שתי שאלות לסיפתח...

פיצהלה

New member
שתי שאלות לסיפתח...

1. האם דבר היווסדו של הפורום הזה פורסם בפורום הריון ולידה? כי לא כל מי שילדה מסתובבת בפורום הרזיה אחרי לידה (אני למשל מעולם לא נכנסתי לשם) והפורום היחידי שהמשכתי לבקר מדי פעם זה הריון ולידה, שם הרגשתי בבית אבל עם הזמן כבר פחות ופחות הרגשתי שייכת, אז הפורום הזה הוא רעיון גאוני אבל כדאי לפרסם אותו גם ב"הרון ולידה" וגם ב"הורים לתינוקות". 2. כהכנה לסיום חופשת הלידה שלי אני מחפשת אחרי מטפלת מומלצת באזור רמת גן, אם מישהי מכירה או יש לה להציע דרך מקורית לחיפוש מטפלת, אני אשמח לשמוע. וזהו בנתיים. תודה.
 
../images/Emo24.gif היי פיצל"ה, ברוכה הבאה...

כנראה שאת כזו פיצית, זוכרת תתמונות שלך ב"הריון ולידה" אז את לא מרגישה שייכת לפורום הדיאטות. גם אני כחודש, אולי פחות, אחרי הלידה, נגמלתי סופית מפורום "הריון ולידה" הרגשתי שהדברים כבר לא מדברים אלי... כנראה שלכל אחת , יש קצב שונה, עד שחבל- הטבור ניתק סופית ואת חשה שאת כבר ממש לא בהריון אלא אחרי...
 

פיצהלה

New member
וואי, איך שאת טועה...

את כנראה מבלבלת אותי עם מישהי אחרת כי התמונות היחידות ששמתי בהריון ולידה היו של שיר. ולגבי פורום הדיאטות, אני בחורה שמנה גם ללא קשר להריון, וכל החיים הייתי כזו אז דיאטות זה משהו שאני לא מתעסקת איתו כבר הרבה שנים, בטח שלא אחרי לידה... הכינוי שלי מקורו בתאווה שלי לפיצה ולא בגלל שאני פיצית... אבל הצלחת להצחיק אותי נורא, אז זה גם שורף איזה שתי קלוריות לא?!
 
../images/Emo6.gif היי קרן, אז כמו שאומרת...

ידידתינו הקופאית, לובה....:"צטערת"... אם העלתי חיוך
זה כבר טוב בימים טרופים אלו וד"א גם אני מתה על...
ברוכה הבאה ל
שלנו!
 

אפרת12

New member
היי פיצהלה../images/Emo70.gif

1. לא פורסם עדין מלבד בפורום האח שלנו - אני מקוה לעשות את זה הערב (כלומר - פירסמתי בהורים לתינוקות, אבל
בלע ולא הספקתי לכתוב מחדש
) 2. לא יודעת...
 
למעלה