שרשור נושאי תיזה

22ק ו ס ם

New member
אני חושב שזה נושא מאוד מעניין

אבל אני רק חושב על הבעיות המתודולוגיות של מחקרים בתחום הזה. מצד שני, זה אתגר לפתח שיטות מחקר חדישות.
 

Unicorn98

New member
התייחסת לנושא שלי?

זה מעניין, אחד הנושאים שקידם מאוד את תחום מחקר הרשתות הוא התפתחותן של מתודות אנליטיות חדשות, רובן שאולות מתיאוריות הגרף וסטטיסטיקה מתקדמת (מאוד). לכן אני ממש שוקל לקחת קורסים מהמחלקה לסטטיסטיקה ו/או החוג למתימטיקה כדי להשלים פערים שאפילו מרצים שלי מתחום הרשתות מתקשים להציע בעצמם. יש לי דרך ארוכה מאוד עד שאוכל להציע שיטות מחקר חדשות, נדמה לי שבשלב הזה מדובר על התמודדות עם אתגרים חדשים בכלים קיימים, גם זה לא טריוויאלי כלל ועיקר
.
 

22ק ו ס ם

New member
כן, התייחסתי אליך

אמרתי שהתחום מסובך ומן הסתם דורש פיתוח שיטות מחקר חדשות. לא משהו שלא תהיה מסוגל להתמודד איתו בשלב מאוחר יותר. הרבה פעמים מדובר ביישום מודלים מתחום אחר לתחום שלך כפי שלא נעשה אף פעם.
 
תעשה מחקר כזה על הישרדות...

אני לא יודע אם מישהו ממכם צופה בסדרה הישראלית או האמריקנית, אבל אני חושב שהאופן שבו היא בנויה (בייחוד הסדרה האמריקנית) יכול להוות מקור מעולה למחקרים בתחום של רשתות חברתיות, פסיכולוגיה, ותורת המשחקים. זה לחלוטין לא טריוויאלי.
 

Unicorn98

New member
לא, לא שוב השרדות ../images/Emo122.gif

אין לך מושג כמה הדוגמא הזו נטחנת
בקורסים בסוציולוגיה, בפסיכולוגיה חברתית, בדוגמאות ובהקשרים של קבוצות חברתיות ורשתות וכדומה
בוא נגיד שבתור סרבן עקרוני של צפיה בסדרה הזו, מרוב דוגמאות שאני רואה לאחרונה במסגרת הלימודים, התחלתי בשבוע שעבר לצפות בדבר הזה כדי שלא להיות מודר בדיונים הקבוצתיים בשיעורים
. אבל הרעיון נחמד, פשוט אני מתעניין בקונספטים התפתחותיים יותר ולא מוכווני מטרה או הישגים (כמו בסדרה).
 

helene

New member
נושא התזה

אני חוקרת מקרה של התחזות ספרותית ברנסאנס הצרפתי. זה נושא שמשלב ניתוח תיאורתי ( טכניקות של פרודיה ותופעות של אינטרטקסטואליות) ונושאים תרבותיים רחבים יותר( משחק עם בסטיראוטיפים מגדריים, authorship,התחזות גברים לנשים..) וואי, עכשיו שכתבתי את זה, זה נשמע מה זה פוסט מודרניסטי
 

I Was Hoping

New member
שלי

היסטוריה גרמנית של אחרי מלה"ע ה-II, מיעוטים דתיים, אשמה ופיצויים. זה מאוד במאקרו
 

מעיןבר

New member
בגדול

השפעת משטרים תזונתיים שונים על המקצבים היומיים של מסלול האיתות של אדיפונקטין בעכברים.
 

gilgalad

New member
המממ אני מרגישה קצת לא קשורה

תקשורת כימית בין זוויגית בפסילת האגס. מזיק של אגסים ורוצים למצוא דרך לפתח מלכודות ידידותיות לסביבה במקום להשתמש בריסוס.
 

22ק ו ס ם

New member
למה לא קשורה?

את לא האבולוציונית היחידה כאן, וגם אני יכול להעיד על עצמי שאני עוסק באקולוגיה, אם כי זו אקולוגיה של בני אדם. מה הכוונה אגב בפסילת האגס?
 

tinkerpan

New member
ואני

אני מתעתדת (כשסופסוף אתיישב לכתוב את הצעת התזה במקום לבלות בפורומים) לחקור את האופן שבו בני נוער בונים לעצמם זהות צרכנית באינטרנט. השם הזמני הוא "מרחב ציבורי או מרחב מסחרי? מתבגרים בונים זהות צרכנית באינטרנט". אני עושה את זה בחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה.
 
נושא מרתק ביותר לשרשור!

אני כותב תיזה על לוקיוס קורנליוס סולא פליקס, דיקטאטור משלהי הרפובליקה הרומית. אני כותב על מאפייני השלטון שלו, כיצד ביסס את מעמדו ושלטונו באמצעות ה-auctoriatas, כלומר הסמכות שנובעת מאישיותו ומן הכאריזמה שלו ובאמצעות ה-potestas, הסמכות החוקית שלו בתור מאגיסטראט רומי. אני מעוניין לבדוק לעומק את ההקשר הרחב יותר של מלחמות האזרחים ברומא וכיצד הפכה האלימות לאמצעי לגיטימי בפתרון סכסוכים ועימותים פוליטיים, ואת התנאים שהביאו אותו לפעול בדרך שבה פעל, וכיצד וממי קיבל את הלגיטימציה לפעולותיו. דאנטה (יכול להיות שזה נשמע טיפ-טיפה מסובך. אל דאגה, אין בחינה בסוף...)
 
נו, אז למה בחרת בסופו של חשבון

להתעסק בהיסטוריה גרמנית של העת החדשה? דאנטה
 
והנושא שלי - ממש בגדול

תיאור המערכת הדקדוקית של הגופים בעברית החדשה-המדוברת (ולא, מדוברת - זה לא סלנג)
 
למעלה