תהייה בנושא קצת אחר.

תהייה בנושא קצת אחר.

יש לי אינטואיציה לפיה העיסוק העורך דיני הוא יחסית לא ידידותי לרווקים, דהיינו שיחסית קשה למי שעובד בו למצוא בן או בת זוג, ואני קושר את תחושתי לאופי העבודה המתוח והרשמי ולעומס העבודה והשעות הארוכות.

יכול להיות שזה נשמע טיפשי אבל זו התחושה שלי. עם יד על הלב, לאלו מכם שעובדים במקצוע או מכירים הרבה אנשים שעוסקים בו, לפי הערכתכם מהו אחוז האנשים שנכנסו למקצוע כנשואים/תפוסים עם בן זוג או בת זוג, לעומת אחוז האנשים שנכנסו למקצוע כרווקים; ומבין הרווקים, מה אחוז האנשים שאינם "מסתדרים" על בן זוג במשך שנים ארוכות?

תשובתכם אינה צריכה להינתן כמובן באחוזים אלא הערכה כללית
 

גלידתית

New member
חחח בטח כולם עסוקים בראיונות להתמחות

אני חושבת שהמקצוע קשוח לכל מי שמעוניין לקיים חיי ''מעבר''. הן לנשים שצריכות לגדל ילדים, והן לאנשים רווקים שמעוניינים להתחיל בקשר משמעותי.
עם זאת, אני בטוחה שכולנו ראינו לא מעט שעושים את זה ומצליחים מעולה. בין אם זו היכרות במשרד, או דרך חברים. בכל זאת יש מדי פעם קצת זמן בשעות הערב, ואולי סופי שבוע. אני עוד סטודנטית אז אם אני נותנת יותר מדי קרדיט למשרדים, מוזמנים לתקן אותי.
אין לי ספק שחלק גדול מגיעים למקצוע רווקים ומוצאים זוגיות טובה ויציבה תוך כדי. מדובר באיזונים שאני מניחה שלומדים יחד עם הימצאות במקצוע כה דורשני.
 
למעלה