שרשור מעורב: דן+אגד, ת"א+ירושלים

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
עדיף כבר לרדת בת"א מרכז

זה מאוד רחוק מההגנה.
תפנה לעצמך 5 ש"ח לכניסה למוזיאון ועוד 10.60 לנסיעה באוטובוס.
עדיף כבר לרדת בת"א מרכז
לעלות במסוף על 73 או 173 (173 עדיף), לרדת בשד' בן גוריון פינת משה דיין בחולון (לשאול את הנהג) וללכת 5 דקות עד המוזיאון. הרבה יותר מהיר מקו 86 שעושה סיבוב ענק בבת ים.
 
לטעמי זה דווקא אותו דבר

עדיף כבר לרדת בת"א מרכז
לעלות במסוף על 73 או 173 (173 עדיף), לרדת בשד' בן גוריון פינת משה דיין בחולון (לשאול את הנהג) וללכת 5 דקות עד המוזיאון. הרבה יותר מהיר מקו 86 שעושה סיבוב ענק בבת ים.
לטעמי זה דווקא אותו דבר
וחבל לסבך מישהו שלא מכיר את האיזור, כש-86 מוריד בכניסה למוזיאון ממש. אל תשכח ש-73/173 עושים סיבוב בחולון...
 
הייתי בטוח שהיא לא מניעה גם עם

תמונות מעולות !!!!!
הייתי בטוח שהיא לא מניעה גם עם
מצבר!!איזה הפתעה.
 

ה דרומי

New member
הפיאט היה לסמטאות ירושלים

שרשור מעורב: דן+אגד, ת"א+ירושלים
הרבה זמן כבר לא צילמתי והנה אתמול יצאתי למסע צילומים שהחל את דרכו עם איל רכניץ בשבע וחצי בבוקר במוזיאון אגד, המשיך בארגז (שם לצערי לא יכולתי לצלם), עבר לחניון שיכון דן והגיע אפילו לעיר הקודש. אפתח בחידה, שתשובתה תגיע בסוף השרשור: קיים כבר ארגון בשם "אגדן", והשאלה שלי - מהו הארגון הזה? תמונה ראשונה מוקדשת לדוקטור רייטר - האוטובוס האהוב עליו במוזיאון מדגמן בשעות הבוקר המוקדמות, כצו דוגמנית מקצועית!!!
הפיאט היה לסמטאות ירושלים
נשיתי לשבת אבל לא היה מקום לרגלים. תמונות כמו שאני אוהב. אגדן התאחדו עם רלס
 
תודה רבה ! אכן היפה בעולם !!!

שרשור מעורב: דן+אגד, ת"א+ירושלים
הרבה זמן כבר לא צילמתי והנה אתמול יצאתי למסע צילומים שהחל את דרכו עם איל רכניץ בשבע וחצי בבוקר במוזיאון אגד, המשיך בארגז (שם לצערי לא יכולתי לצלם), עבר לחניון שיכון דן והגיע אפילו לעיר הקודש. אפתח בחידה, שתשובתה תגיע בסוף השרשור: קיים כבר ארגון בשם "אגדן", והשאלה שלי - מהו הארגון הזה? תמונה ראשונה מוקדשת לדוקטור רייטר - האוטובוס האהוב עליו במוזיאון מדגמן בשעות הבוקר המוקדמות, כצו דוגמנית מקצועית!!!
תודה רבה ! אכן היפה בעולם !!!
 
קווים: תראו ותפנימו!

שרשור מעורב: דן+אגד, ת"א+ירושלים
הרבה זמן כבר לא צילמתי והנה אתמול יצאתי למסע צילומים שהחל את דרכו עם איל רכניץ בשבע וחצי בבוקר במוזיאון אגד, המשיך בארגז (שם לצערי לא יכולתי לצלם), עבר לחניון שיכון דן והגיע אפילו לעיר הקודש. אפתח בחידה, שתשובתה תגיע בסוף השרשור: קיים כבר ארגון בשם "אגדן", והשאלה שלי - מהו הארגון הזה? תמונה ראשונה מוקדשת לדוקטור רייטר - האוטובוס האהוב עליו במוזיאון מדגמן בשעות הבוקר המוקדמות, כצו דוגמנית מקצועית!!!
קווים: תראו ותפנימו!
זהו פנים ה-3956, שהושבתה השבוע. שימו לב כמה שהואטו יפה ונקי מבפנים, ממש כמו חדש. לעומת זאת, חברת קווים שקונה אוטובוסים באותו גיל ומפעילה אותם בקו מתחזקת אותם במצב שלא ראוי להזכיר אפילו. אז מה נראה יותר טוב - אוטובוס מושבת של דן או אוטובוס נוסע של קווים? שימו לב לסידור הכיסאות ב-3956, אותו סידור כמו עוד מכונות בסדרה זו. עוד מכונות שהושבתו בימים אלו ועומדות בשיכון: 5012-5026 (למעט 5019, 5024, 5018 ו-5021), 3934, 3936, 3929, 3949, 3952, 3955-3957.
 

אוהד11

New member
לא חבל להשבית מכונות כאלו בגלל

קווים: תראו ותפנימו!
זהו פנים ה-3956, שהושבתה השבוע. שימו לב כמה שהואטו יפה ונקי מבפנים, ממש כמו חדש. לעומת זאת, חברת קווים שקונה אוטובוסים באותו גיל ומפעילה אותם בקו מתחזקת אותם במצב שלא ראוי להזכיר אפילו. אז מה נראה יותר טוב - אוטובוס מושבת של דן או אוטובוס נוסע של קווים? שימו לב לסידור הכיסאות ב-3956, אותו סידור כמו עוד מכונות בסדרה זו. עוד מכונות שהושבתו בימים אלו ועומדות בשיכון: 5012-5026 (למעט 5019, 5024, 5018 ו-5021), 3934, 3936, 3929, 3949, 3952, 3955-3957.
לא חבל להשבית מכונות כאלו בגלל
מדיניותם של משרדי האוצר והתחבורה ?
 

אורי404

New member
בנוסף למודל 89, מתחילים להוציא

צודק תראה באזור כמה 405
מפורקים בגלל השבתה מיותרת.
בנוסף למודל 89, מתחילים להוציא
משירות לאט-לאט את דגמי תחילת שנות התשעים-תחילת סדרת ה-83. 83-007-01 של רעננה, למשל, נסעה לא מזמן לדרכה האחרונה לחניון ארז. זוהי באמת השבתה מיותרת.
 
כנראה שלאחיסמך,ארז סגור לטעמי

בנוסף למודל 89, מתחילים להוציא
משירות לאט-לאט את דגמי תחילת שנות התשעים-תחילת סדרת ה-83. 83-007-01 של רעננה, למשל, נסעה לא מזמן לדרכה האחרונה לחניון ארז. זוהי באמת השבתה מיותרת.
כנראה שלאחיסמך,ארז סגור לטעמי
נדיר כבר לראות את ה83 הראשונות.
 
חבל מאוד! המכונות הללו יכולות לנסוע

לא חבל להשבית מכונות כאלו בגלל
מדיניותם של משרדי האוצר והתחבורה ?
חבל מאוד! המכונות הללו יכולות לנסוע
ללא בעיה עוד שנים רבות. הן מצב מצוין, מניעות ללא בעיה, הכל עניין של תחזוקה. שכחתי להזכיר גם את 3954 שגם היא הושבתה השבוע.
 
אנדי אל תראה להם מאנים כאלה

קווים: תראו ותפנימו!
זהו פנים ה-3956, שהושבתה השבוע. שימו לב כמה שהואטו יפה ונקי מבפנים, ממש כמו חדש. לעומת זאת, חברת קווים שקונה אוטובוסים באותו גיל ומפעילה אותם בקו מתחזקת אותם במצב שלא ראוי להזכיר אפילו. אז מה נראה יותר טוב - אוטובוס מושבת של דן או אוטובוס נוסע של קווים? שימו לב לסידור הכיסאות ב-3956, אותו סידור כמו עוד מכונות בסדרה זו. עוד מכונות שהושבתו בימים אלו ועומדות בשיכון: 5012-5026 (למעט 5019, 5024, 5018 ו-5021), 3934, 3936, 3929, 3949, 3952, 3955-3957.
אנדי אל תראה להם מאנים כאלה
הם עוד יקנו אותם ויהרסו אותם חחחחחח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה