שרשור ראו

תוצאות מהירות

סי אם פאנק ושיימוס ניצחו את דניאל בריאן וקיין
דולף זיגלר ניצח את ג'ק סוואגר
אלברטו דל ריו ניצח את סנטינו מרלה
טיטוס אוניל ודארן יאנג הפסידו בספירת חוץ לך פרימו ואפיקו
ג'ון סינה ניצח את ג'ון לורנייטיס,ביג שואו ודיוויד אוטנגה כדי לסגור את התוכנית
 

סלים וארזה

New member
מנהל
תיקון
ג'ון סינה ניצח את ג'ון לרינייטיס ואוטנגה לאחר שביג שואו לא הגיע לקרב
 
דעות RAW IS CENA

תוכנית נוראית כדי לסגור תוכנית נוראית,מה יותר טוב?

פותחים את התוכנית עם מיק פולי שמכריז על עצמו בתור הGM הערב! חבל רק שהוא לא מופיע בשום סגמנט אחרי זה והמיין איבנט אפילו לא "נוצר" על ידו.

ג'ון לורנייטיס פוטר ובכל זאת מקבל את הספוט במיין איבנט ולהופיע ב3 סגמנטים זה מטומטם. רק מראה איך אם בן אדם היה מדלג על NWO הוא לא היה מפסיד שום דבר.

קרב זוגות מטומטם בין שתי האלופים לשתי המתמודדים שראינו כבר בערך 5 פעמים עם סיום דפוק. האלופים פותחים את התוכנית

דולף זיגלר מנצח את ג'ק סוואגר ומנשק את ויקי גאררו מה שאומר שעוד פעם הWWE מסרבים להפריד ביניהם כמו מטומטמים. יש לציין שדולף ממשיך להיות אובר בטירוף עם הקהל אבל הWWE ממשיכים להתעלם מזה.

פרומו טוב בין פול היימן לHHH. לא היה ממש אכפת לי מה HHH אמר בגלל שהוא אומר את אותו דבר בערך מסביבות 2009

סנטינו מארלה עושה ג'ובים לדל ריו עוד פעם. אני לא מבין : דל ריו נפצע לכם כבר פעמיים. הוא לא מקבל שום תגובה מהקהל,הוא לא מתאבק כל כך טוב והוא גם לא כל כך מעניין. אז למה אתם כל הזמן מחזירים אותו בחזרה ל"מיין איבנט" ולמה האלוף ארה''ב עושה ג'ובים שוב? ואיך ניצחונות על סנטינו גורמות לדל ריו להראות יותר טוב?

סגמנט מטומטם עם זמרת,פייפר והית סלייטר.

קרב זוגות די משעממם

והמיין איבנט! ומי אחר חוץ מג'ון סינה נגד 3 אנשים?! ותנחשו מי מנצח? הופעת סופר סינה טיפוסית שנגמרת עם 3 AA וSTF פלוס חיוכים למצלמות,הקנטות והתנהגות כמו ילד בן 6 וסוגרים את התוכנית עם לורנייטיס מושפל.

כל הכבוד WWE. הצלחתם ליצור מוצר שמאוד מוצא חן על ידי ילדים בני 8. כי זה רמת התחכום של הבוקינג שלכם. אה וג'ון סינה ואייץ' הולכים להופיע בראו! מה שאומר שטאלנט צעיר יחתוך פרומו רק כדי שטריפס יבוא כדי לתת לו פדיגרי. סתם ככה. אז כמובן שגם בסמאקדאון לא שווה לצפות יותר כי ג'ון סינה צריך להיות גם במיין איבנט שם!

המוצר נמצא בשפל עכשיו
 
...

רק שסינה אז היה אלוף. במקרה הזה לא רק שהוא לא אלוף,הוא גם לא בפיוד עם מתאבק אקטיבי אלא עם בן אדם מבוגר. BE A STAR
 

NoamNine

New member
זה מעולם לא היה ככה

ב2006-2007 סינה גם כן חנק את המיין אבנט וזו הייתה תקופה מחורבנת, אבל הי, לפחות הוא היה אלוף! עכשיו הוא במיין אבנט של כל אירוע בלי שהוא מעורב באף חגורה ואליפות הWHC וה-WWE מרגישות כמו אליפויות מידקארד.
 

Daniel Bryan

New member
דעות RAW IS SLATER

תוכנית עם כמה דברים טובים אבל כשסיימתי לראות הרגשתי כאילו זה היה בזבוז זמן.
הפרומו של היימן ואייץ' היה טוב, אותו דבר לגבי המיני פרומו של פולי שאין לי מושג למה הוא לא המשיך להופיע בתוכנית. אני מקווה שבסמאקדאון הוא לא יהיה סנטה קלאוס שוב עם הורנסווגל או משהו כזה..
הקרב זוגות היה טוב אבל הראן אין של איי ג'יי כמובן השאיר טעם מר. שיעיפו את מפלצת הרסלקראפ האדומה אל הדבר הזה ויעזבו את בריאן ופאנק ובמיוחד את אליפות ה-WWE.
בשביל מה זיגלר צריך להיות עם ויקי? ראינו שהוא אובר מספיק ואם יתנו לו את ההזדמנות הוא ירשים גם על המיק' כמו שהוא היה ב-2009. זה סתם נמשך יותר מדי זמן ועוצר את זיגלר מלהתקדם.
הסגמנט עם היט' סלייטר היה מצחיק, לדעתי בתור ג'ובר קומי הוא מעולה, בשבועות האחרונים הוא ממש מבדר.

את הME והסגמנט לפני כן לא טרחתי לראות.
 
מה זה אומר

אם אחרי שצפיתי בתוכנית אני אפילו לא ידעתי שביג שואו לא הגיע לקרב?
 

ninjastar

New member
הגעתי למסקנה

שהתוכנית תהייה הרבה יותר מהנה אם היינו יכולים לראות את ההוראות שכולם מקבלים לפני שהם יוצאים לזירה.
לדוגמא: "סינדי לאופר ואנדי ריכטר.....כשאתן יוצאות לזירה, תחזיקו ידיים!" עכשיו תראו את הקטע שוב, והוא הרבה יותר משעשע.
 

HOT SPOT 2010

New member
RAW IN 5 MINUTS

זה יהיה מפגר מצידי לומר שראיתי את כל התוכנית בפחות מ-5 דקות, עם יכולות FF מטורפות?

ועוד משהו, איך ג'ון סינה, הקפטן אמריקה של ה-WWE הפך לבריון הכי מרושע בארגון, כשהוא נטפל לכל החלשים, ושבוע אחר שבוע הופך מישהו אחר לילד הכאפות שלו. מה המסר שנשלח פה לילדים שאוהדים את סינה?
 

Sid

New member
הסגמנט של

ליילה, פייפר, ריכטר, לאופר, סלייטר (שמתם לב שכולם נגמרים בER חוץ מליילה?) היה אחד המביכים לצפייה בהסטוריה של הרסלינג.

התוכנית התחילה טוב כשפולי בא, וגם הפרומו של אייץ' והיימן היה מעולה אבל חוץ מזה אותו חרא כמו בכל שבוע.
 

Great Khali

New member
דעה


תכנית זבל.
אבל AJ שוברת מדי שבוע, שיאים נוספים של גאונות.
הכניסה שלה עם המסיכה של קיין, הייתה פשוט הברקה.

רק בשבילה אני מתעניין בפיוד שקיין חלק ממנו.
 

moonshade

New member
היל טרן לסינה! (דעה והצעה)

פייר, זה חתיכת בריונות ואכזריות מה שהוא עשה ללוריינטיס בתוכנית ובקרב מולו (כמובן בסיפור- ברור שמדובר בשחקן)... לא זכור לי שאפילו אדג' למשל בתור היל עשה דברים כאלה, גם בתקופת טרום-PG... סה"כ זו לא תקופת האטיטוד שגם מר מקמהון היה בן ז*נה לא קטן מה שהצדיק את ההתעללות של אוסטין בו, לוריינטיס זה די סוג של מסכן... פה מדובר אשכרה בהתעללות באדם מבוגר וחסר ישע שאפילו נעזר בקביים (בניגוד למקמהון הבריון שברור שגם הוא הזריק סטרואיד או שניים בחייו)... איך אמורים להזדהות עם בנאדם כזה? בלי להזכיר שבתספורת ובלסת סינה די מזכיר קצין ס"ס/חייל אמריקאי פסיכופת מהסוג שהיה שורף כפרים בויאטנם...

בקיצור היל טרן, ויפה שעה אחת קודם (במיוחד לאור החיבור עם מר מקמהון שמה לעשות תמיד ייתפס כרשע- ולפי השמועות שבניגוד לסינה שמשחק דמות הוא גם כזה במציאות). אפשר לבנות את דמותו הבריונית של סינה במהלך השנה עד רסלמניה עם התפרצויות אלימות בסגמנטים ובמהלך קרבות (מגובות בגישה של "אני הכי טוב, מותר לי הכל כי אני מוכר מרצ'נדייז מס' 1 והבייבי של הבוס ואני גדול אפילו על האליפות"- ואז זעם למשל כשהוא לא יצליח לזכות בה, או תקיפה על מתאבקים אוברים כמו זאק ריידר שמאיימים על מעמדו בתור הכוכב הכי פופולרי), כאשר ההיל טרן הסופי יבוא במניה 29 בקרב חוזר (הפעם ללא פסילות) נגד רוקי אהוב-הקהל. סינה היל יכול לתת פיודים מעניינים מאוד (תגידו מה שתגידו על כישורי זירה- שלדעתי גם לא רעים לגודל ולמבנה שלו, הבנאדם יודע לדבר על מיקרופון כשהוא רוצה- בתור ראפר הוא היה ענק) אפילו נגד יריבים שהיו לו בעבר (כמו פאנק, HHH ואורטון שעכשיו הם סוג של פייסים) וכמובן בקרב האולטימטיבי על הסטריק נגד טייקר במניה 30 (כי ברור שזה חייב להיות המיין-איבנט, ופיוד היל-פייס יהיה הרבה יותר מעניין מעוד פיוד מאוס על כבוד).
 

last caress

New member
ראו is one man baaaaaaaaand

הקרב הפותח היה לא רע בכלל, ואהבתי את הכניסה של אייג'יי בתור קיין. הסטוריליין באופן כללי,עשוי רע. לא רואה את ההיגיון בזה שבריאן וקיין משתפים פעולה(ולא בפעם הראשונה), וכנ"ל שיימוס ופאנק. עצוב שסצינת המיין איבנט נראית כמו קרב מידקארדרים בסופרסטארס. אגב, אם הייתי צופה מזדמן והייתי נופל על הקרב הזה, הייתי מנחש שדניאל בריאן זה יוג'ין מספר 2.

זיגלר - סוואגר: טוב, אני מניח שאני בעמדת מיעוט פה, אבל אני פשוט לא קונה את דולף זיגלר כ"אלוף עולם הבא". זה שהוא מתעופף לכל עבר כמו קורט הניג המנוח זה טוב ויפה, אבל זה לא מסתיר עבורי את העובדה שמדובר במידקארדר לכל דבר. אמנם מידקארדר מוצלח, אבל עדין מידקארד.

טריפל אייץ' והיימן התחיל טוב, עד שהיימן הגיע לטונים מרגיזים שגרמו לי קצת לאבד עניין בפרומו. מדהים איך הוא עדין מצליח לעשות קוקו מה2 וחצי שערות שעוד נשארו לו.

דל ריו הוא פשוט עוד דוגמא למתאבק טוב שתקוע בגימיק משעמם, ובגלל זה הקהל כמעט אף פעם לא מגיב אליו. אפשר להגיד הרבה על הקהל של הWWE כיום, אבל אפילו הם יכולים לראות מעבר לחיקוי זול. מה עוד אפשר להגיד על סקוואש של דקה וחצי על "אלוף ארה"ב" שלא נאמר פה כבר.

הפרומו של סלייטר/לאופר ושות' לא היה מרגיש אפילו בטיפה לא במקום במהדורת שאטגאן סטנדרטית אי שם ב1997...פייפר נראה אפילו יותר שפוך מהונקי טונק מאן אחרי דואט עם טוד פטינגייל.

קרב זוגות שהתחיל בסדר(למרות שנראה כאילו הקהל תוכנת לשנוא את הקרב הזה), עד הסיום ההזוי. לטייטוס היתה "חבילה" משונה במכנסיים(מאחורה), מגעיל ככל שזה ישמע, יש לי תחושה שבגלל זה הקרב נגמר כ"כ מהר.

המיין איבנט היה צפוי ומשעמם. כאילו, אחרי שחשבנו שאין סיכוי שהם יצליחו לדחוף עוד ביטדאון של סינה על לורנייטיס, הם היו חייבים לשים סימן קריאה פה. מקווה שזאת באמת הפעם האחרונה שאנחנו הולכים לשמוע מג'וני והקול המונוטוני שלו בעתיד הקרוב/רחוק/

סה"כ, תוכנית שהתחילה בסדר, והתדרדרה למחוזות הWTF לקראת הסוף.
 

laizler

New member
הייתי פשוט חייב להגיב

רוב התכנית נעה בין מטומטם להחריד לחביב פלוס אבל אני פשוט חייב לציין שממש ממש נהנתי מהפרומו של היימן וטריפל H. טריפל היה אחלה כהרגלו עם הפרצוף אבי נעלבי שלו אבל היימן היה להיט. כל פעם אני נזכר מחדש למה אוהבים אותו, הבן אדם יודע לתת פרומואים.
 
כמה דברים על ראו


כנראה ששנה וקצת שלא ראיתי באופן מסודר רסלינג לא משנה כלום.
טריפס בנאומים אני רוצה קרב נגד X, X אומר שהוא מעריך את טריפס מאד ואין מצב שטריםס וX יפגשו באירוע הקרוב. איזה שטנר ראש אוכל
ממנו כפה ובשבוע שאחרי זה הקרב שטריפס רוצה נקבע.
סופר סינה מנגב את הרצפה עם ילד הכפות התורן וגורם לעוד דמות שמעניינת פי 1000000 ממנו להעלם מהמסך.
וינס מקבל יותר זמן ממתאבקים במיד קארד וזה שוינס לא ב"תפקיד" רשמי. זה נראה כלכך 2005 שזה מפחיד.
יש עוד צעד שהWWE יכולים לעשות כדי שתהיה להם תחרות.
וינס רוסו, הוא מכיר טוב תמוצר הזה. זה לא ירידה לצורך עליה זה קפיצת בנגי שהמצנח נשאר למעלה. זה ככה קרוב להתרסקות טוטלית.
אפילו פאנק שהוא עילוי היום מבחינתי ביחד עם דניאל בראיין מקבלים זמן מסך משני בפתיחת התוכנית ששניהם חלק מקרב אחד שעלוב זה מחמאה בשבילו ולא בגללם אלה בגלל שביג שאו וקיין כזוג לא ייכל לעבוד לפני 10 שנים אז בטח שהיום לא יכול לעבוד
 
למעלה