תאוריה די מענינית

תאוריה די מענינית

לפי דעתי.. נדב יהיה הבן של הנאצי ? למה ואיך הגעתי אתם שואלים? אל תשכחו שלברוך היה קטע עם עמליה.. החברה \אישה\מה שלא תהיה של הנאצי... תחשבו על זה.... לילט :)
 

covan

New member
לא חושב

אם אבא שלו זה ברוך, אז הוא הבן של ברוך... וגם זה זמן מאוחר מידי בסדרה כדי שזה יקרה, יגאל הנאצי כנראה ימות אז זה לא משנה מה הקרבה שלו לנדב.
 

דומויו

New member
באמת אפשרות מעניינת

אני רואה את הסידרה מידיי פעם ובידיוק נכנסתי בפעם הראשונה לפורום שלום לכולם :) אבל אני חושב שאתה טועה משלוש סיבות הראשונה היא שאחרי שנדב דקר את יגאל הנאצי יגאל יהיה חייב להיתנקם בו. האפשרות השניה זה שבפרק האחרון הראו את נדב ואת הבורר שותים באותו קצב ואותה הדרך קפה כדיי להראות התאמה גנטית,והסיבה השלישית היא שיגאל היה אמור לדעת שיש לו ילד מחוץ למשפחה,ואם כך אז היה מחכה עד שנדב יתחבר למשפחת אסולין והיה הופך אותו לסמוי שלו,אבל נדב כבר מזמן מחובר עד הסוף שם,האפשרות השלישית עוד יכולה ליקרות אבל יש עוד 2 מניעים סותרים,נראה.
 

virlomi

New member
זה בהחלט יתכן

לעמליה ויגאל אותו שם משפחה אמא של נדב זאת עמליה מזרחי (עונה 1פרק 3 השיחה עם אורנה) השם האמיתי של יגאל הנאצי יגאל מזרחי (עונה 2 פרק 10 בזמן השוד) אני מנסה לאסוף פרטים על מה שקרה לפני 25 שנה המשולש יגאל,ברוך עמליה על השוד במנכן , רמזים פרוסים בכל הפרקים של שתי העונות. כשיהיה לי משהו מוכן אני אעלה את זה.
 

איתי בל

New member
לי יש

למה אתם חושבים יש ריב בין יגאל לברוך? נכון נתנו את המידע הזה מאוד בקטנה ובצורה לא ברורה וחד משמעית והייתי בטוח שבעונה הזו ישימו אור על כל זה אבל זה ברור שברוך התחיל עם אשתו של יגאל הנאצי שכב איתה והביא ילד לעולם כנראה גם ככה הוא גילה... יש ספק לבי האם היא חיה... אפשר להניח איך היא מתה... אולי מכאן באמת קוראים ליגאל הנאצי נאצי אבל אין סיכוי שנדב הוא הבן של יגאל... ברוך סומך כל כך על נדב כי הוא משפחה.. הוא דם בבולדוג עם גם בוטח אבל הוא לא היה נותן לו את האימפריה רק כי הוא לא משפחה נדב משפחה... ברגע שאתה הופך את נדב מהבן של הבורר מגבעת שמואל לבן של איזה נאצי מסכן שכל הכוח שלו זה כמה יהלומים שגנבו לו... אז וואלה שיחזור להיות הבן של אמיר פלדמן זה אותו דבר
 

virlomi

New member
המריבה יכולה להיות על משהו אחר

אוליי ברוך יסגר את יגאל למשטרת גרמניה , בכל מקרה אנחנו יודעים שעמליה היתה של יגאל ושהבורר התאהב בה, ושהוא רשום וכנראה גם מאמין שהוא אבא של נדב. גם ברור שזו היתה נקודת שפל בחייו . בולדוג ויסי יודעים הרבה יותר ממה שהם מספרים.
 

איתי בל

New member
לא יכול להיות על משהו אחר

ברוך הביא ילד לעולם עם אשתו של יגאל כל דבר אחר זה רק בנוסף כל דבר אחר שברוך עשה ליגאל זה רק בנוסף לדבר המרכזי הזה הם רבו על בחורה הברור אפילו אומר את זה נראה לי בפרק השני של העונה השניה כשהוא ונדב יושבים באוטו בהלוויה יתכן מאוד וברוך הכניס את יגאל לכלא כדי שיגאל לא יפגע בעמליה... כנאצי אני די בטוח שאם היה רואה את הבטן של עמליה ויודע שהילד לא שלו היה הורג אותה עם הילד אבל גם ברוך הכניס את יגאל לכלא ודפק לו קטע ועשה כל מה שיגאל אומר שהוא עשה זה הכל סובב סביב עמליה מזרחי... עמליה מזרחי היא המפתח של כל הסיפור הזה בולדוג ויוסי לא יודעים כלום.. זה בין הבורר לנאצי לעמליה וספק שהיא בחיים.. אלא אם יבוא לרשף לוי פתאום להביא אותה מהשאול ויגאל הנאצי לא ימות מהדקירה הזו... בדוק ויאללה שתהיה כבר עונה שלישית!
 

איתי בל

New member
אשתו של הנאצי היא אכן אמא של נדב

וכן זה יהיה מאוד טלנובלי שעמליה הייתה עם הבורר ועם בעלה בחפיפה ובסוף יצא שיגאל הנאצי בכלל האבא שלו אבל זה הורס את כל הפואנטה של הסדרה בשביל קטע טלנובלי זול זה לא הז'אנר
 
למעלה