שרשור ראו של השנה החדשה

קרבות ותוצאות


מיז וג'ון סינה ניצחו את דמיאן סנדאו וקודי רודס. סינה ספר על סנדאו אחרי AA

אלוף ארה''ב אנטוניו סזארו ניצח את סרגנ'ט סלוטר עם הניוטרלייזר בקרב על אליפות ארה''ב

קיין ודניאל בריאן ניצחו את הית סלייט'ר ודרו מקנטייר בקרב על אליפות הזוגות

שיימוס נגד דולף זיגלר ושיימוס מנצח בפסילה אחרי התערבות של The Shield

ביג שואו מנצח בפסילה את ריקרדו רודריגז אחרי התערבות של אלברטו דל ריו בקרב על אליפות העולם

וויד בארט מנצח את קופי קינגסטון בקרב על האליפות הבין יבשתית. וויד בארט הוא האלוף החדש

הShield נגד רייבאק לא מתחיל בגלל התערבות של רנדי אורטון ושיימוס
 

dannygoosh

New member
יודע משהו?

זו פעם ראשונה שאני קורא דיווח ותוצאות לפני שאני רואה ראו. נראה שזה דווקא יוצא משתלם, כי החלטתי שאני לא הולך לראות את הפרק הזה. שתהיה לי קצת מנוחה מרסלקראפ לפחות לשבוע.

או בקיצור, תודה.
 

Sid

New member
לא יודע

איך הRAW הזה מבחינת איכות הקרבות אבל בינתיים ממה שזה נשמע- איזה הבדל בין הRAW האחרון של 2012 לזה של אימפקט.
 
צר לי לבשר,

אבל ה"רו" האחרון הוא הרסלינג קראפ הכי גדול שראיתי בתולדות ההאבקות.חוץ מהפרומו של פאנק-היימן-מקמהון וטיפה של מיז-סנדאו,הכל שם היה זבל טהור. השיא היה עם מיי יאנג,קטע שלא מבייש אפילו את פרשת העוגות המקולקלות של סטינג-לוגר וג'ים דאגן ששם אותן לוינס רוסו לבסוף. אפילו החזרה הדרמטית של סלוטר לא עשתה לי את זה. אני פשוט על סף להפסיק לצפות חוץ מהקטעים של פאנק. אימפקט היום טובה ומעניינת יותר לטעמי פי כמה וכמה ואני מקווה שהרייטינג של מקמהון יצנח אל מתחת לביוב.
 

METAL15

New member
לדעתי

שני הפרקים שהיו לפני הפרק הזה היו זלזול הרבה יותר גדול באינטלגנציה של הצופים.
הפרק הזה סבל בעיקר מהשטות הנוראית עם מיי יאנג, ומהעובדה שסינה חייב להיות הדובר של הWWE כשהוא מאחל שנה טובה לכל הצופים, סוגר את התוכנית, ובעצם כל התוכנית סביבו.
 
ההידרדרות לא עתידה להעצר ככל הנראה.

ואני שואל,מה עדיף? ה"זקנים" פלייר,נאש,הארט,מייקלס,טריפל אייץ' וטייקר או הזבל הזה שאני צופה בו כרגע?
הרסו דברים טובים. לקחו את כרסיטיאן עם תנופה אדירה מה-TNA והפכו אותו לכלומניק ואלוף מעבר עלוב. לסנר חתום להופעות מוגבלות,דניאל ברייאן תקוע במשהו שכבר מזמן היה צריך לצאת ממנו,דמייאן סנדאו יכול היה להיות מיין איבנט עם אליפות ארה"ב ועוד קצת רוע עם התפרצויות זעם של להכות את אלה שלא ענו נכונה על החידון ובמקום זה הוא מתעסק בקקי ועוד ועוד דברים שפשוט מורידים את החשק מה-WWE.
פשוט מאוד,אם לא פאנק והיימן,אני רואה את התוכנית ב-7 דקות בערך.
 
אירועים אחרים

התוכנית מתחילה עם MizTV ומיז מכריז שויקי גאררו החליטה שכל התארים יהיו מוגנים הערב והוא מוציא את האורח שלו : ג'ון סינה.

הערב הוא יום בחירת האלופים והאלופים יזכו לבחור את היריבים שלהם. שום דבר לא נאמר לגבי האם סי אם פאנק יגן על התואר שלו.

סינה מתחיל לדבר אבל נעצר על ידי קודי רודס ודמיאן סנדאו. סינה מזכיר בשם שחקן פוטבול לא רלוונטי ומקבל צ'יפ פופ מהקהל ויש קריאות של עידוד עם השם של שחקן הפוטבול הנ''ל. מיז נגד סינה הוא הקרב הבא (הקרבות יהיו בתוצאות של קרבות בפוסט נפרד)
--------------------------------------

אנטוניו סזארו חותך פרומו אנטי ארה''ב ומכריז שהיריב שלו הערב יהיה סרג'נט סלוטר

---------------------------------------

סי אם פאנק,פול היימן ורופא מגיעים לזירה. הרופא נמצא כדי להוכיח שפאנק באמת פצוע והוא מראה תמונות של X-Ray על המסך. פאנק מדבר על כמה זמן הוא כבר אלוף והפציעות שהוא ספג ומעלה את הקרב שלו נגד רייבאק ב7 בינואר. הרופא אומר שהוא לא יכול לאשר לפאנק להתאבק בגלל שהוא פצוע ווינס מקמהן מפריע לו ומקבל פופ גדול.

וינס מאחל לכולנו שנה שמחה ודוחה את הטענות של הרופא ומכריז שהקרב עדיין יקרה והוא יהיה קרב TLC. וינס תוהה בקול האם פאנק מאחורי הShield והאם הוא ביחד עם ברד מאדוקס. וינס אומר שהרופאים יבדקו את פאנק ואם הוא לא יהיה כשיר להתאבק נגד רייבאק אז זה יהיה קרב TLC בין רייבאק לפול היימן.

------------------------------------

איב טורס יוצאת והיא רוצה להגן על התואר שלה נגד מיי יאנג. מיי יאנג לא נמצאת אז איב רוצה לקבל ניצחון טכני. קייטלין באה ומרביצה לאיב עד שאיב בורחת עם התואר.

--------------------------------

אחרי קרב בין קופי קינגסטון לוויד בארט ג'וש מתיוס מראיין את וויד בארט שמזהיר את הלוקר רום להיזהר ממנו ב2013.

-----------------------------

סגנט עם AJ ודולף זיגלר במיין איבנט הולך לסיים את התוכנית. זיגלר יוצא עם טוקסידו וAJ עם שמלה. ביג אי לנגסטון לבוש בבגדי האבקות רגילים. הם יורדים על השנה החדשה וזיגלר מראה קליפים של ברוק לסנר נותן F5 לסינה,סינה מקבל אגרוף מביג שואו ועוד. זיגלר מבטל את ההזמנה שלו לסינה ואומר לביג אי לנגסטון לשמור על הזירה.

AJ וזיגלר מתנשקים אבל סינה בא ומפריע להם. סינה מודה שהייתה לו שנה רעה אבל הוא מתחיל לדבר על המערכות היחסים הרבות שהיו לAJ. סינה מראה תמונות של איך היו נראים ילדים מחוץ לנישואים של AJ עם הפרצופים של מתאבקים נוכחיים ומתאבקים מהעבר מודבקים עליהם. סינה יורד על דולף במשך הרבה זמן ומכריז שהוא הולך להיות אחד מה30 משתתפים ברויאל ראמבל ומבטיח שהוא יזכה באליפות הWWE ב2013.

סינה ממשיך לרדת על דולף זיגלר וAJ ואז מחייך וצוחק כאשר ערימה של חרא מזוייף נופלת עליהם מהשמיים. הם מתעצבנים ומתחילים לצעוק בזירה וראו נגמר עם המוזיקה של סינה מתנגנת כאשר הוא מחייך בזמן שזיגלר וAJ מכוסים בחרא.


מקווה שנהנתם!
 

Nurd4Life

New member
אני מבין

שה-WWE קלטו שהם עדיין לא ניצלו את סעיף התקציב של "צואה מהשמיים" לשנת 2012, והיו חייבים למהר עם העניין...
 

kendog keds

New member
אמממ שכחת את הדובדבן של התוכנית


מיי יאנג גן הייתה באולם, אבל לפני הקרב היא נתקפה כאב בטן לא רור. רופא בא ובדק אותה בסטטוסקופ, ואיכשהו לפי הקשבה לבטן שלה הכריז שהוא לא מאמין אבל היא בהריון. מיי הסתכלה למצלמה ואמרה "לא שוב".
בהמשך הרופא ניסה ליילד אותה וכל הלוקר רום עודד מהצד למעט בראיין שצעק no! no! כן כן, לא רק שהיא בהריון, היא גם יולדת באותו רגע שהיא גילתה את זה.
לבסוף בת ה-89 יילדה במזל טוב אח לכף היד שהיא ילדה לפני יותר מעשור, הלוא הוא התשובה של ה-wwe לכל תעלומה סטוריליינית... נכון, הורנסווגל עם חיתול. המיילד קאלי הניח את הרך הנולד המזוק בזרועות אמו המזדקנת, ואם הם לא היו עושים צליל אפקט קומי כשהתינוק "יצא" הייתי מפחד שהם מתכוונים לכל זה ברצינות.
אה, ובמהלל האנגל הזה גם נשמע פלוץ שלאחריו ויקי גוררו אמרה exuse me.
לסיכום, תוכנית נהדרת למה שהיא נועדה (להעביר לי שמירה במילואים ולהבין שיש דברים בעולם שהם יותר חרא מלשמוע מואזין כל היום)
 
הדעה שלי היא

שיש לוח רעיונות בקריאטייב שכתוב עליו:

חרא נופל מהשמיים

ומישהו מNXT תוקף את ג'ון סינה והם אף פעם לא טורחים למחוק את זה. אז בערך פעם בשנה הם עוברים ליד הלוח ואומרים לעצמם: היי זה נראה כמו רעיון טוב! בוא נעשה את זה!
 
הוקלט מראש

אם אני לא טועה התוכנית הוקלטה בלילה שבין שבת לראשון (ההפרש שעות מבלבל אותי ביחד עם העובדה שאני לא יודע מתי הם התחילו להקליט).

התוכנית תשודר היום בערב. הם הקליטו מראש בגלל שהמתאבקים מקבלים יום חופש לכבוד השנה החדשה
 
ג'ון סינה הוא כמו אנדרטייקר

לאנדרטייקר יש כוחות מיוחדים להוריד ברקים ולג'ון סינה יש כוחות מיוחדים להוריד חרא. ואני לאו דווקא מדבר על סיום התכנית הזאת.
 
למעלה