תהיות ותוכניות קיומיות

Sigal H

New member
תהיות ותוכניות קיומיות

נראה שהלילה לא אשן הרבה. מילא. לפחות אני מספיקה לסיים כמה דברים חשובים.

זוכרים את האנשים הטובים והחיפוש אחר פתרון לניוד הביפאפ? אז ביום שלישי ייערך המפגש המקדים, ורק ביום ראשון בבוקר הודיעו לנו שצריך להכין סרטון עד שני בצהריים. אשריי שיש לי כזאת חברה מדהימה שישבה איתי שעה על קו הטלפון ועזרה לי לכתוב את המלל. עכשיו רק נשאר לצלם.

מה שיותר מטריד את מנוחתי הוא מזג האוויר, ובייחוד הברקים. אחרי מופע אור-קולי מרהיב הבוקר נראה שנסיעה של שעתיים לכל כיוון (במכונית עם חלונות מכל הכיוונים כמובן) בתפאורה כזו דרמטית - זה מספיק לא רק להתקף אפי׳ אחד אלא לחבורה שלמה. כל כך לא מתאימים לי התקפים באותו ערב גם כי זה לא כיף בלשון המעטה וגם כי הם ישאירו אותי סחוטה, מבולבלת, מנומנמת ועם כאב ראש - לא המצב האידיאלי לעשות רושם טוב על אנשים. הפתרון הכי מוצלח שמצאתי עד כה - כובע צמר שחור עבה ששוליו מיושרים מטה ומכסים את עיניי. לא מאה אחוז אבל יעיל מספיק.

בנוסף, הלו״ז הזה לא יאפשר לקחת קנביס רפואי באופן מסודר באותו יום, אתם יודעים מה זה אומר. אצטרך להתארגן גם לכך.

אז אני עדיין לא מצליחה להתרגש מהאירוע עצמו כמו שאני לחוצה להספיק עם הסרטון לדדליין וחוששת מאוד מהנסיעה. אחרי שאתמקם ברכב, אחבוש את הכובע ואסדר אותו על עיניי אוכל לדמיין בחיוך שאלה ידיים המונחות על עיניי שלא אציץ בדרך להפתעה וזה ישאיר לי שעתיים להתמלא בהתרגשות וחיוכים של תכף תכף זה קורה, מי היה מאמין.

הלוואי הלוואי הלוואי שמזג האוויר בכל זאת יהיה לצידי הפעם. ושהכל ילך טוב ומעלה.

בלי שורה תחתונה, שולחת חופן חיוכים לכולכם ולילה טוב
 

ו אולי

New member
מזג אויר

אולי תוכלי לתזמן את הנסיעה בעזרת המכ"ם גשם כדי להימנע מהסערות ?
http://www.ims.gov.il/IMS/tazpiot/RainRadar.htm
אפשר לראות בו היכן סוער, ואם לוחצים למעלה על play רואים אנימציה של השעה וחצי הקודמות ואפשר להעריך את קצב וכיוון התקדמות הגשם.
&nbsp
שיהיה בהצלחה עם הנסיעה והמפגש
 
למעלה