תגל זה קשה

בבר

New member
תגל זה קשה

בוקר טוב קשה לי מתוקה כי כל מי שאני אוהבת מת מסרטן. סבא וסבתא מצד אבא ועכשיו הידיד שלי, אפילו כתבתי שאולי אני מדבקת? ואולי לא כדאי לאהוב ולהכיר אותי? קשה לי להתמודד עם זה ולהיות חזקה, אנשים לא מבינים כמה החיים יקרים. עם בא לך תכתבי לי אימייל ואני אתן לך את הנייד החדש שלי. אני מרגישה לפעמים כ``כ לבד במכללה . בתקווה שאצליח להתמודד איכשהו. אוהבת, עינב.
 
הייתי חייבת להגיב.

גם אני הייתי שרויה במתח הזה... היו לי מספר נקודות חן ``חשודות`` למזלי הסרטן היה בהתחלה.. את לא מדבקת.. אני חושבת שהחשוב מכל הוא שהאנשים היקרים הלכו בידיעה שהיקר להם מכל עמד לצידם.... אני מקווה שלא םגעתי בדבריי.... אוהבת ושולחת חיבוק ענק.
 

בבר

New member
תודה מתוקה....

תודה מתוקה . מתחשק לך להכנס לצא`ט ולצוט`ט איתי ואם כן אז לאיזה חדר? יום נעים, עינב.
 
:-(

הצ`טים לא עובדים אצלי במחשב.. אוף! כי הגופנים גדולים מידי אז אני לא מצליחה להגיע לשורה.. :-(
 

מייק 48

New member
בקר טוב בבר חמודה !!

בקר טוב חומד, אני מבין אותך מאד, זו תחושה איומה של אובדן וחוסר אונים מול הגורל האכזר שלוקח מאיתנו את האהובים והיקרים. לפעמים (בטעות) זה גורם לנו גם לתחושת אשמה כמו: למה הם הלכו ואני נשארתי? אולי לא עשיתי מספיק למענם? אולי אני מביא/ה את הנאחס? (כמו שחשבת) אלו תחושות מוכרות אבל שגויות לחלוטין !!! לא עשית כל רע, חמודה, והמחלה האכזרית היכתה ביקרים לך ממש, ממש לא באשמתך !!! שלא תעיזי להסתגר ולחשוב שאולי לא כדאי להכיר ולאהוב אותך !!! מאד כואב ומאד קשה גם להתמודד עם הבעיות וגם לאבד אהובים. אנחנו לא נרשה לך לאבד תקוה באהבה. אם תחושי לבד ואבודה - הבנות הנפלאות כאן בשבילך. את גם יכולה לשלוח לי מייל ואחזיר תשובה עם משהו חמוד ועודד. אוהב אותך מתוקה רוצה ממך חיוך מייק
 
למעלה