תהייה לגבי טורצ'ווד

Arana

Active member
מנהל
תהייה לגבי טורצ'ווד

סיימתי לראות את הפרק Reset בעונה השנייה, בו מופיעה מרתה ג'ונס, וכמובן שלאחר שראיתי את סוף העונה השלישית של דוקטור הו, יכולתי להבין בדיוק על מה היא וקפטן ג'ק מדברים, ואת כל האמירות הלכאורה-סתומות שלו שהצוות לא לגמרי תופס, כמו "I'd rely on Martha if the world was ending. In fact, I did."

טורצ'ווד מוצגת כסדרה נפרדת מדוקטור הו, ולמרות שאני מניחה שרוב הצופים הגיעו אליה אחרי שראו את דוקטור הו, בטח היו גם כאלה שלא, ובסך הכל על פי מה שאני רואה באמת משתדלים שלא להתבסס על מידע מדוקטור הו וה"עולם" שלו, אלא להתמקד רק בפעילות של טורצ'ווד בקארדיף. ניסיתי במהלך הצפייה לראות את הסדרה מנקודת המבט של מי שלא מכיר את דוקטור הו כלל, כל הצופים ה"חדשים" שהגיעו ישירות לטורצ'ווד, ומעניין אותי עד כמה הם באמת מרגישים שהם מפסידים; הרי אני בכל זאת מכירה את הרמזים והרפרנסים, וקשה לי לשים את עצמי לגמרי במקום הצופה ה"חדש" של טורצ'ווד. איך הם מבינים, למשל, מי אלה הסייברמנים וכמה הם מסוכנים? הפרק "סייבר וומן" היה פרק שקשה מאוד להבין בלי הרקע של דוקטור הו.
 

taliabar1

New member
לפי דעתי

יחסית לסדרה שמוגדרת כסדרת בת של ד"ר הו כמעט ואין רפרנסים, והקצת שיש בלתי נמנעים.. בכל זאת קיים קשר בין הסדרות- כמו שמי שרואה את ד"ר הו בלי לראות את הסדרה הקלאסית לא מבין הכל. אם רוצים להבין הכל צריך לעשות השלמות ככה זה.
 

Arana

Active member
מנהל
בינתיים יש לי דוגמה חיה

ניסיתי להכניס את אחי לעניין של הסדרות וצפינו יחד ב Blink - פרק מעולה בעיני, מה גם שאפשר לראות אותו במנותק מהסדרה, כי בעצם הדוקטור כמעט ולא מופיע בו, והכל מסופר מנקודת המבט של דמות שכלל לא מכירה אותו, כך שלא דרוש ידע קודם.
מאחר שהיה נראה לי שדוקטור הו תהיה קצת "חלבית" לטעמו (סדרה לכל המשפחה וכאלה), הפלגתי באוזניו בשבחה של טורצ'ווד, והוא אכן הספיק כבר לעקוף אותי בצפייה

אמנם הוא לא מאוד התלהב מההתחלה, אבל לפני כמה זמן הוא שלח לי הודעה בזו הלשון: "תקשיבי, העונה השלישית של טורצ'ווד אדירה!"
אחחח, נחת, נחת
 

taliabar1

New member
העונה השלישית של טורצ'ווד


זה קטע מעניין שכולם כ"כ ממליצים עליה.
אני היחידה שחושבת שהקטע עם הילדים היה אחד הדברים המחרידים והמזעזעים שיש? הקטע שהוא היה צריך להרוג את הילד בסוף והקטע שזה ששיחק קפאלדי הרג את המשפחה שלו והתאבד..טורצ'ווד היא אחלה סדרה והייתה תקופה שהייתי מכורה לגמרי אבל היא קצת מזעזעת מדי לפעמים=\ כולם מתים בסוף בכל מיני דרכים מחרידות כמו הפרק עם אח של ג'ק..
אבל זאת רק אני
 
למעלה