שתי קומדיות שנגמרות, ראיון מביך ולידה בזמן אמת.. עדכונים!

שתי קומדיות שנגמרות, ראיון מביך ולידה בזמן אמת.. עדכונים!

ערוץ 4 ישדר את העונה ה- 9 והאחרונה בהחלט של The Peep show, שהתחילה לפני 11 שנה וחזרה לעונה חדשה כמעט בכל שנה מאז. צמד יוצריה, מיטשל ו-ווב, הבטיחו סיומת הולמת להרפתקאותיהם של צמד השותפים המזדקן..

הקומיקאית מירנדה הארט הודיעה רשמית כי לא תהיה עונה רביעית לסיטקום הקרוי על שמה, בו היא מגלמת גרסא מגושמת ומשעשעת של עצמה. שלוש העונות ששודרו בביביסי זכו לנתונים צפייה גבוהים, וכוכבה של הארט עלה והיא אף קיבלה כמה הצעות מהוליווד, וכנראה שהגיע זמנה להמשיך הלאה..

הראיון המביך אך משעשע של ריצ'ארד איואייד לחדשות ערוץ 4 הבריטי, אותו ערך לשם קידום ספרו החדש, הפך ויראלי תוך זמן קצר, בזכות השאלות המשונות ששאל המראיין, והתשובות היותר משונות שענה איואייד - אף אחת מהן לא התייחסו לספר עצמו. לא ברור אם השניים באמת עויינים זה את זה, או שפשוט מתנהגים כמו בריטים שנונים שמילותיהם "הוצאו מהקשרן"..

רובי וויליאמס, בדרכו האופיינית, החליט לעדכן בבלוג שלו בזמן אמת את תהליך לידת בנו וילדו השני, ולמרות התחושה הקצת מביכה של חדירה לפרטיות, התוצאה די מבדרת, בעיקר המבטים הזועמים באמת שאשתו נועצת בו כשהוא מתעקש לשיר ולרקוד מולה כדי להרגיע את כאבי הלידה.







 

Y. Welis

New member
זה מחסל את שנות השמועות על נטייתו של רובי...

שמועות שסביר שהוא עצמו סייע להפצתן.
&nbsp
יפה שה'אפרו' גם כותב. ידעתי שיש לו ראש.
 

Ccyclist

Well-known member
ריצ'ארד אָיוׂווַדֵה, חבל באמת שאינו מאנגלת ל"אייווד".

חלק ניכר מהפרסונה שלו זה להיות בריטי כמו סטיבן פריי (ניסוח מכוון, פריי הוא נכד ליהודים אוסטרים מויינה), אבל הוא משאיר את שם המשפחה הניגרי הזה שמתנגש עם הפרסונה.
&nbsp
מקריאים את זה אָיוׂווַדֵה, ואפילו הוא אמר באיזה פתיח לפרק של Gadget Man "יש לי שני שמות, שמי הפרטי הוא ריצ'ארד, ושם משפחה שלא אתייחס אליו כי אף אחד לא יודע להגות אותו". האם ההתייחסות אליו נובעת מקריאה ללא האזנה?
 
למעלה