שרשור קווי לילה (שינויים וחדשים).

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
שרשור קווי לילה (שינויים וחדשים).

שרשור קווי לילה (שינויים וחדשים).
נפתח בשל כך שהשרשור הקודם לא יקפוץ עוד.

קווים חדשים:

קו 336 ויאולה מבני עייש דרך גן יבנה ויבנה לראשל"צ. יופעל בימים ד',ה', ומוצ"ש.

קו 211 סופרבוס מבית שמש לת"א, יופעל בימים ה ומוצ"ש.

קו 188 מטרופולין מערד לבאר שבע.

שינויים בקווים קיימים:

קו 466 דן, מלבד השינוי במסלול (מאם המושבות אל מרכזית פתח תקווה והמשך מסלול כרגיל לת"א), חל שינוי גם בתדירות בכיוון הנסיעה מת"א לפתח תקווה. התדירות עולה לנסיעה כל 20 דקות! זה מעולה, יתן קישור עוד יותר טוב לתחנת הרכבת ובכך יצירת שירות לילה מושלם של אוטובוסים ורכבות.

קו 635 נתיב אקספרס, יכול שינוי במסלול הקו. הנה המסלול החדש: כפר יונה ,כביש 57 ,תחנה מרכזית נתניה ,שדרות בנימין,שדרות בן צבי,שדרות פנחס לבון,שדרות גיבורי ישראל וסיום ברחוב המחשב.

קו 340 חברת התיירות והנסיעות נצרת יכול שינוי במסלול הנסיעה בתוך נצרת בשני כיווני הנסיעה. הפירוט מופיע כאן: http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=210

קו 225 מטרופולין בין היישובים נירית, מתן, ירחיב וחגור לסינמה סיטי גלילות ולרידינג. כמו כן בשעות היום יופעל קו 320 מטרופולין. מדובר בקו קיץ חדש (לתקופת הקיץ) בין נירית, מתן, ירחיב אל מתחם G בכפר סבא ובחזרה.

קו 227 מטרופולין בין רמת השרון להרצליה.

קו 228 מטרופולין בין כוכב יאיר להרצליה.

קווים מבוטלים:

קו 241 סופרבוס מרמלה לת"א מבוטל.
 
תודה רבה על העדכון! טוב לראות את הרשימה גדלה.

שרשור קווי לילה (שינויים וחדשים).
נפתח בשל כך שהשרשור הקודם לא יקפוץ עוד.

קווים חדשים:

קו 336 ויאולה מבני עייש דרך גן יבנה ויבנה לראשל"צ. יופעל בימים ד',ה', ומוצ"ש.

קו 211 סופרבוס מבית שמש לת"א, יופעל בימים ה ומוצ"ש.

קו 188 מטרופולין מערד לבאר שבע.

שינויים בקווים קיימים:

קו 466 דן, מלבד השינוי במסלול (מאם המושבות אל מרכזית פתח תקווה והמשך מסלול כרגיל לת"א), חל שינוי גם בתדירות בכיוון הנסיעה מת"א לפתח תקווה. התדירות עולה לנסיעה כל 20 דקות! זה מעולה, יתן קישור עוד יותר טוב לתחנת הרכבת ובכך יצירת שירות לילה מושלם של אוטובוסים ורכבות.

קו 635 נתיב אקספרס, יכול שינוי במסלול הקו. הנה המסלול החדש: כפר יונה ,כביש 57 ,תחנה מרכזית נתניה ,שדרות בנימין,שדרות בן צבי,שדרות פנחס לבון,שדרות גיבורי ישראל וסיום ברחוב המחשב.

קו 340 חברת התיירות והנסיעות נצרת יכול שינוי במסלול הנסיעה בתוך נצרת בשני כיווני הנסיעה. הפירוט מופיע כאן: http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=210

קו 225 מטרופולין בין היישובים נירית, מתן, ירחיב וחגור לסינמה סיטי גלילות ולרידינג. כמו כן בשעות היום יופעל קו 320 מטרופולין. מדובר בקו קיץ חדש (לתקופת הקיץ) בין נירית, מתן, ירחיב אל מתחם G בכפר סבא ובחזרה.

קו 227 מטרופולין בין רמת השרון להרצליה.

קו 228 מטרופולין בין כוכב יאיר להרצליה.

קווים מבוטלים:

קו 241 סופרבוס מרמלה לת"א מבוטל.
תודה רבה על העדכון! טוב לראות את הרשימה גדלה.
635 אמנם לא יעבור יותר באבן יהודה, אבל יתן קישור הרבה יותר טוב בין כפר יונה לנתניה, ובפרט לרכבת נתניה.

לא הייתי אומר ש-466 נותן קישור סביר לרכבת כל עוד הוא פועל רק בכיוון אחד. הוא נותן קישור טוב אם יש לך מזל לנסוע לכיוון הנכון בשעה הנכונה ביום הנכון. יפה שהתדירות עלתה, אבל אמינות ויציבות אין כאן. קיוויתי לשיפורים נוספים בסגנון המהפכה של 418/425 בשנה שעברה, חבל שהמגמה לא ממשיכה בינתיים.

סופרבוס הצליחו להרוג את קו 241 בעזרת תפעול גרוע. כל הכבור לסופרבוס, ובברכת הסתלקות מהירה משירות התח"צ בארץ.
 

אורי404

New member
יש את קו 211. אולי יעניק מענה לביטול 241

תודה רבה על העדכון! טוב לראות את הרשימה גדלה.
635 אמנם לא יעבור יותר באבן יהודה, אבל יתן קישור הרבה יותר טוב בין כפר יונה לנתניה, ובפרט לרכבת נתניה.

לא הייתי אומר ש-466 נותן קישור סביר לרכבת כל עוד הוא פועל רק בכיוון אחד. הוא נותן קישור טוב אם יש לך מזל לנסוע לכיוון הנכון בשעה הנכונה ביום הנכון. יפה שהתדירות עלתה, אבל אמינות ויציבות אין כאן. קיוויתי לשיפורים נוספים בסגנון המהפכה של 418/425 בשנה שעברה, חבל שהמגמה לא ממשיכה בינתיים.

סופרבוס הצליחו להרוג את קו 241 בעזרת תפעול גרוע. כל הכבור לסופרבוס, ובברכת הסתלקות מהירה משירות התח"צ בארץ.
יש את קו 211. אולי יעניק מענה לביטול 241
קו 211 בית שמש-תל אביב נוסע דרך רמלה. אולי הוא מהווה תחליף ל-241.
 
נכון, והוא יעבור גם באזור. אבל לא בלוד

יש את קו 211. אולי יעניק מענה לביטול 241
קו 211 בית שמש-תל אביב נוסע דרך רמלה. אולי הוא מהווה תחליף ל-241.
נכון, והוא יעבור גם באזור. אבל לא בלוד
ולא בשכונות של רמלה כמו 241.
תודה למושיקו שבעזרת איפה-בוס יכולתי לראות את מפות שני הקווים.
 

alantan

New member
העלאת התדירות, סימן לבאות?

שרשור קווי לילה (שינויים וחדשים).
נפתח בשל כך שהשרשור הקודם לא יקפוץ עוד.

קווים חדשים:

קו 336 ויאולה מבני עייש דרך גן יבנה ויבנה לראשל"צ. יופעל בימים ד',ה', ומוצ"ש.

קו 211 סופרבוס מבית שמש לת"א, יופעל בימים ה ומוצ"ש.

קו 188 מטרופולין מערד לבאר שבע.

שינויים בקווים קיימים:

קו 466 דן, מלבד השינוי במסלול (מאם המושבות אל מרכזית פתח תקווה והמשך מסלול כרגיל לת"א), חל שינוי גם בתדירות בכיוון הנסיעה מת"א לפתח תקווה. התדירות עולה לנסיעה כל 20 דקות! זה מעולה, יתן קישור עוד יותר טוב לתחנת הרכבת ובכך יצירת שירות לילה מושלם של אוטובוסים ורכבות.

קו 635 נתיב אקספרס, יכול שינוי במסלול הקו. הנה המסלול החדש: כפר יונה ,כביש 57 ,תחנה מרכזית נתניה ,שדרות בנימין,שדרות בן צבי,שדרות פנחס לבון,שדרות גיבורי ישראל וסיום ברחוב המחשב.

קו 340 חברת התיירות והנסיעות נצרת יכול שינוי במסלול הנסיעה בתוך נצרת בשני כיווני הנסיעה. הפירוט מופיע כאן: http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=210

קו 225 מטרופולין בין היישובים נירית, מתן, ירחיב וחגור לסינמה סיטי גלילות ולרידינג. כמו כן בשעות היום יופעל קו 320 מטרופולין. מדובר בקו קיץ חדש (לתקופת הקיץ) בין נירית, מתן, ירחיב אל מתחם G בכפר סבא ובחזרה.

קו 227 מטרופולין בין רמת השרון להרצליה.

קו 228 מטרופולין בין כוכב יאיר להרצליה.

קווים מבוטלים:

קו 241 סופרבוס מרמלה לת"א מבוטל.
העלאת התדירות, סימן לבאות?
האם אנחנו מתקרבים ליום בו יהיו קווים עירוניים חשובים שיפעלו 24 שעות ביממה?

זה קרה בלונדון רק בעשר שנים האחרונות, אבל מספר קווי לילה בוטלו ובמקומם הקווים המקבילים פעולים 24/7.

אני יכול לדמיין קווים כמו 204, 25 ו-66 בתור התחלה של רשת שפועלת כל הלילה בתדירות של כל 15-20 דקות. ברגע שיש לך דבר כזה, לא חייבים מסלולים ייעודיים לנמל, כי אפשר לנסוע ב-204 ולהחליף עם רב קו.
 
בשנה שעברה אכן נעשו שינויים שנותנים אופטימיות

העלאת התדירות, סימן לבאות?
האם אנחנו מתקרבים ליום בו יהיו קווים עירוניים חשובים שיפעלו 24 שעות ביממה?

זה קרה בלונדון רק בעשר שנים האחרונות, אבל מספר קווי לילה בוטלו ובמקומם הקווים המקבילים פעולים 24/7.

אני יכול לדמיין קווים כמו 204, 25 ו-66 בתור התחלה של רשת שפועלת כל הלילה בתדירות של כל 15-20 דקות. ברגע שיש לך דבר כזה, לא חייבים מסלולים ייעודיים לנמל, כי אפשר לנסוע ב-204 ולהחליף עם רב קו.
בשנה שעברה אכן נעשו שינויים שנותנים אופטימיות
אבל נראה שהשנה זה הוקפא.
נכון שתדירות של קו אחד בכיוון אחד עלתה. אבל אחרי שבשנה שעברה היו סימנים ליצירת רשת אמיתית של קווי לילה בתל אביב, עם 418 ו-425 שנוסעים בשני הכיוונים, מתחילים מוקדם ופועלים עד מאוחר, ועם הפרדה בין קווים שנוסעים על בן יהודה, על המלך ג'ורג', על רוטשילד ועל דיזנגוף, השנה השינויים מאד מאכזבים. אין שום המשך של המגמה ליצירת רשת בין ערי גוש דן ואין שום חשיבה מערכתית.
 

mister K

New member
חכה, בכלל לא בטוח שאלו כל השינויים.

בשנה שעברה אכן נעשו שינויים שנותנים אופטימיות
אבל נראה שהשנה זה הוקפא.
נכון שתדירות של קו אחד בכיוון אחד עלתה. אבל אחרי שבשנה שעברה היו סימנים ליצירת רשת אמיתית של קווי לילה בתל אביב, עם 418 ו-425 שנוסעים בשני הכיוונים, מתחילים מוקדם ופועלים עד מאוחר, ועם הפרדה בין קווים שנוסעים על בן יהודה, על המלך ג'ורג', על רוטשילד ועל דיזנגוף, השנה השינויים מאד מאכזבים. אין שום המשך של המגמה ליצירת רשת בין ערי גוש דן ואין שום חשיבה מערכתית.
חכה, בכלל לא בטוח שאלו כל השינויים.
 
מחכה בסבלנות


חכה, בכלל לא בטוח שאלו כל השינויים.
מחכה בסבלנות
 

אורי404

New member


העלאת התדירות, סימן לבאות?
האם אנחנו מתקרבים ליום בו יהיו קווים עירוניים חשובים שיפעלו 24 שעות ביממה?

זה קרה בלונדון רק בעשר שנים האחרונות, אבל מספר קווי לילה בוטלו ובמקומם הקווים המקבילים פעולים 24/7.

אני יכול לדמיין קווים כמו 204, 25 ו-66 בתור התחלה של רשת שפועלת כל הלילה בתדירות של כל 15-20 דקות. ברגע שיש לך דבר כזה, לא חייבים מסלולים ייעודיים לנמל, כי אפשר לנסוע ב-204 ולהחליף עם רב קו.
 

droriko

New member
מה הם רצינים?

שרשור קווי לילה (שינויים וחדשים).
נפתח בשל כך שהשרשור הקודם לא יקפוץ עוד.

קווים חדשים:

קו 336 ויאולה מבני עייש דרך גן יבנה ויבנה לראשל"צ. יופעל בימים ד',ה', ומוצ"ש.

קו 211 סופרבוס מבית שמש לת"א, יופעל בימים ה ומוצ"ש.

קו 188 מטרופולין מערד לבאר שבע.

שינויים בקווים קיימים:

קו 466 דן, מלבד השינוי במסלול (מאם המושבות אל מרכזית פתח תקווה והמשך מסלול כרגיל לת"א), חל שינוי גם בתדירות בכיוון הנסיעה מת"א לפתח תקווה. התדירות עולה לנסיעה כל 20 דקות! זה מעולה, יתן קישור עוד יותר טוב לתחנת הרכבת ובכך יצירת שירות לילה מושלם של אוטובוסים ורכבות.

קו 635 נתיב אקספרס, יכול שינוי במסלול הקו. הנה המסלול החדש: כפר יונה ,כביש 57 ,תחנה מרכזית נתניה ,שדרות בנימין,שדרות בן צבי,שדרות פנחס לבון,שדרות גיבורי ישראל וסיום ברחוב המחשב.

קו 340 חברת התיירות והנסיעות נצרת יכול שינוי במסלול הנסיעה בתוך נצרת בשני כיווני הנסיעה. הפירוט מופיע כאן: http://www.ntt-buses.com/NewsDetails.aspx?id=210

קו 225 מטרופולין בין היישובים נירית, מתן, ירחיב וחגור לסינמה סיטי גלילות ולרידינג. כמו כן בשעות היום יופעל קו 320 מטרופולין. מדובר בקו קיץ חדש (לתקופת הקיץ) בין נירית, מתן, ירחיב אל מתחם G בכפר סבא ובחזרה.

קו 227 מטרופולין בין רמת השרון להרצליה.

קו 228 מטרופולין בין כוכב יאיר להרצליה.

קווים מבוטלים:

קו 241 סופרבוס מרמלה לת"א מבוטל.
מה הם רצינים?
מה הם לא יכלו לעשות קו שיסע מאם המושבות ישר דרך אבא הלל לתל אביב?מי לעזזל יסע מאם המושבות חזרה לתמפת ומשם לתל אביב? אולי הם יסעו בחזור כשהם כל כך שיכורים שהם לא שמים לב למסלול ההזוי. לא מקנא באבא שלי שצריך לעבוד שם. המסלול הזה כמעט נוראי כמו הקו לילה של רמת גן.
 
מה פתאם, בלילה האוטובוס טס על ז'בוטינסקי.

מה הם רצינים?
מה הם לא יכלו לעשות קו שיסע מאם המושבות ישר דרך אבא הלל לתל אביב?מי לעזזל יסע מאם המושבות חזרה לתמפת ומשם לתל אביב? אולי הם יסעו בחזור כשהם כל כך שיכורים שהם לא שמים לב למסלול ההזוי. לא מקנא באבא שלי שצריך לעבוד שם. המסלול הזה כמעט נוראי כמו הקו לילה של רמת גן.
מה פתאם, בלילה האוטובוס טס על ז'בוטינסקי.
אתה מצפה ברצינות שבלילה יהיה קו ישיר מתל אביב לכל שכונה בפרברים?זה שיש שני קווים שונים לפתח תקווה ולא קו אחד שמכסה את כל העיר זה כבר יפה!
אם יש קווי לילה מפותלים, זה בין השאר 200 בחיפה ואולי 555 במרכז. 466 ישיר לעומתם.
 

droriko

New member
למה קוים

מה פתאם, בלילה האוטובוס טס על ז'בוטינסקי.
אתה מצפה ברצינות שבלילה יהיה קו ישיר מתל אביב לכל שכונה בפרברים?זה שיש שני קווים שונים לפתח תקווה ולא קו אחד שמכסה את כל העיר זה כבר יפה!
אם יש קווי לילה מפותלים, זה בין השאר 200 בחיפה ואולי 555 במרכז. 466 ישיר לעומתם.
למה קוים
לא יכולים לעשות קו שיחבר את צפון העיר לזבוטינסקי?
 

cwen

New member
בלילה דווקא אין סיבה לנסוע מאם המושבות

מה הם רצינים?
מה הם לא יכלו לעשות קו שיסע מאם המושבות ישר דרך אבא הלל לתל אביב?מי לעזזל יסע מאם המושבות חזרה לתמפת ומשם לתל אביב? אולי הם יסעו בחזור כשהם כל כך שיכורים שהם לא שמים לב למסלול ההזוי. לא מקנא באבא שלי שצריך לעבוד שם. המסלול הזה כמעט נוראי כמו הקו לילה של רמת גן.
בלילה דווקא אין סיבה לנסוע מאם המושבות
קו לילה צריך לעבור בריכוזי אוכלוסיה, ויש הרבה יותר אוכלוסיה על ציר ז'בוטינסקי כדי להשתמש באוטובוס. הוא גם מרחק הליכה מאבא הלל, מהצד השני עד הקו של ארלוזורוב קריניצי ככה.

וכמו שאיליה ציין, גם אין בעית תנועה בשעות האלה.
 

droriko

New member
אז מה הפתרון

בלילה דווקא אין סיבה לנסוע מאם המושבות
קו לילה צריך לעבור בריכוזי אוכלוסיה, ויש הרבה יותר אוכלוסיה על ציר ז'בוטינסקי כדי להשתמש באוטובוס. הוא גם מרחק הליכה מאבא הלל, מהצד השני עד הקו של ארלוזורוב קריניצי ככה.

וכמו שאיליה ציין, גם אין בעית תנועה בשעות האלה.
אז מה הפתרון
לעשות מסורבל שמשרד התחבורה לא היה מעז להפעיל בשעות היום?
 

cwen

New member
קו לילה אמור להיות מאסף

אז מה הפתרון
לעשות מסורבל שמשרד התחבורה לא היה מעז להפעיל בשעות היום?
קו לילה אמור להיות מאסף
זה ממש לא נורא אם הנסיעה בקו לילה מתארכת בעוד כמה דקות. שווה לפתוח קווים ישירים רק אם התדירות כבר גבוהה והאוטובוסים מלאים.
 

אורי404

New member
דווקא מהבחינה הזו יש קווים מהירים

קו לילה אמור להיות מאסף
זה ממש לא נורא אם הנסיעה בקו לילה מתארכת בעוד כמה דקות. שווה לפתוח קווים ישירים רק אם התדירות כבר גבוהה והאוטובוסים מלאים.
דווקא מהבחינה הזו יש קווים מהירים
יש קווי לילה, שהם יותר מהירים, מדרך ההגעה במהלך היום.
למשל קו 566 "קווים" ראש העין-תל אביב או 231 "מטרופולין" כפר סבא והוד השרון-תל אביב.
אולי דווקא יש הצדקה לקו מהיר מאם המושבות לתל אביב,שכן אזור אם המושבות הוא אזור עם כמות אוכלוסייה רבה. משפט, אשר עולה בקנה אחד עם מה, שכתבת בסוף ההודעה: "שווה לפתוח קווים ישירים רק אם התדירות כבר גבוהה והאוטובוסים מלאים".
 

olli3

New member
מנהל
פתחו את מוניות 51א מאם המושבות דרך אבא הילל

דווקא מהבחינה הזו יש קווים מהירים
יש קווי לילה, שהם יותר מהירים, מדרך ההגעה במהלך היום.
למשל קו 566 "קווים" ראש העין-תל אביב או 231 "מטרופולין" כפר סבא והוד השרון-תל אביב.
אולי דווקא יש הצדקה לקו מהיר מאם המושבות לתל אביב,שכן אזור אם המושבות הוא אזור עם כמות אוכלוסייה רבה. משפט, אשר עולה בקנה אחד עם מה, שכתבת בסוף ההודעה: "שווה לפתוח קווים ישירים רק אם התדירות כבר גבוהה והאוטובוסים מלאים".
פתחו את מוניות 51א מאם המושבות דרך אבא הילל
לת"א ובעצם דרך קניון איילון גם כן.

למה אין אוטובוס כזה? גם אני שואל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה