברי חוכמתה הרבים
 

Sunflower

New member
די נודניקית ../images/Emo70.gif

תגידי בת כמה את 5, די הבנו את רוצה לנהל פורום תפתחי אחד חדש ותעזבי אותנו בשקט, זה מעלה את הסעיף הנודנקיות שלך בעניין, מה את רצה לרשות הממשלה שזה כ"כ חשוב לך?
 

jerri

New member
תגידו מה שתגידו - רייזה היתה קודם

והיא האלילה האמיתית. הנהלת הפורומים יכולה לשלוח כמה חיקויים שהיא רוצה, אבל לא היתה ולא תהיה כמו רייזה.
 

Sunflower

New member
אתה שר החוץ שלה?

די הבנו היא עלילה גדולה.... לא מעניין פה אף אחד לך תמצא לך חיים ותפסיק לבלבל לנו את המוח אתה לא שר חוץ או פנים שלה רד מיזה !!!
 
פורום יקר

נעדרתי בסה"כ שעתיים לישיבת קבינט, ומה אני רואה??? התקשקשות חסרת פשר, שמסיטה אותנו מהמטרה אליה התכנסנו הלום. תודה, קודם כל למעיין המתגבר, אדידס, אושר, שמש29, שברת העדין מכל, לחמניה ולמי שלא הוזכר על התמיכה, השבת המלחמה שערה, ועל העזוז שגיליתם בהגנה על משרתי הקטנטנה. כמובן שאין צורך להוסיף ולומר שמיצינו את הנושא עד תום, שכל מי שמעוניין להצטרף - מוזמן, ומי שלא רוצה - יש עוד איזה 500 פורומים בתפוז שישמחו לנהל איתם דיאלוג פורה ורב שרשורים. הבה נחזור לנושאים הבוערים שעל סדר היום: האבטלה הגואה, צפיפות הדיור בגוש דן, המים שעומדים להסתיים בטפטוף נואש, וכמובן הנושא הבוער מכל - איך אוכלים גרעינים לבנים? עם הקליפה או בלי? אני מזכירה לכולנו שאנו פה בשביל לעזור לאחינו המתמודדים עם בעיות קיומיות. לנסות להציע להם מזור, נחמה, ופתרון גאוני לכל צרותיהם. (אני תמיד נעשית ממלכתית אחרי ישיבת קבינט). מחר, אני מבטיחה, אחרי שארגע, הנוירומטר יחזור למתכונתו הרגילה.
 

leeloo

New member
אפי, תעני בכנות

את "רייזה" בתחפושת?... סתם תהיתי...
 
בשום פנים ואופן לא

למרות שיש קווי דמיון מסוימים (ומגיע לרייזה מחמאה, שכן היא אישה משעשעת ביותר), אין קרבה, ולדעתי אפילו לא משפחתית בין השתיים. עשיתי, כמובן, בירור בקרב בני משפחתי, האם ייתכן ורייזה היא בעצם בת דודתנו האבודה מסובאלק שבפולין. אך מתברר שאותה רייזה טייטלבאום (לימים נזיילסקי): א) מזמן מתה ב) היתה בפרטיזנים של יוגוסלביה, עלתה לארץ והתחתנה עם השוטר האנגלי, רוג´ר נזיילסקי, שעצר אותה לכשירדה מאניית המעפילים. ג) ובערך בגיל 40 הפכה, בניתוח שהיה פריצת דרך באותם שנים, להיות יחזקאל נזיילסקי (ואף אחד במשפחה כמובן לא מעוניין להרחיב על זה את הדיבור). לפיכך, לילו היקרה, זו תשובתי, ואין אחרת לה. (ושוב את מקשקשת בפורומים במקום ללמוד לבחינות. מה הטלפון של אמא שלך?).
 

leeloo

New member
ללמוד ב-11 בלילה?

יש מושג שנקרא- "אובר חרשנות".. ולמדתי היום, באמת, תהיי גאה בי!! סיימתי את ספר בראשית, סיימתי את כל החוקים, ומחר אני אסיים עוד שתי מחברות, וביום האחרון, אסיים את המחברת האחרונה, ואקרא על הנושא המסכם שלנו, וזהו! אני מוכנה! ורק עוד בגרות אחת!! אז אפי, אני מקבלת את ברכתך ביום שלישי בלילה, לקראת יום רביעי?..
 
למעלה