תגידו .. מה יותר יפה...

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
תגידו .. מה יותר יפה...

תגידו .. מה יותר יפה...
לפניכם דגמים של רכבות דיזל .... אני רוצה שתגידו מה יותר יפה... קטר דיזל מסדרה 218 של הרכבת הגרמנית (DB AG) דגם של קטר דיזל הידראולי מסדרה 218, מספר סידורי 191-5, של הרכבת הגרמנית (DB AG). אורך הדגם 180 מ"מ, והוא מצויד בארבע פנסים בכל קצה ששנים מהם בכל צד מופעלים. לדגם כל ארבעת הצירים מונעים. משנת 1971 יוצרו 411 קטרים מסוג זה עבור הרכבת המערב גרמנית (DB), היום רכבת גרמנית (DB AG). הם יועדו לרכבות נוסעים והיו בעלי הספק של כ-2400 כ"ס ומהירות מרבית של 140 קמ"ש. סידור הגלגלים שלהם הוא Bo`-Bo` (סימון גרמני – B4B4). מחיר: 432 ש"ח
 

elians

New member
שיתחבר למערך דבל-דאק זה

תגידו .. מה יותר יפה...
לפניכם דגמים של רכבות דיזל .... אני רוצה שתגידו מה יותר יפה... קטר דיזל מסדרה 218 של הרכבת הגרמנית (DB AG) דגם של קטר דיזל הידראולי מסדרה 218, מספר סידורי 191-5, של הרכבת הגרמנית (DB AG). אורך הדגם 180 מ"מ, והוא מצויד בארבע פנסים בכל קצה ששנים מהם בכל צד מופעלים. לדגם כל ארבעת הצירים מונעים. משנת 1971 יוצרו 411 קטרים מסוג זה עבור הרכבת המערב גרמנית (DB), היום רכבת גרמנית (DB AG). הם יועדו לרכבות נוסעים והיו בעלי הספק של כ-2400 כ"ס ומהירות מרבית של 140 קמ"ש. סידור הגלגלים שלהם הוא Bo`-Bo` (סימון גרמני – B4B4). מחיר: 432 ש"ח
שיתחבר למערך דבל-דאק זה
קרון נוסעים דו-קומתי למחלקה שניה של הרכבת הגרמנית (DB AG) קרון נוסעים דו-קומתי למחלקה שניה מדגם DBuz747.3 של הרכבת הגרמנית (DB AG). אורך הדגם 308 מ"מ והוא מצויד במצמדים לחיבור קרוב ובשקעים התואמים לתקן NEM. הדגם כולל פירוט רב, כולל בחלקו הפנימי של הקרון. מספרו הסידורי של הקרון עליו מבוסס הדגם היה 508025-04802-8. מחיר: 363 ש"ח
 

elians

New member
או זה ... Desiro – VT 642

תגידו .. מה יותר יפה...
לפניכם דגמים של רכבות דיזל .... אני רוצה שתגידו מה יותר יפה... קטר דיזל מסדרה 218 של הרכבת הגרמנית (DB AG) דגם של קטר דיזל הידראולי מסדרה 218, מספר סידורי 191-5, של הרכבת הגרמנית (DB AG). אורך הדגם 180 מ"מ, והוא מצויד בארבע פנסים בכל קצה ששנים מהם בכל צד מופעלים. לדגם כל ארבעת הצירים מונעים. משנת 1971 יוצרו 411 קטרים מסוג זה עבור הרכבת המערב גרמנית (DB), היום רכבת גרמנית (DB AG). הם יועדו לרכבות נוסעים והיו בעלי הספק של כ-2400 כ"ס ומהירות מרבית של 140 קמ"ש. סידור הגלגלים שלהם הוא Bo`-Bo` (סימון גרמני – B4B4). מחיר: 432 ש"ח
או זה ... Desiro – VT 642
קרונוע דיזל מסדרה Desiro – VT 642 של הרכבת הגרמנית (DB AG) דגם של קרונוע דיזל מסדרה Desiro – VT 642 מספר סידורי 110-1/610-0, של הרכבת הגרמנית (DB AG). אורך הדגם 481 מ"מ, והוא מצויד בדמות של נהג ובחמישה פנסים בכל צד (3 לבנים ו-2 אדומים) המופעלים לפי כיוון הנסיעה (3 לבנים קדימה ו-2 אדומים אחורה). הדגם הזה מיוצר בגרסה של AC המתאימה למסילות של מרקלין. הדגם כולל גם מפענח (decoder) חדיש עם אפשרות לתוספת יחידת צלילים, וניתן להפעילו גם בשיטה דיגיטאלית וגם אנלוגית. פרטים על המפענח אפשר לראות במחיצה של אביזרי הפעלה ב- Uhlenbrock 76500. בדגם פרטים עדינים ביותר והדפסת כיתובים באיכות וחדות יוצאת דופן. הדגם מצויד בתאורה פנימית של LEDים חזקים שאינם נשרפים וצורכים כמות חשמל מזערית. התאורה כוללת גם מעגל אלקטרוני המונע "הבהוב" האור תוך כדי נסיעה. עד היום יוצרו במפעלי Siemens-Duewag 196 קרונועים מסוג זה עבור רכבת גרמנית (DB AG). הם יועדו לשרות של פרווריות. מהירותם המרבית 120 קמ"ש ותאוצה מ-0 ל- 100 קמ"ש תוך 25 שניות. בקרונוע 123 מקומות ישיבה, מהם 12 במחלקה ראשונה. מחיר: 1467 ש"ח
 

vitamin P

New member
הראשון........./images/Emo13.gif

או זה ... Desiro – VT 642
קרונוע דיזל מסדרה Desiro – VT 642 של הרכבת הגרמנית (DB AG) דגם של קרונוע דיזל מסדרה Desiro – VT 642 מספר סידורי 110-1/610-0, של הרכבת הגרמנית (DB AG). אורך הדגם 481 מ"מ, והוא מצויד בדמות של נהג ובחמישה פנסים בכל צד (3 לבנים ו-2 אדומים) המופעלים לפי כיוון הנסיעה (3 לבנים קדימה ו-2 אדומים אחורה). הדגם הזה מיוצר בגרסה של AC המתאימה למסילות של מרקלין. הדגם כולל גם מפענח (decoder) חדיש עם אפשרות לתוספת יחידת צלילים, וניתן להפעילו גם בשיטה דיגיטאלית וגם אנלוגית. פרטים על המפענח אפשר לראות במחיצה של אביזרי הפעלה ב- Uhlenbrock 76500. בדגם פרטים עדינים ביותר והדפסת כיתובים באיכות וחדות יוצאת דופן. הדגם מצויד בתאורה פנימית של LEDים חזקים שאינם נשרפים וצורכים כמות חשמל מזערית. התאורה כוללת גם מעגל אלקטרוני המונע "הבהוב" האור תוך כדי נסיעה. עד היום יוצרו במפעלי Siemens-Duewag 196 קרונועים מסוג זה עבור רכבת גרמנית (DB AG). הם יועדו לשרות של פרווריות. מהירותם המרבית 120 קמ"ש ותאוצה מ-0 ל- 100 קמ"ש תוך 25 שניות. בקרונוע 123 מקומות ישיבה, מהם 12 במחלקה ראשונה. מחיר: 1467 ש"ח
הראשון.......

נשמע ממש כיף דגם כזה בבית הייתי רוצה גם אחד כזה אבל של רכבת בארץ
 

idcom

New member
החלטתי..

תגידו .. מה יותר יפה...
לפניכם דגמים של רכבות דיזל .... אני רוצה שתגידו מה יותר יפה... קטר דיזל מסדרה 218 של הרכבת הגרמנית (DB AG) דגם של קטר דיזל הידראולי מסדרה 218, מספר סידורי 191-5, של הרכבת הגרמנית (DB AG). אורך הדגם 180 מ"מ, והוא מצויד בארבע פנסים בכל קצה ששנים מהם בכל צד מופעלים. לדגם כל ארבעת הצירים מונעים. משנת 1971 יוצרו 411 קטרים מסוג זה עבור הרכבת המערב גרמנית (DB), היום רכבת גרמנית (DB AG). הם יועדו לרכבות נוסעים והיו בעלי הספק של כ-2400 כ"ס ומהירות מרבית של 140 קמ"ש. סידור הגלגלים שלהם הוא Bo`-Bo` (סימון גרמני – B4B4). מחיר: 432 ש"ח
החלטתי..
קרונוע דיזל מסדרה Desiro – VT 642 של הרכבת הגרמנית (DB AG) הכי יפה
 

elians

New member
חחחח ואתה לא בעל דעה מכורה.?

החלטתי..
קרונוע דיזל מסדרה Desiro – VT 642 של הרכבת הגרמנית (DB AG) הכי יפה
חחחח ואתה לא בעל דעה מכורה.?
הגר לא אמרה לך שזאת צריך לבחור?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה