שרשור עוגות יום הולדת

שרשור עוגות יום הולדת../images/Emo212.gif

אז בואו נשתף במתכוני עוגות יום ההולדת הכי מוצלחים שלנו, אפשר להעלות תמונות והשוויץ.
 
יום הולדת 8 לבכורה -בעיצוב דודה שלי

המתכון פשוט מאוד - עוגת שוקולד 2 כוסות קמח תופח כוס סוכר שלושת רבעי כוס קקאו כפית וחצי סודה לשתיה שתי ביצים 1 כוס חלב חצי כוס שמן לערבב היטב את כל החומרים (בכף, לא צריך לערבל או משהו כזה) כשהכל הומוגני להוסיף חצי כוס מים ולערבב שוב. אם העיסה דביקה מדי, להוסיף 2-3 כפות מים ולערבב אם העיסה קלה לערבוב אין צורך להוסיף מים. לשמן תבנית , לצקת את העיסה, לאפות כ45 דקות בחום של 150 מעלות - לבדוק אם מוכן על ידי נעיצת קיסם במרכז - הקיסם צריך לצאת יבש. (בתמונה עשינו עוגה גדולה - כמות וחצי מהכתוב לעיל) בתאבון
 

mevav1

New member
איזה יופי של עוגות../images/Emo13.gifאפשר רק לדעת

כמה דברים? 1. את עוגת בוב ספוג, מה מספר התבנית לא אמרת? זאת החד פעמית שנקראת תבנית לעוגת יום הולדת או גודל אחר? 2. עם מה ציירת את בוב ספוג?עם טוש לעוגות או "סתם" הזלפת שוקולד בתור טוש? 3. בתי בלי נדר תהא בת 6 בסוף החודש הזה ומתאים לי ביותר להכין לה עוגת מספר 6..כיצד הכנת אותה בדיוק? תודה רבה לך על השיתוף ורק בשמחות. מירב.
 
כתבתי שהעיצוב הוא של דודה שלי

אבל לגבי העוגה בסיפרה 6 - זו תבנית עם "חור" באמצע. אופים 2 עוגות כאלו, אחת היא העיגול של הספרה 6 והשניה שימשה לחלק מהקו של הספרה 6 (מקווה שההסבר ברור) בוב ספוג - קושט עם עם שקית זילוף (את כל הבגדים), הריסים זה מסוכריות שחורות ארוכות כאלו (לקריץ אולי?) זו היתה תבנית ח"פ גדולה - לא יודעת איזה גודל....אחרי שהעוגה הוצאה מהתבנית - כשהיא אפוי , חתכו לה פס למטה לרוחב וזה שימש לרגליים. יש גם עוגת תיק גב של דורה - רוצה לראות?
 

ע נ נ ת

New member
גם אני משוויצה...

אני בעבודה, אז אין לי פה את המתכון של ה"עוגה כושית" המשפחתית שלנו, אבל ביום שלישי השבוע היה יום הולדת 11 של הבת שלי, והאמא הנפלאה שלי (שהיא סבתא נהדרת) הכינה לה עוגה, חתכה ועיצבה בדמות שלושה חתולים (כבקשת הבת!) - והכל בלי צבעי מאכל! הקרם עשוי מקצפת מעורבת בפריגת תפוזים או קקאו. תווי הפנים של החתולים הם שוקולד צ'יפס וחמוציות.
 
למעלה