תהליך השלום = סם הזיה להמונים

  • פותח הנושא srp
  • פורסם בתאריך

srp

New member
תהליך השלום = סם הזיה להמונים

20 שנה חלפו, אלפי הרוגים ופצועים, ראש ממשלה שנרצח, אלפי מגורשים, אלפי טילים על ישובים ישראלים ובמקום להתעסק עם הבעיות הפנימיות של מדינת ישראל ההזויים הללו ממשיכים להתעסק עם "תהליך השלום".

האמת שכאשר אין מה למכור מתעסקים בססמאות. אולי זה יעזור מה שנכנס לראש של מי שהצליחו 4 שנים לרוקן את מוחו מכל חשיבה בצפייה בהישרדות וכוכב נולד.

פתאום אין בעיות כלכלה, שוויון בחובות וזכויות, מסתננים מאפריקה, חינוך וכד'. לשום דבר אין צורך לתת תשובות כי אולי אין (כן יהא מצע יפה שיודפס על דף קלף דמוי מגילה וכל אחר יוכל לקרוא בו כל מה שירצה), אז מספרים על תהליך שלעולם לא יקרה, כי אם יקרה זה כנראה יהא סוף המדינה.

נ.ב. כיצד הגב' עם 8 מנדטים תוכל להשפיע על "תהליך השלום"?
 

shaycohen2

New member
בניה בהתנחלויות היא אופיום להמונים

מעניין שאתה לוקח ראש ממשלה שנרצח כטיעון נגד השמאל. האם מחנה השלום רצח את רבין?
אתה מדבר על מצע - האם מצע הליכוד רציני יותר? איפה הוא בכלל? האם הוא כולל את פתרון שתי המדינות או שנאום בר אילן היה עוד שקר של ביבי?
יש הרבה בעיות, אתה צודק. האם אתה חושב שזה פוטר אותנו מתהליך מדיני? כמה זמן נוכל להחזיק תחת שליטתנו עם זר ללא מדינה, תושבים ללא אזרחות באף מדינה? האם אתה חושב שהעולם ימשיך לקבל את זה בשתיקה יחסית (גינויים אך מעט השלכות מעשיות)? ואם כן, חס וחלילה, יתחילו גם השלכות יותר מעשיות (ניצנים והתקרבות רעיונית לכך אנחנו כבר רואים בהרבה מדינות), האם נראה לך שזה "קטן עלינו"? שאנחנו לא צריכים אף אחד, אנחנו יכולים להסתדר בעצמנו? האם אתה מכיר מדינה שיכולה לשגשג תחת מגבלות מסחר בינלאומיות כבדות?
אתה צודק, יש בעיה של שיוויון בנטל. ביבי לא יפתור אותה. הוא קרוב מדי לחרדים, שותפיו הטבעיים. הוא פחד להרגיז אותם גם כשהייתה לו קואליציה של כמעט 100 ח"כים.
אתה צודק, יש גם בעיות בחינוך. ספינים ומבחני דמה של גדעון סער לא יפתרו אותם.
אתה צודק, יש גם בעיות כלכליות. בתור איש מעמד הביניים אני יכול להגיד לך שמצבי לא השתפר בארבע השנים האחרונות. להפך, הוא הורע. אני גם לא מכיר הרבה אנשים ממעמדי שמצבם השתפר. אז למה בדיוק לתת לביבי עוד ארבע שנים? ובאותו עניין, אם נפנה חלק מהתקציבים שהולכים להתנחלויות מיותרות ולחבריו הקרובים של ביבי, האברכים, יהיה תקציב גדול יותר לדברים אחרים. זאת במקום המדיניות של ביבי לצ'פר אותנו בחוק חינוך חינם מגיל 3-4 וכמה חודשים אחר כך לצעוק שיש גרעון וצריך להדק את החגורה. האם כמה חודשים קודם הוא לא ידע שמצטבר גרעון? האם הוא נתן "צ'ופרים" רק כדי להרגיע את המחאה? ושאני אזכיר את הקריטריונים לדיור בר השגה? הם גובשו באופן שמרתיח את הדם בזמן הממשלה שלו. עכשיו הוא מנסה להתנער משר השיכון של ש"ס. אחרי הבחירות הוא ירוץ אליהם כמו פודל!
להצביע לביבי זה פשוט עיוורון מוחלט!
 
למעלה