שתי תוספות שיער

rona193

New member
שתי תוספות שיער

בס"ד
שלום בנות יקרות
חלום במוצאש ליום ראשון.
חלמתי שאני רואה בחלום מישהי מהעבודה שלי ושמה נעמי.
בחלום זכור לי שכאילו חלפנו ברחוב אחת ליד השנייה או משהו כזה ואני ללא התוספת שיער שלי, השיער שלי במציאות חלק אבל בחלום הייתי ללא התוספת שיער אבל השיער שלי היה מלא עם צבע בהיר יותר מהמציאות ובייביליס ממש השיער יפה מלא ועם בייביליס ממש יפים. ונעמי אומרת לי וואו יותר יפה לך כך ואני אמרתי תודה ולא הבנתי למה בכלל הורדתי את התוספת שיער שלי שאני כל כך אוהבת. ותוך כדי שאני הולכת אני מבחינה שבתיק שלי יש לי שתי תוספות שיער אחת שלי ועוד תוספת שיער/ פאה גם בצבע דבש זהב בהיר ואני לא מבינה מהיכן היא הגיעה. ולמה שמתי את התוספת שיער שלי והפאה/תוספת שיער בתיק. לא היה לי זמן להסתכל על התוספת שיער/ הפאה השנייה שלא שלי, כי זה היה תוך כדי הליכה.
בחלום המשכתי ללכת ולא הבנתי איך עשיתי שינוי כזה יפה בשיער עם בייביליס והצבע הדבש זהוב בהיר ולא שמתי לב. ואז אני ממשיכה לחשוב למה שמתי את התוספת שיער שלי בתיק ואיך הגיעה אליי פאה נוספת.
(ובמציאות אני הולכת עם תוספת שיער חלקה ארוכה שניתן להוריד, אני כל הזמן איתה רק בלילה מורידה).
לא רשמתי את החלום עד עתה כי לא נראה משמעותי והיום נזכרתי שלפני כחודשיים חלמתי גם שתי תוספות שיער אחת שלי ובשנייה תוספת בייביליס בהירה בחלום הן היו בארון שלי.
לכן החלטתי לכתוב את החלום לבדוק פירוש.
תודה רבה
 

טופי33

New member
שלום לך יקירה

שיער-הערכה עצמית ודימוי עצמי
נעמי -להרגיש נעים .חשוב שתטפחי את עצמך ותרגישי טוב עם עצמך.
 

maspera

New member
תוספות שיער מעניקות ביטחון עצמי והרגשה טובה, ותוספת השיער שאת הולכת אתה, הפכה להיות חלק ממך, היה לך קידום כל שהוא בעבודה? את קצת במתח לקראת אתגר מסוים ? בעבודה או חברתי? איזה מחשבה עולה לך בראש שאת חושבת על נעומי זאת מה היא מסמלת לך ?תחפשי את התשובות בתוכך רק את תוכלי לענות עליהם
 
למעלה