תאמינו,זה יבוא!!!!!

תאמינו,זה יבוא!!!!!

ככה הם החיים... אתה יוצא לדרך,בגיל קטן בחיפוש אחר האושר..לוקח שק קטן עם כמה עצות טובות בפנים ועם כמה ``תזהר מהרעים`` ו ``אל תלך לבד בחושך``,ויוצא לדרך.. הכל נראה מצויין,אתה מציב לך מטרה: אושר!!!! אומנם דרך,לא ממש גיבשת לך,אבל,לאן שהרגליים יובילו,לשם תלך.. אנשים,מה אומר לכם,הדרך לא קלה... חם,ואתה מזיע,צמא..נופל,וקם..וקר לך,אתה רעב..אתה נופל, אבל המטרה:האושר!!! אתה קם שוב,וממשיך הלאה,וכך לאורך כל הדרך,עם כל הנפילות וכל הקשיים,לבסוף אתה מגיע... תאמינו לי אנשים... הדרך אומנם קשה,אבל האושר מחכה לכם שם בסוף!!!וזה שווה.. אני מצאתי!!! אוהבת!! תחו`ש
 

turbo

New member
תחT ,חיפשתי את שאהבה נפשי....

בס``ד יגעת ומצאת אז תאמיני.... :) ולכל מי שעוד לא מצא , אז חפש !!!!! :cool: ולמי שמצא אז מזל``ט .... ואפרופו מזל``ט ,אז יום הולדת שמח ל....(את יודעת מי את:) היא לא רוצה להזדהות..... איצ למה אתה עושה לה בלאגן ? ותחT - אהבתי את ההודעה.... ומקווה גם למצוא....(לא כושי:)
 

Mr Coffee

New member
נסו את המישקפיים האלה

חשוב לדעת שה``אושר`` הוא לא ערובה לאושר כלומר: יש שאדם שכל חייו מחפש אחר האושר וכמו שאמרה תחתח בדרך אל האושר סובלים לא מעט -אבל- אני מכיר אנשים שסובלים גם כשקל להם!!!! אפשר להנות גם כשקשה ולכן המסקנה: שבדרך אל האושר אפשר להנות לא מעט אם זה מהחיפוש או מהנוף בדרך או.... סתם ככה כי קבענו לעצמנו שלא נחכה עד שנגיע אל האושר כדי להיות מאושרים ואז האושר יגיע אלינו בעל כורחו. שלא נגיע אל יומנו האחרון ובמבט אחורה נראה שבכלל לא חיינו. ולסיכום ציטוט: ``כל יום הוא היום הראשון בשארית חיינו חוץ מיום אחד - היום האחרון`` מחלקת הפוך (על הפוך) מסימת באמרה בדוקה ומנוסה ``אם רע לכם להסתכל לעצמכם בעיניים (אפשר להעזר במראה) ולחייך בכח אוהב את כולכם. ;-*) נ.ב. תארו לכם שהגעתם אל האושר.... כלומר עכשיו --- את כל הדרך חזרה?!?!? בואו נתעכב קצת.
 
למעלה