תגובה על תגובה

תגובה על תגובה

הערב והלילה התקשרו לביתי מספר חברים שבקשו את התערבותי לגבי התגובות האחרונות שהופיעו בפורום. (דבר אחד אני יכולה לספר לכם מיד - מספר הצופים בפורום גדול ממספר המשתתפים בפועל). זה לא פשוט להגיב מיד, אבל אנסה לשתף אתכם בהירהורים הספונטניים שלי, וייתכן שבהמשך יהיה מקום לתוספות ותיקונים. אני מניחה שהפורום נותן הזדמנות לסוגים רבים של צרכים, ובאופן עקרוני אני מאמינה שלכל צורך יש מקום, כל עוד אינו פוגע באדם, באשר הוא. אני גם חושבת, שכמו במשפחה (ואני אוהבת את ההגדרה ש-cf היא משפחה - לטוב ולרע), יש דעות שונות, טיפוסים שונים וסיגנונות שונים. אני מאמינה שתמיד, בכל מקום, חשוב שאדם יביע בכנות את דעתו, ואם יש צורך, יילחם עליה, אבל יש לזכור כי מילים, לאחר שהן נאמרות - או בפורום, לאחר שהן כבר נכתבות - לא ניתן להשיב. ולעתים, פגיעה של מילה יכולה לגרום כאב שלא בקלות ניתן למחות. אין לי הצעה קונקרטית, איך לנהוג. אין לי מטרה לדכא את השאיפה של משתתף לבטא את עצמו ולשתף אחרים במחשבותיו וברגשותיו, אבל אולי אני בכ``ז יכולה להציע להיזהר מפני פגיעה באחר וגם להיזהר בפרשנויות שנותנים לדברי האחר או לאישיותו, כי למיטב הבנתי נתקלתי פעמים אחדות בתגובות שהתיחסו לדברי האחר בפרשנות שונה מזו שהכותב התכוון אליה (כמובן, לפי הפרשנות שלי...). כבר אמרו חכמים ממני ``אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך`` וגם ``אל תלבין פני חברך ברבים`` - ואם בנוסטלגייה אסקינן, הרי שפתגמים אלו החזירו אותי ספונטינית לתקופת ביה``ס - מענין... אני מקווה שעניתי, לפחות באופן חלקי, לבקשתם של הפונים אלי ומאחלת לכולנו שבוע טוב עם בשורות טובות.
 

גמ

New member
ריקי

אם דברי הם אלו שמפריעים ומזעזעים את האנשים אשמח לארוז את מטלטלי. בכוונה נגעתי בנושאים שהם מעבר לאוצי מוצי אבל כרגיל גיליתי שעולם ה - CF לא בשל לכך. לא אוסיף. בהצלחה ובתודה.
 
גמ

אני מרגישה עכשיו ממש עצב - בודאי שאני מאד מקווה שחלילה לא תארוז את חפציך. אני מודה שהייתי בחרדה ועובדה שאני פתחתי את הפורום באמצע היום, למרות שאני ``מה זה לחוצה בדמן`` ! אני חושבת שהתכתובת הזאת מדגישה עוד יותר את הצורך בצ`ט או בפורום מובנה, שאני מוכרחה להודות עדיין לא ממש ברור לי איך ניתן לנהל אותו. בכל אופן, אם אתם רוצים אותי בפורום, אני אוכל בימי שני בלילה, ולעתים (אם אין לי פגישה באיגוד) בימי שלישי.
 
למעלה