תהייה המכוונת לדיירי המעונות -

סלוניק

New member
תהייה המכוונת לדיירי המעונות -

האם חדרי המחשבים המשותפים מספיקים? זאת אומרת, האם אתם מצליחים להסתדר גם בלי האינטרנט במעונות באמצעות חדרי המחשב המשותפים (כמה יש בכלל?)?
 

stkachov

New member
ואני מוסיף שאלה

האם יש אפשרות לבוא לחדרי המחשבים עם לפטופ? האם יש חיבור אלחוטי במעונות, או שחייבים לעשות חיבור אישי לחדר ולשלם עוד כסף לאינטרנט מהיר?
 

sagiey

New member
ולחידוד השאלה

לפי מה שכתוב באתר המעונות, אין חיבור לאינטרנט למעט מספר יחידות טליה. אבל מה זה אומר? אין חיבור שבא ביחד עם היחידה, אבל בטליה יש אינטרנט מובנה? וניתן להוסיף איפה שאין? אין חיבור בכלל בכלל, ברמת אי נטוש באמצע האוקיינוס השקט, ורק בטליה יש אפשרות לחיבור? אפשר להתחבר לקו טלפון של בזק, ולכבלים של HOT. על גבי התשתיות האלה אפשר להוסיף אינטרנט? בקיצור, המידע שיש כרגע הוא מעורפל במקרה הטוב...
 
אוקי, קצת סדר

יש בניינים מסוימים בטליה שיש בהם תשתית אינטרנט. המשמעות המעשית של זה היא שיש אפשרות לעשות אינטרנט מוזל באמצעות תשתית של האוניברסיטה. מעבר לזה, אתה כמובן כן משלם, וזה לא חינם. מי שלא גר בבניינים הספציפים האלו (700 800) יכול בהחלט להתחבר לאינטרנט כרגיל כמו בכל מקום בארץ. אני למשל (גרה בטליה אבל לא בבניינים הנ"ל) מחוברת דרך בזק ו-012 על פי המבצעים הספציפים שהשגתי בזמנו. - בשנה א' (של התואר השני, שנה שעברה) לא עשיתי אינטרנט, והסתדרתי לא רע עם המחשבים בחדרי מחשבים. יש זמנים שעמוס קצת, אבל לא זכור לי אי פעם שהייתי צריכה מחשב ולא היה לי. מדפסות זה סיפור קצת אחר, כי הן מאוד מיושנות ונוטות להתקלל כולן ביחד מה שעלול לגרום למשבר נפשי קטן כשיש עבודה להגיש, ולכן לזכור שזה סכנה להשאיר לרגע האחרון, ושלפעמים גם יכולים להיות בעיות עם הדיסק-און-קי וכאלה (המדפסות הן באמת הבעיה הכי גדולה, למרות שלרוב גם אפשר להסתדר) חשוב גם לזכור שחדרי המעונות נסגרים באחת בלילה, ורובים סגורים במשך היום ובשבת. - משנה שעברה נוספו די הרבה איזורים שיש בהם רשת אלחוטית, שעובדת מעולה, אפשר להגיע עם הלאפ-טופ לכל המועדון, ללובי של פדרמן , ולכל אורך הטיילת (אולי יש אפילו עוד איזורים) ולגלוש בכיף.
 
אני מקווה שאני עונה על השאלה הנכונה

התקנת אינטרנט דומה להתקנה רגילה בכל מקום אחר.. בכללי התקנת בזק נעשית דרך המעונות (יש נציגה של בזק במשרד בכמה ימים הראשונים כל יום ואחרי זה פעם בשבוע, נראה לי בימי שני) מקבלים טלפון אישי בחדר, עם קוד אישי, מחירים מיוחדים, ובתוך המעונות מחדר לחדר מחייגים רק ארבע ספרות, וזה חינם. - גם לכבלים יש מבצע מיוחד לסטודנטים. את זה עושים במשרדי האגודה (נמצא למטה בבניין המדרגה) ויש מבצע של כבלים בסייסים במשהו כמו שבעים שקל לחודש. בעקרון זה אמור להיות בחדר, אבל אנחנו עשינו בסלון, ואנחנו מתחלקות אז זה יוצא ממש זול. אני יודעת שבשביל תשתית אינטרנט של בזק אתה צריך שיהיה לך גם קו, הוט זה לא מחייב שיהיה לך שירות אחר. אתה מתקשר ומבקש תשתית מאחד מהמפעילים, ואז כמובן גם מתקשר לנטוויז'ן 012 או מה שזה לא יהיה. הבעיה היחידה זה שבהתחלה בהוט הם יבקשו ממך כתובת, תגיד אוניברסיטת חיפה הם יגידו לא אני צריך כתובת, ויתעקשו עד שהם ילכו לשאול מישהו שיסביר להם איך מעדכנים כתובת של מעונות.. ממש לא מסובך, תוך יומיים אתה מחובר, מרושת ומאושר.
 

עינב 26

New member
בירוקרטיה

ממש לא, יש נציג של הכבלים שמטפל רק במעונות, ועושים את זה דרך האגודה.
 

עינב 26

New member
חדרי מחשבים

אני גרתי במעונות שנה, ואפשר להיות שקטים בנוגע לחדרי מחשבים. יש המון חדרים. יש חדר מחשב בטווח של שתי דקות מכל חדר ומקסימום הולכים 5 דקות ברגל לחדר הבא :)
 
למעלה