תהיות בקשר לחצי איש ברזל

  • פותח הנושא odr87
  • פורסם בתאריך

odr87

New member
תהיות בקשר לחצי איש ברזל

שלום לכולם, לאחר הרבה זמן שאני מכיר את תחרות הישראמן מהצד כקורא, באינטרנט וכטריאתלט חובבן, ולאחר מספר תחרויות ספרינט ו 2 אולימפיים החלטתי לקפוץ למים העמוקים. הבעיה שאני קצת חושש ממסלול הרכיבה קצת רקע כללי: אני שוקל 84 גובה מטר 90 רוכב קמ"ש ממוצע 30 רכיבה הכי ארוכה עד היום 105 ק"מ שחייה לא התחום החזק שלי אבל הריצה בסדר גמור. הפחד שלי נובע מכך שאני סטודנט, והתחרות נופלת בדיוק לפני תחילת מבחני סמסטר כל שנה... ובגלל עומס האימונים שצריך להתמודד גם עם רכיבה שכזו כמו בישראמן וגם עם ריצה לא קלה אחרי זה. הפחד שלא אוכל לעמוד ביעד שהוא כרגע ממש החלום שלי בתחום הספורט בשנתיים האחרונות.. עוד דבר אני לא ממש משתגע עליו זה לעשות בעמק הירדן למרות המסלול הנוח יחסית האווירה באילת תמיד נראית מחשמלת..מה לעשות אנשים יקרים? אוהד.
 
לדעתי הלימודים לפני הכל

יהיה לך מספיק זמן בהמשך חייך להגשים את חלומותייך, גם בתחום הספורטיבי. בהצלחה בכל בחירה שתעשה וגם בבחינות!
 

ohad1co

New member
מחזק את ירון

גם אני ניסיתי לשלב בין לימודים גבוהים לבין תחרויות (ישראמן, פרנקפורט ועוד כמה חצאי מרחק בדרך) ואני יכול להגיד חד משמעית - לא. אם תוסיף לזה עוד פרמטרים כגון: עלות (סטודנט לא מרוויח טוב, אפילו בקושי), זמן, מגורים לא בבית ההורים והכי חשוב - הראש תמיד יהיה טרוד בתחרות ולא במבחנים. בקיצור, סליחה על הוצאת האוויר מהמפרשים, אבל אל תנסה לשלב בין שניהם. אם הלימודים שלך קשים ותובעניים, המתן לסיום הלימודים או שתיקח סמסטר/שנה הפסקה ותעמוד באתגר מההתחלה ועד סופו (חבר שלי עושה זאת בדיוק עכשיו בטכניון...) יכול להיות שבכול זאת תחליט לצאת לאתגר במהלך הלימודים, אז קבל כמה כללים שעזרו לי לשרוד את התואר: 1. קבע זמנים קבועים מראש. מתי לומדים, מתי נחים ומתי מתאמנים. 2. נסה לדאוג לכל הדברים המנהלתיים הרבה לפני התחרות, כיוון שהיא לרוב מתבצעת סמוך למועד המבחנים ואל תנסה לשלב בינהם. אני בחרתי לעלות על האוטובוס של זון 3 לפרנקפורט, מה שהוריד ממני לגמרי את כל ההתעסקות במנהלה. לאחר מעשה אני יכול להגיד שזה היה שווה כל פרוטה להצטרף לאוטובוס. 3. חסוך כסף לפני, והרבה. תמיד לקראת התחרות מתהוות עוד עלויות ולפעמים אתה עלול למצוא את עצמך במצוקה תזרימית. חיסכון מראש יעזור לך להתמודד עם זה. שיהיה בהצלחה בכל מה שתבחר. אהד.
 

odr87

New member
לאהד

אהד :) לגבי הלימודים הם תואר ראשון בחנג בוינגייט. לא אגיד שהם קלים אבל גם לא ברמת הסבל. נכון האתגר לא קטן בכלל ויש לעשות המון ויתורים בדרך כדי להגיע לזה.. אבל קשה לי לדמיין שרק עוד 3 שנים אחרי התואר להתחיל להתאמן לזה, כי רק ספרינטים ואולימפיים או חצי מרתון וכדומה זה דיי משעמם מתישהו. ואני מודה שאני רעב לחצי איש בגלל החלום.. לגבי הציוד אין הרבה תוספת לדעתי חוץ מחליפה וציוד מתכלה.. וכמובן כל הפרוצדורה של הלינה בתחרות.. יש להוסיף כי בקרוב אצטייד בטריינר אז אוכל למקסם את השעות רכיבה בתנאי זמן דוחקים..
 

ישראמן

New member
יאללה בוא כבר!!

והמשקל שלך על גובה 1.90 הוא ממש לא סיפור. יש לך בריכה וים בקמפוס. קדימה!
 

Gooli32

New member
שלום אוהד

גם אני סטודנט (שנה שנייה) ואני חושב שעם תכנון נכון הכל אפשרי. ממליץ לך למצוא קבוצה \ מאמן אשר יורידו ממך את הלחץ לתכנון האימונים, וגם יכווינו אותך מקצועית. הכלל הראשון שלי הוא שקודם כל לימודים. אין מצב כזה שאני מוותר על לימודים בשביל אימון, ובנוסף עיקר האימונים בימי שישי ושבת - במהלך השבוע לא התאמנתי הרבה, רכיבה אחת ביום החופשי ועוד ריצה ארוכה מוקדם בבוקר, לשחייה אין בעיה של זמן, האימונים קצרים.. אל תשכח להשאיר את הספורט הזה במקומו - תחביב ותו לא, לכן תיהנה מהאימונים, אם אתה רואה שיש יותר מידי לחץ ואתה מתחיל לפשל בלימודים, תוותר על החלום לעת עתה ותחזור אליו אחר כך. הכי הכי חשוב, אהיה מתוכנן ותעמוד בתכנית שלך, אל תדחה הכל לדקה ה90, מה שכולם אוהבים לעשות, כי זה פשוט לא ילך... :) בהצלחה
 

odr87

New member
תודה לכולם

המסקנה הנוכחית היא כנראה לעשות חצי איש בכנרת לקחת תדברים באיזי ולהנות בדרך וכמובן לדעת לנהל זמן בצורה יעילה :) נ.ב לא לשכוח ללמוד בדרך סתם זה בטוח יהיה ... תודה.
 

deni10

New member
תעשה

תתכנן את זה נכון. קח מאמן, תתאמן כמו שצריך, ככה גם לא תשרוף זמן אימון מיותר. אני רואה הרבה ח'ברה שמתאמנים לבד ומתאמנים הרבה מעבר למה שהם צריכים. קח בחשבון שמרבית המשתתפים הם מבוגרים ממך עם קריירה וילדים ולא לכולם יש יותר זמן ממך. בקיצור - לך על זה והכל יסתדר לך. מוזמן לפנות אליי ברטי אם תרצה קצת עצות טובות להתחלה. בהצלחה. עדו.
 
למעלה