תגידו מה שתגידו , אני לא מתחברת לפורמט החדש !!!

בכל זאת רוצה לספר מה עברנו בתקופה האחרונה מאז החלה הקורונה, לפני פסח אחותי הרגישה רע הלכה לקו"ח ושלחו אותה לקרדיאולוג, הוא שלח אותה לאחר בדיקה לצינתור, לא הצליחו לצנתר אותה ואמרו לה שהיא נשארת באסותא לניתוח, עשו לה נתוח של 4 מעקפים בלי שמישהו מהמשפחה יוכל לבוא לבקר אותה, שכבה כמו כבל עזוב בבית חולים, לאחר נידנודים אפשרו לביתה לבוא לבקר אותה אך תמיד רק לןה, וזה מפני שלא רצו מבקרים נושפים שחלילה יכולים להעביר לה קורונה, כאב לי הלב, אנחנו סה"כ 2 אחיות.

אני ובעלי יצאנו להליכות כאשר היה סגר ורגלי נכרכה בחבל במהלך הליכה ונפלתי על הברכיים ונפגעתי גם במרפקי הידיים, נלקחתי לתחנת מגן דוד ומהנפילה נשארתי עם קרעים במפרק הכתף, עכשיו אומרים לי שהטיפול היחידי הוא ניתוח, התענינתי וסיפרו לי שמהנתוח יש קושי רב וזמן החלמה ארוך ביותר, אז אני מוותרת ומה שיהייה יהייה, קראתי שגם לחלק מכם יש בעיות וקראים בכתף תשתפו אם אתם מכירות טיפול יותר קל מיתוח, אשמח שתשתפו.
 

יוליקה

Member
מנהל
היי ניצת, כפי שכבר סיפרתי עם תחילת הקורונה במרץ התחילו לי כאבי תופת בכתפיים ובאגן הירכיים... כיון שזה קרה ממש בפתאומיות
מבלי שעשיתי כל תנועה חריגה... תחילה לקחתי ארקוקסיה שקצת הקל על הכאבים אבל פחדתי להתמכר... רק במאי הלכתי סוף סוף לרופא המשפחה...
שלח אותי לבדיקות דם ושתן... אך התוצאות לא גילו דלקת חריפה... אח"כ לאולטרא סאונד... עם התוצאות הפנה אותי לראומטולוגית שגם לא מצאה
משהו מיוחד חוץ מזה שבאולטרא סאונד גילו לי קרע בגיד בכתף אחת והסתיידות בכתף השניה... התמלאתי בזלדייאר... ורק אחרי רנטגן קיבל אותי אורטופד כתף... שראה את תוצאות הרנטגן והאולטרא סאונד.... לפני שבוע קיבלתי זריקת סטרואידים אחרי שהתלבטנו אם ללכת לניתוח... במידה והזריקה לא תועיל. מזה עשרה ימים אני בן אדם חדש!! הכאבים חלפו ואפילו הצלחתי לשחות.... ארחתי שלושה נכדים אצלי ממש בכיף בלי שום קושי!!
 

תמר שרוני

Active member
הילככככככככככככככככככככככככולן .
"צר לי לאכזב אתכן , אבל לי אין [עדין] כאבים בכתפים. מה שכן יש לי , זה בעיות וכאבים ברגלים, ואם להתמקד , בקרסוליים , מה שמקשה לעשות הליכות .
 

ויוי 25

Well-known member
לתמר שרוני, לטיפול בקרסוליים האם הרופא לא הפנה אותך לפיזיותרפיה?
וכדאי גם שתבקשי מהרופא משחה לשיכוך הכאבים בקרסול.
 

תמר שרוני

Active member
תודה לויוי , לא מאמינה שפיזיוטרפיה משחה ממש יעזרו . הבעיה העיקרית זה הגיל וקשה לי להאמין שלבעיה כזו יש לך פתרון . בעקרון , זה מה יש ועם זה אני צריכה להמשיך עד 120 .[אבל על דאגה , את הרוב כבר עשיתי ] .
 

תמר שרוני

Active member
קראתי , צפיתי ושמעתי על האונס הרבתי באילת ואני תמהה , 30 גברים , ואף לא צדיק אחד בסדום ? ! ? ! ? ! ? !
 
למעלה