שתי שאלות

Shandi*

New member
שתי שאלות../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

הראשונה - האם אבנים משפיעות אחת על השניה? מבטלות אנרגיות אחת של השניה אם הן מונחות ביחד (מצטערת אם זו תפיסה ילדותית, אבל מי יודע איך הן מתנהגות...) השניה - מישהו יודע איפה ומתי התחילו לעסוק בסגולות האבנים?
 

ston2002

New member
שתי השאלות...דווקא חכמות

הי שנדי התפיסה לאו דווקא ילדותית ואם כבר, ילדים יודעים "לעבוד" עם אבנים יותר טוב מהמבוגרים, אז מה רע ? אין בעיה לשלב אבנים יחד. אבל, אם את מתבוננת בקבוצת אבנים ואת מרגישה שהשילוב מפריע לך - תוציאי את זו שמפריעה לך. חשוב להקשיב לאינטואיציה שכן יכול להיות ששילוב מסויים יהיה נהדר עבורך אבל לא נעים עבור מישהו אחר. הקשיבי לעצמך. השימוש באבנים עתיק מאוד. עדויות מוצקות קיימות עוד מתקופות התנך ולאורך כל ההיסטוריה (יוון, רומא, מזרח ועוד). הסיפורים המדהימים ביותר הם מאטלנטיס אז, כך מספרים הכל עבד בזכות האבנים:חשמל, מטוסים, שליטה במזג האויר ועוד. תוכלי למצוא המון סיפורים היסטריים בספר "סוד הקריסטלים" בהוצאתינו.
 

ston2002

New member
מומלץ בתקופה זו, בפרט למגוייסים

כולנו עוברים תקופה קשה של פחד, חששות ועצב. ברצוני להמליץ על מספר אבנים שאנשים רבים מחפשים בתקופה זו: מלכית - מעניקה הגנה מפני פציעות ותאונות תוך שהיא לוקחת על עצמה ולרוב מתפוצצת, לפני ארוע קשה (קרה להמון אנשים). ממולצת מאוד למגוייסים טורמלין שחור - להגנה מקליטת אנרגיות שליליות פטריפייד ווד - בתקופות קדומות גיבורים לוחמים וסוחרים נשאו אותה למסעותיהם כיוון שהאמינו שהיא מעניקה הגנה קארנליאן - מעניקה שמחה פירייט - גם היא עובדת על שמחה
 
למעלה