תגובת המפלגה למכתבו של אסף ברננקה:

omerlich

New member
תגובת המפלגה למכתבו של אסף ברננקה:

רון ביקש לפרסם את זה|: חברי מפלגה הסבו את תשומת ליבי לטענות העולות בפורום הנוער, מהן עולה כאילו "מנהל המפלגה" החליט על ביטול החזרי נסיעות לבני הנוער. אבקש להודיע כי לא התקבלה החלטה כזו, למיטב ידיעתי. לא הוגשו כל בקשות שהן להחזרי נסיעות במהלך החודשים האחרונים וממילא לא סורבו בקשות כאלה. ההיפך הוא הנכון – בני הנוער הוזמנו לסמינר בירושלים במחיר מוזל באופן ניכר (40 שקל ליום במלון כולל ארוחות). כמו כן, אין במפלגה פונקציה של "מנהל". הטענות הנטענות – אין בינן ובין המציאות בשטח כל קשר. כמו כן, לדעת מזכירות המפלגה, במצב שבו חברים ארבעה בני נוער בלבד, אין הדבר עומד בקריטריונים בסיסיים של קוורום מינימלי הנדרש לעריכת בחירות ואסיפות. באותה מידה, לא נערכות בחירות ליושבי ראש סניפים, לפורומים אחרים ולגופים אחרים (ואיש אינו מתלונן על כך) וחבל שצר עולמם של הטוענים אשר אינם רואים את התמונה הכללית. חלק משמונת בני הנוער שהיו – "פרשו" מהנוער אך ורק מהסיבה הטכנית שעברו את גיל 18 ועל כן אינם עוד "נוער". כל יתר הטענות שהועלו, סגנונן, רמתן והדרך הלא הוגנת בה הועלו – אינן מכובדות ויש להצטער על הסגנון ועל הכותב שמאשים האשמות שווא ולא בודק אותן תחילה. כמו כן, מצער הדבר שה"מאבק" המתקיים בין דורשי טובת פורום הנוער כביכול לבין ה"מנהל" הינו על בסיס אישי-כספי-כיבודי (הרצון להתמנות לתפקיד בשביל טייטל ו/או הרצון לקבל החזר נסיעות) ולא על רקע אידיאולוגי או ענייני. הלוואי והמתלוננים השונים היו מבקשים לקיים מאבק אידיאולוגי כלשהו או יוזמים אירוע ו/או אמירה. בלית ברירה, נסתפק לפי שעה בטענות חסרות אחיזה במציאות ופשוט לא נכונות לגבי החזרי הנסיעות של בחור אחד.
 

דללה

New member
ושוב,

מתעסקים בטפל ולא בעיקר. כפי שאמרתי, נעשה חסר טעם לנסות להסביר את מה שאנו מרגישים. גם ככה אף אחד לא מוכן להקשיב, ומי שמוכן- סותם לנו את הפה בטענה שאנחנו מדברים שטויות.
 

דללה

New member
ואתם יודעים מה??

לא אנחנו הם אלה שמעוניינים אך ורק בתפקידים. הגיע הזמן שרון יתחיל להסתכל על עצמו. צר לי שדברים נאמרים בכזאת צורה, אבל באמת שנמאס לי.
 

אנדרי ז

New member
בהזדמנות אבקש מרון

לפתוח לרגע את החלון של המרצדס שהוא נוסע בה מטעם המפלגה ולהוציא לך תגובה יותר הולמת.
 

asafz8

New member
תגובתו של אסף ברננקה

ראשית, עלי לומר כי אי יכולתו של אסף להגיב באופו ישיר על דברים שנאמרים פה הוא אקט לא תקין. לשיקולך, עומר. שנית, להלן תגובתו של אסף ברננקה למכתבו של רון, מכתב שכמובן ענה על חצאי דברים. 20 .2.2007 לכבוד: יו"ר מפלגת "שינוי",רון לוינטל. שלום רב, ראשית,שמחתי לקבל דוא"ל אישי ממך,לא כל יום יוצא לי לקבל דוא"לים אישיים, ובמיוחד לא מיו"ר המפלגה כך שהכבוד כולו שלי. לגבי העניין, אני מבהיר,לא הצגתי עצמי כמייצג או דובר מטעם נוער שינוי,"שינוי",ושמך לא הוזכרו כלל וכלל בשידור המדובר ורונית יודעת מזה כבר קודם. כך שאינני מבין על מה אתה מלין,האם בדקת את העובדות לפני ש"התנפלת" עלי? אילו העובדות היו כפי שהוצגו בדוא"ל, בהחלט היה מקום לשיחה ולויכוח ביננו. נכון,לא נבחרתי לדבר מטעם נוער שינוי,ואיני עומד בראש הפורום או דובר מטעמו. לדעתי,מנהל פורום התנועה איינו מייצג את התנועה ואין לו שום מעמד בתנועה,במיוחד מכיוון שלא התקיימו בחירות לתפקיד זה,לי לפחות לא ידוע על כך. אני בהחלט מסכים שחברי המפלגה כולל הנוער יפעלו ע"פ תקנון המפלגה וחושב שזה מאוד חשוב. אם יש אנשים שנפגעו מדברים לא מדויקים/הוגנים שכתבתי,מצפה אני קודם כל שיפנו אלי ישירות ולא "לגננת",זה לא נכון וזה גם משחית את זמנך בדברים לא הכי חשובים לדעתי. והדברים קודם מכוונים לגב' גרינברג שאותה אני מאוד מכבד,ואם אכן נמצא שפגעתי בכם קבלו את התנצלותי הכנה מפניה ישירה אלי תתקבל ברצון. עניינית,המטלה שהטלתה על רונית (הפעלת הנוער) אינה מתבצעת נכון לעכשיו,וחבל!! אני חושב שאכן אינך צריך לעסוק בגיוס נוער לתנועה וזה התפקיד שהוטל על רונית. אני אישית מעיד על עצמי שניסיתי בכל הזדמנות לעניין בני נוער להצטרף לתנועה למרות הקושי התדמיתי שיש עדיין למפלגה וכל זאת ללא הצלחה. אך המצב הזה לא מרפה את ידי למרות המצב הקשה. חבל שאיש תקשורת כמוך,לא מצא לנכון להאזין לתכנית ולהתגאות בעובדה שנער מתנועתך טרח לעלות לירושלים (ע"ח הלימודים) ולהשמיע את דעותיו במדיה כל כך חשובה. נ.ב: ראיתי ששלחת העתק לחברת הנוער ידידתי הטובה שני דלל מנהלת הפורום לשעבר העתק, מאיזה סיבה? *מאוד נהניתי מהמפגש של חברי התנועה בי"ם,היה מחכים ומענין והשאיר טעם של עוד. בכבוד רב, אסף ברננקה. מצ"ב העתק לרונית גרינברג רונן.
 

omerlich

New member
אני אודה לך אם לא תתערב בהחלטות שלי

אסף היה מוסר מחסימתו והוא יודע טוב מאוד למה הוא חסום. שנית כל,בשמחה אמסור את הודעותיו לחברי הפורום,במידה והן ענייניות ולא כוללות איומים לגבי איך אני מנהל את הפורום. שלישית כל,את התגובה שלי כבר נתקבלה.
 

אנדרי ז

New member
לאור היחס שהוא הפגין כלפיך לפני שנה

חברותכם המרגשת מעידה כמו אלף מילים דווקא עליך...
 

דללה

New member
אני נוטה להסכים עם אנדרי...

מעבר לכך, אסף, אני חושבת שבתור מנהל לשעבר אין לך את הזכות לבוא בטענות לעומר על אופן הניהול שלו ע"ג הפורום. אתה הרי יודע טוב מאוד איך זה להיות מנהל ומהם השיקולים לחסימה.
 

תמיר1991

New member
בדיוק מה שכתבתי, בלי לראות מה

שכתבת את
 

אשרת

New member
כאשר אסף ז התמנה למנהל פורום

הבוגרים, כמנהל שותף, אסף יצא בצורה חריפה מאוד נגד המינוי הזה. שחיתות, אנטי דמוקרטי, לא ראוי.. הוא יגיש עתירות לבית דין של המפלגה וכו'. אסף מירר לאסף קצת את החיים. עכשיו.. וופ.. הגלגל התהפך לו.
 

תמיר1991

New member
אני מסכים עם מכתבו של אסף../images/Emo45.gif

מה שכן, זגריזק - תשאיר לעומר את השיקולים לגבי חסימתו של ברננקה או אי-חסימתו. אני מסכים איתך שהאקט לא תקין וצריך להחזיר את ברננקה לתקופת ניסיון, לטובתו ולטובת כולנו בשל דבריו המחכימים והתורמים - אבל בסופו של דבר זו החלטה של עומר. כמו עומר, לא היית רוצה שיתערבו לך בהחלטות כשניהלת פורום. בברכה, תמיר.
 

asafz8

New member
וואוו תרגעו קצת..

קודם כל לא ביקרתי את הניהול של עומר, רק המלצתי לו לשקול את הענין שוב. כמנהל חדש ראוי לדעתי שהוא יבדוק את הנסיבות מחדש. מה לעשות הלאה זה שיקולו הבלעדי. בתפוז, להבדיל ממפלגת שינוי, יש את זכות הבעת הדעה. והנה אני מביע את דעתי בניגוד למה שחלקכם רוצים לשמוע. בקשר לברננקה, בניגוד למספר אנשים פה אני בודק כל מקרה לגופו. אז התנהגותו היתה מחפירה מחוסר הבנה של הדברים והיום הוא צודק. אז בגלל מה שהוא עשה לפני שנה אני צריך לא להסכים עם דברים שהוא אומר היום?! אז איפה הצביעות עכשיו? התגובות המגוכחות שלכם גורמים לי לצחוק. חיים טובים שיהיו לכם.
 

omerlich

New member
שלכם?

אני במקומך לא הייתי מתנשא ככה,להזכירך היית חלק מהתנועה הזאת עד לפני לא הרבה זמן,פרשת? זכותך,אל תשלח אבל חצי רעל לכל כיוון.
 
למעלה