שתי שאלות לגבי וורד 2000 ...

שתי שאלות לגבי וורד 2000 ...

שלום לבאי הפורום, מנהלו ומומחיו. אני מבקש להתנצל אם השאלות שאשאל הן טריוויאליות מדי. השאלה הראשונה - מתייחסת לתופעה המעצבנת של התנהגות העברית, כשהיא נפגשת עם סימני מקף ועם סימני סוגריים. אני מניח שכולם יודעים למה הכוונה, אני מתכוון לבעיה שלפיה, למשל, מספר טלפון שיש בתוכו מקף, אמור להירשם כך שקודם רושמים את המספר ואחר כך את הקידומת, וגם למשל לבעיה שאם שורה נגמרת עם מספר ואחריו רושמים נקודה, הנקודה יורדת לשורה הבאה, והיא לא מזהה שהנקודה קשורה למילה שלפניה, כך גם כששורה נגמרת עם סוגריים. האם למישהו יש פתרון יעיל לבעיה? השאלה השניה - היא לגבי סגנון. אני יצרתי סגנון חדש, הגדרתי אותו, שמרתי אותו בשם, אבל אחרי היציאה מוורד והכניסה המחודשת אליה - הוא לא נשמר. כשראיתי שזה כך, נכנסתי לסגנון שהיה קיים ולא בשימוש, שיניתי לו את ההגדרות ושמרתי אותן, וכשנכנסתי לוורד מחדש, הוא שמר רק חלק מהשינויים, אך לא את כולם (למשל - לא את סוג הפונט). מה לעשות?? תודה מראש לכל העונים.
 
שלום ידידי (מפורום חוק ומשפט..)

לשאלה הראשונה, עד כמה שאני יודע - זה מה יש. לשאלה השניה - עליך להגדיר "תבנית" ( Template) ולשמור בספריה של ה - Word .
 
תודה רבה, אדוני המנהל.

אבל - בעקבות תשובתך לשאלה השניה, בשביל מה נוצרת האפשרות להגדיר סגנון חדש במסגרת "עיצוב" אם זה לא עוזר ואם יש צורך להגדיר את זה כתבנית?
 
לא חייב תבנית. תכנס לתפריט "עיצוב"

ושם "סגנון" ובחר ב"סדרן". תקבל תיבת דו שיח שמצד אחד המסמך שעליו אתה עובד ובו עיצבת סגנון. העתק את הסגנון לצד בו נמצא ה - NORMAL ע"י כך הסגנון יישמר ולא יהיה ייחודי למסמך השוטף.
 

arye9

New member
אני רושם מספר טלפון בעזרת נקודה

03.123456 ולא 03-123456
 

pumic

New member
יוסקה אני רואה גם כאן.. נחמד מאוד

בקשר לפיתרון אתה יכול לבצע מקרו. אם הנושא של הסגנון לא מסתדר לך בדרך הקונבנציונלית. תפתח מקרו חדש תיצור לו הייקון וכל פעם שתפתח מסמך חדש ותלחץ על ההייקון יתחיל לך הסיגנון הרצוי. ביי
 
מקרו , זה רק עם הצליח לייצר הסגנון

כי רק אז ניתן לבנות מקרו שיקרא לאותו סגנון. הרבה יותר פשוט לתת לסגנון "קיצור דרך" כלים>התאמה אישית ושם לבחור את הסגנון וללתת לו סימון כגון ALT-2 וכיו"ב
 

ofir_99

New member
אין מה לעשות

לגבי השאלה הראשונה שלך זו בעייה נפוצה שנפתרה רק ב office xp
 
למעלה