שרשור מפות דן

מצב
הנושא נעול.

hai001

New member

amitasafzabida

New member
כמדומני רשום שהוא עובר בלה גארדיה

מפה מאוד ישנה הוא היה בכלל עובר
דרך לה גרדיה כמו קווים 30 , 31, 32 . וגם היה נכנס בתוך ביצרון ורמת ישראל(דם המכבים). בתאריך 01.01.02 הוא התחיל לעבור דרך שכונת התקווה.
כמדומני רשום שהוא עובר בלה גארדיה
ורשום שהוא עובר בדם המכבים. אולי התקווה לא.. אגב מה ההקבצה של קווי ה30? קווי 40 ב"י 50 פ"ת אור יהודה 60 ר"ג 70 אני כבר לא זוכר...
 

hai001

New member
כן, אבל שהוא שינה את המסלול

כמדומני רשום שהוא עובר בלה גארדיה
ורשום שהוא עובר בדם המכבים. אולי התקווה לא.. אגב מה ההקבצה של קווי ה30? קווי 40 ב"י 50 פ"ת אור יהודה 60 ר"ג 70 אני כבר לא זוכר...
כן, אבל שהוא שינה את המסלול
אז קו קיבל מפה חדשה, את המפה החדשה היה אפשר לראות רק בתחנות האוטובוס. באתר הם השאירו את המפה הישנה.
 

hai001

New member
וגם רחוב דם המכבים הוא רחוב

כן, אבל שהוא שינה את המסלול
אז קו קיבל מפה חדשה, את המפה החדשה היה אפשר לראות רק בתחנות האוטובוס. באתר הם השאירו את המפה הישנה.
וגם רחוב דם המכבים הוא רחוב
קטן וצפוף ואני לא מאמין איך אוטובוס היה עובר משם בזמנו. לא הפריע לאנשים בשעות הצהרים והלילה.
 

amitasafzabida

New member
יש הרבה רחובות שבהם קשה לאוטובוס

וגם רחוב דם המכבים הוא רחוב
קטן וצפוף ואני לא מאמין איך אוטובוס היה עובר משם בזמנו. לא הפריע לאנשים בשעות הצהרים והלילה.
יש הרבה רחובות שבהם קשה לאוטובוס
לעבור...
 

hai001

New member
אה. יכול להיות בגלל זה שינו לו את

וגם רחוב דם המכבים הוא רחוב
קטן וצפוף ואני לא מאמין איך אוטובוס היה עובר משם בזמנו. לא הפריע לאנשים בשעות הצהרים והלילה.
אה. יכול להיות בגלל זה שינו לו את
המסלול. בשנים האחרונות עבר דרך שכונת התקווה ומשה דיין(שכונת ביצרון) ויצחק שדה. במקום להכניס לרמת ישראל (דם המכבים ואם בכלל האוטובוס ייצא משם בשלום או שבעזרת מנוף.) ולהכניס לתוך לשכונת ביצרון(ינון, ביצרון, עמינדב) כולם רחובות קטנים וצרים שכנראה שהיה קשה לעבור.
 

hai001

New member
הנה תסתכל יש גישה מנווה חוף לרכבת

והינה משהו מוזר ולא מובן -
http://www.dan.co.il/search/pamflet.asp?LineNumber=22-_ הוא מגיע לרשלצ רק בהלוך לא, מה עם חזור?O.O
הנה תסתכל יש גישה מנווה חוף לרכבת
מרכז, שהקו 10 נכנס לשכונת נווה חוף אז הוא אוסף נוסעים ברחוב הכורש(נווה חוף) ונוסע למסוף ניסנבוים עמוד שם כמה דקות וחוזר לתל אביב.
 

amitasafzabida

New member
אהה נחמד. ומה הקטע של 25/26?

הנה תסתכל יש גישה מנווה חוף לרכבת
מרכז, שהקו 10 נכנס לשכונת נווה חוף אז הוא אוסף נוסעים ברחוב הכורש(נווה חוף) ונוסע למסוף ניסנבוים עמוד שם כמה דקות וחוזר לתל אביב.
אהה נחמד. ומה הקטע של 25/26?
 

אוהד11

New member
משום שביטלו את קו 22 שאושרי דורש

כן אבל למה להחליף?O.O
משום שביטלו את קו 22 שאושרי דורש
כל הזמן להפעיל מחדש ולהאריך אותו עד השד יודע איפוא. כאשר ביטלו אותו עשו שוברי מעבר לקווים 25/26, בגלל מסלולו של קו 10 ביפו
 

hai001

New member
דן כנראה רוצה שהציבור ישתמש

משום שביטלו את קו 22 שאושרי דורש
כל הזמן להפעיל מחדש ולהאריך אותו עד השד יודע איפוא. כאשר ביטלו אותו עשו שוברי מעבר לקווים 25/26, בגלל מסלולו של קו 10 ביפו
דן כנראה רוצה שהציבור ישתמש
כמו שאוהד אמר בכרטיסי מעבר.
 

amitasafzabida

New member
אבל מה יצא מהשוברי מעבר?

משום שביטלו את קו 22 שאושרי דורש
כל הזמן להפעיל מחדש ולהאריך אותו עד השד יודע איפוא. כאשר ביטלו אותו עשו שוברי מעבר לקווים 25/26, בגלל מסלולו של קו 10 ביפו
אבל מה יצא מהשוברי מעבר?
ומה הקשר שהוא עובר ביפו?
 

hai001

New member
יכול להיות בשביל להקל על הציבור

אבל מה יצא מהשוברי מעבר?
ומה הקשר שהוא עובר ביפו?
יכול להיות בשביל להקל על הציבור
מלהוציא סתם כסף מקו אל קו ויש כאלה יש להם חופשי חודשי/יומי או שיש להם כרטיסה ויש אנשים שמוציאים 5.20 על נסיעה. קו מסוים כבר לא עובר באיזה שהוא איזור כמו שעבר פעם , אז השובר מעבר נותן אפשרות להגיע לקו הזה שהם צריכים. דוגמא: קו 53 של דן כבר לא עובר ברחוב סלומון 4 שנים בגלל שהוא עבר לקומה 7 אז הוא יוצא מהקומה 7 ישר לרחוב המסגר ופונה ימינה לה גרדיה, אז אם מישהו רוצה מהאיזור של התחנה מרכזית הישנה רחוב סלומון אז הוא יכול לנסוע בקו 35 או בקו 60 שעדיין עוברים ברחוב סלומון, יכולים לנסוע איתו עד לה גרדיה ומשם בקו 53.
 

hai001

New member
קו 60 נותן גישה לקו 127 שכבר

יכול להיות בשביל להקל על הציבור
מלהוציא סתם כסף מקו אל קו ויש כאלה יש להם חופשי חודשי/יומי או שיש להם כרטיסה ויש אנשים שמוציאים 5.20 על נסיעה. קו מסוים כבר לא עובר באיזה שהוא איזור כמו שעבר פעם , אז השובר מעבר נותן אפשרות להגיע לקו הזה שהם צריכים. דוגמא: קו 53 של דן כבר לא עובר ברחוב סלומון 4 שנים בגלל שהוא עבר לקומה 7 אז הוא יוצא מהקומה 7 ישר לרחוב המסגר ופונה ימינה לה גרדיה, אז אם מישהו רוצה מהאיזור של התחנה מרכזית הישנה רחוב סלומון אז הוא יכול לנסוע בקו 35 או בקו 60 שעדיין עוברים ברחוב סלומון, יכולים לנסוע איתו עד לה גרדיה ומשם בקו 53.
קו 60 נותן גישה לקו 127 שכבר
לא עובר סלומון וגם לא עובר בדרך בגין(בית מעריב), עובר דרך המסגר.
 

amitasafzabida

New member
או ההפך.

יכול להיות בשביל להקל על הציבור
מלהוציא סתם כסף מקו אל קו ויש כאלה יש להם חופשי חודשי/יומי או שיש להם כרטיסה ויש אנשים שמוציאים 5.20 על נסיעה. קו מסוים כבר לא עובר באיזה שהוא איזור כמו שעבר פעם , אז השובר מעבר נותן אפשרות להגיע לקו הזה שהם צריכים. דוגמא: קו 53 של דן כבר לא עובר ברחוב סלומון 4 שנים בגלל שהוא עבר לקומה 7 אז הוא יוצא מהקומה 7 ישר לרחוב המסגר ופונה ימינה לה גרדיה, אז אם מישהו רוצה מהאיזור של התחנה מרכזית הישנה רחוב סלומון אז הוא יכול לנסוע בקו 35 או בקו 60 שעדיין עוברים ברחוב סלומון, יכולים לנסוע איתו עד לה גרדיה ומשם בקו 53.
או ההפך.
אז ז"א, ש10 לא עובר במקומות שבהם עבר פעם ו25/26 כן עוברים אז ניתן להחליף? חח נחמד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה