שרשור תיירות ALL OVER AGAIN

הכי מצליחים היום.. הם:

- צנורה, בשחמון - לוילה אייזיק, ברחוב אבני חן... זה וילה.. - שי אזולאי, במרכז אופיר - דניאל אחד.. אבל תצטרכי לברר כי אני לא יודעת.. אממ זהו בערך... אלה המובילים.. פחות או יותר
 
חחח עדי לא שאלתי את דעתך!

במיוחד שאתה משמש כאורח בפורום חחחחחח... מתה עליך! דניאל הוא פליט שוקי זיקרי! לכן הוא מאוד מצליח!... רק תיזהרו.. יש שמועות שהוא קצת חרמן יתר על המידה
 

DreamS_HunteR

New member
שרשור תיירות ALL OVER AGAIN../images/Emo41.gif

כל השאלות לתיריים - לכאן! שרשרו או שתמחקו
חג שמח.
 

liort19

New member
מסיבות חוף...

הייי אני בא לאילת ב20 לכל הסופ"ש ורציתי לדעת אם יש מסיבות חוף באיזור ליד הקניון?! אני יודע שלפני שנתיים בזמן הESC היה אחלה מסיבות חוף שם (בצהריים כמובן...)
 

DreamS_HunteR

New member
אין בדיוק מסיבות מאורגנות../images/Emo121.gif

אבל בכל שישי ב14:00 בצוהריים יש קבלת שבת בחוף הדקל. קוראים לזה 'השבת מלכה' ובכל שבוע מופיעות שם להקות ויש שם די ג'ייז ואווירה מגניבה.. למרות שעכשיו קצת קר.. אבל אפשר להסתדר עם זה שם.
 

liort19

New member
אז מה המצב עכשיו באילת?

איך המזג שם פחות או יותר? מאפשר להיכנס לים/בריכה בלי להתקרר? :) וידוע על מסיבות מעניינות ברביעי - שבת הקרובים? חג שמח
 

harhanegev

New member
לגבי מזג האויר ומים:

הטמפרטורות הן בסביבות 10-20 מעלות, מה שאומר שרוב האנשים זקוקים לבגד חם בלילות ובחלק משעות היום. מצד שני, זה בדיוק הזמן לטיולים בהרי אילת כי אין צורך לקחת כל כך הרבה מים כמו בקיץ, אלא כמויות שפוית יותר. לגבי כניסה לים / בריכה : לי ולאנשים רבים אחרים אין שום בעיה להיכנס למים גם בחורף הקר, אך זה כבר עניין של העדפה אישית. בדרך כלל כשמתחילים להיכנס והמים מגיעים עד חצי הגוף, יש הרגשה של "קררררר קררררר קרררררר אני לא יכול/ה להיכנס", אבל אם תופסים את האומץ להיזרק פנימה, התחושה נעלמת. אבל שוב, זה לא נכון לכולם וזה קשור גם להעדפות האישיות של ל אחד ואחת. לגבי מסיבות אין לי מושג, זה לא הצד החזק שלי.
 

harhanegev

New member
לגברים ולנשים:

אם מחפשים מספרה טובה בלי מחירים בשמיים, יש אחת לגברים שאני מכיר מניסון ומרוצה מאוד, בשדרות התמרים קצת מעל פינת רחוב אילות, ולנשים יש את דבי איפרגן שעובדת בבית שלה במשעול ניצן בעמותת אדום שבמערב 7 (מערב 7 = "שכונת מצפה ים" במפות, עמותת אדום זה החלק הצפון מזרחי של השכונה)
 
למעלה