שרשור לרמז של יום ראשון 16/7

כריש אש

New member
את צודקת, מה יש להם לחפש בחיפה ?

מה יש להם לחפש בחיפה ??קטיושות הלוואי וזה היה בחיפה אני גר בקריות מזל שפה לא אין קטיושות
 

Frutapao

New member
תקשיבו טוב, חידוש |הדגש|לכולם|סדגש|

אני לא יודע כמה אתם בקיאים בפרשת השבוע, אבל בהפטרה של השבת, (ההפטרה שקוראים בשבת שלאחר י"ז בתמוז) מופיע הפסוק של הרמז. עוד אחת מהאימותים לזה שקיימים בתנ"ך רמזים לאירועים אקטואליים... ועוד הבהרה: בחיפה נפלה קטיושה אחת. תושבי חיפה נקראים להיות קרובים למקומי מקלט, אך אינם צריכים להיות במקלטים! חיפה ל א מסוכנת. החיים בחיפה נמשכים כרגיל. אין שום סיבה שהכסף לא יהיה בחיפה. בהצלחה לכל החיפאים
אני לא אהיה שם :|
 

NaRkoTika

New member
עדכון :הבוקר7 קטיושות נורו על חיפה

תפוז צריכים להיות שרוטים כדי לאפשר שזה יהיה שם..
 

kren2

New member
../images/Emo27.gifחיפה כן או לא ? ../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif |אח

בס"ד זה נירא לי בחיפה כי רשום בחידה "מצפון תפתח הרעה" אני יודע, אני חי פה.. חי פה = חיפה וצפון - חיפה נמצאת באיזור הצפון זה ממש יכול להיות בחיפה . אבל אבל גדול : מצד שני המצב הביטחוני בחיפה , הקטיושות שנופלות שם וגם בכלל באיזור הצפון ובצפת אז זה ממש לא מסתדר ... אולי הם הלכו כ"כ רחוק וחלקחו סיכון גדול והגיעו לאזור הצפון ??? אולי בינתיים תחשבו בעצמכם אני את שלי אמרתי . בהצלחה לכולם !
אוהבת
:קרן
 

AlteRon

New member
קרן, המצב בחיפה לא כזה נוראי.

סה"כ נפל טיל אחד בחיפה. לא מעבר לזה! החיים ממשיכים למרות הכל. אנחנו לא מפוגזים כל היום ולא נמצאים במצב שכולם יושבים במקלטים.
 

רווית30

New member
המצב לא כזה נורא נכון אבל מצב לא נע

נעים ואם כבר מדברים לא נפלה קטיושה 1 לפחות 2 אבל זה לא העיקרון 1 אוו 2 אני חושבת שהם לוקחים סיכון מסוכן מידיי........... אני גם לא מתכוונת שלא צריך להמשיך הלאה אוו חס וחלילה לעצור את החיים אבל למה להגיעה לחיפה זה לא איזור כל כך בטוח כרגע...??!!
 

kren2

New member
../images/Emo20.gif עכשיו אני כמעט בטוחה שזה בחיפה

בס"ד ויאמר ה' אלי מצפון תפתח הרעה על כל יושבי הארץ; זה אחד הפסוקים מספר ירמיהו -זה רק מחזק את העניין שהמעטפה נמצאת בחיפה ובכלל בגוש הצפון ...
אוהבת
קרן
 

britr

New member
נשמע חיפה

חי- פה אבל בגלל שלא כל כך בטוח לנסוע לחיפה אולי הם יגיעו שוב לירושלים!
 
יתכן שזה לא

יהיה בחיפה, שר הבטחון הכריז על מצב מניוחד והתושבים נקראו להיות בבתים גם לא יוצאים לעבוד אז תחשבו על זה
 

danel3

New member
תעדכנו אותנו בבקשה

מכיוון שנראה לנו שזה בחיפה, וחיפה במקלטים, תעדכנו אותנו בבקשה מה קורה ?
 
תקראו!!

עכשיו שום מפגיזשים את חיפה..ימח שימם!! אני בטוחה ב-100% שזה לא שם.. נראה לך אנשים יקחו סיכון ויגיעו לחיפה? או שהאנשים שגרים בחיפה יקחו סיכון ויצאו מהבתים בשביל 1100 שקל?מדובר פה על החיים שלהם אהבלים! אין מצב שזה שם!
 

המעמעם

New member
נראה לי שעליתי על משהו!!!!

תראו הרי אמרו שיש קשר לירושלים מהפסוק אז אני מצאתי בצפון העיר העתיקה יש את שער שכם ואחד הרחובות שמובילים אליו הוא רחוב הנביאים רק עכשיו צריך למצוא את הבניין/אתר שקשור ל-אני חי פה(בתוך רחוב הנביאים)
 

רווית30

New member
חמוד תקרא טוב את ההודעות הקפיאו

בינתיים את המשחק עקב המצב הביטחוני של המדינה שלנו......... כך שכרגע לא ימשך המשחק........!!
 
כנסו....

כתוב ברמז מצפון תיפתח הרעה ולמי שלא יודע כמעט בכול הערים הגדולות בצפון יש יריות של קטיושות אני גרה בטבריה ואני יודעת מזה לא ממש כדאי לכם לראות את זה כי זה ממש מפחיד בכול אופן מה שרציתי להגיד זה שמה זה משנה איפה זה יהיה בצפון זה יכול להיות בחיפה,טבריה,ראש פינה ממילא בכול הצפון יש יריות קטיושות אז מי שאומר שאין מצב שזה בחיפה אז הוא טועה ואני חוזרת כי בכול הצפון יש יריות קטיושות אז זה לא משנה איפה בצפון אז בקיצורררר יש מצב שזה בחיפה!
 
ועוד משהו....

לא כול חיפה במקלטים הם צריכים להיות במרחבים מוגנים שזה לא חייב להיות מקלטים זה יכול להיות חדר פנימי בקומה התחתונה עם מעט חלונות ועדיף שהקיר החיצוני לא יפנה לכיוון צפון כי זה הכיוון של קו הגבול עם לבנון שימותו א=מ=ן!!!
 
למעלה