תגידו, מי זה דארווין?

Ibiza1800

New member
תגידו, מי זה דארווין?

ראיתי פה את השם שלו בהרבה מההודעות..
 

Charles Darwin

New member
ומי זה

Ibiza1800
 

demoloc

New member
אתה רציני?

אתה חבר פעיל בפורום אבולוציה ולא יודע מי זה צ'ארלס דרווין?! טוב נו... דרווין חי היה מדען שטייל בעולם וחקר את המינים,הוא היה הראשון שהציג את תאוריית האבולוציה בספרו "מוצא\מקור המינים". זה הדברים שאתה צריך לדעת עליו כדי להבין את הבסיס של הבסיס עליו... (כמובן יש עוד המון המון,פשוט תקיש בגוגל "אבולוציה" וישר השם שלו יקפוץ מכל פינה
)
 

Charles Darwin

New member
הוא לא הראשון שדיבר על אבולוציה

אלא זה שהציע את הברירה הטבעית כמנגנון לאבולוציה. למארק ואפילו Erasmus Darwin (סבו של צ'ארלס) העלו את רעיון השתנות המינים לפניו. וגם הם לא היו הראשונים..
 

Ibiza1800

New member
אני לא מדבר בפורום הזה כי אני מבין

אני מדבר בפורום הזה כי לאחרונה הנושא הזה מאוד מעניין אותי :) אז תקבלו אותי בחום
 

demoloc

New member
גם היה

בביולוגיה של התיכון אמרו לי שהיה איזה נזיר אחד שגילה את עיניין התורשה (ומכך הוא הסיק את האבולוציה כהגיון פשוט) על צמחים שונים,אם אני אזכר בשמו אני אכתוב,אבל על-פי מה שאני זוכר הוא היה לפני דארווין חברינו (לא הסבא,צ'ארלס)
 

Charles Darwin

New member
גרגור מנדל...

היה בן זמנו של דארווין אבל רק ב-1900 "גילו" את המשמעות מרחיקת הלכת של מחקרו. הוא לא הסיק דבר על אבולוציה למיטב ידיעתי ועסק בניסויי הכלאות עם אפונה, שהוליכו אותו למסקנות בתחום התורשה (דומיננטי/רצסיבי וכו').
 

neko

New member
מדהים שלפניו לא ידעו דבר על תורשה..

אפילו נתקלתי בגמרא בטענה כי חיצוניותו של אדם נובעת מהאויר שאותו הוא נושם, ושאם כושי מאפריקה יעבור לשבדיה למשל, תוך מספר שנים יהפוך ללבן.
 
אתה חושב על מנדל

והוא לא גילה את האבולוציה אלא את יסודות חוקי הגנטיקה, לצורך זה הוא השתמש באפונה, משום שדור אחד של אפונה הוא מהיר מאד ולמנדל היה קל להשגיח על כמה וכמה דורות.
 
למעלה