תואר ראשון למטרת קריירה.

תואר ראשון למטרת קריירה.

היי, כבר הרבה זמן שאני מתלבט מה ללמוד. ברור לי שצריך ללמוד מה שאוהבים, אבל לא בכל לימודים יש תעסוקה והמפתח לבניית קריירה מתחיל באוניברסיטה/מכללה. מה שמבוקש היום זה בעיקר הנדסות אבל זה כל כך לא מעניין אותי. איך אפשר לדעת מה נחשב למבוקש ועם שכר התחלתי טוב? אגב, אני מתעניין הרבה בכלכלה ושוק ההון. אבל עד כה לא מצאתי שתואר בכלכלה נותן משהו.
 

adih770

New member
ללכת אחרי האהבה.

בלתי נראה יקר! אני אתן לך כלל שלקח לי שנים להבין . למד מה שאתה אוהב שם הקריירה שלך תהיה מוצלחת יותר וכן תתוגמל באתאם. והכי חשוב תרגיש מסופק. מה שאנו אוהבים יאפשר לנו להשקיע ולהתפתח מתוך מי שאנחנו באמת לכן ישלמו לנו שכר גבוה יותר. בהצלחה.
 
בדבריך שלך מצוי הפתרון

בוקר טוב נתחיל במשפט האחרון שלך, בחלקו האחרון אתה יכול בבקשה להסביר למה כוונתך ב "אבל עד כה לא מצאתי שתואר בכלכלה נותן משהו" נראה לי שמקופל בתוכו המון, תוכל להסביר בבקשה ומתוכו נבין עוד על ההתענינות שלך בכלכלה ושוק ההון, ובכלל נראה לי שבתור התחלה זה לא מעט יום טוב
 
אני פעם ראשונה בפורום, הרשה לי להצטרף

ולומר לך, שחשוב מאוד שתלמד מה שאתה אוהב. את זה אני אומר לך מניסיון אישי שלי לאחר עשר שנות עבודה בהייטק במקצוע שמכניס כסף, אבל אני הרגשתי שאני מפספס את החיים. תחום שלא תאהב לא תוכל להחזיק מעמד בו לאורך זמן רב, אלא אם אתה על פת לחם (וכנראה שאתה לא). וכדאי שתשקיע עכשיו כל עוד אתה צעיר בתחום שאתה נהנה לעשות אותו, ושהתמורה שתקבל תהיה מעבר לשכר כספי.
 

coachingyou

New member
לימודים למטרת קריירה

כלל חשוב ומשמעותי הוא: לא חשוב מה שלומדים אלא מה עושים עם הלימודים בהמשך החיים. הנושא מתייחס להערה שלך שאתה מתעניין בכלכלה ושוק ההון אך לא מצאת שתואר בכלכלה נותן משהו. ואני יכולה לומר לך, מניסיון רב שנים, שלא התואר עושה את הקריירה, את האדם אלא הדרך שהוא מפתח מתוך הלמידה. רבים למדו עריכת דין ומשתמשים בתואר כמנוף לניהול, ייעוץ וקריירה שלא קשורה לעריכת דין. כך גם לגבי הנדסה, הוראה, ניהול, כלכלה, ועוד ועוד. תלמד מה שטוב ונוח לך, מה שאתה אוהב, תלמד כדי להגיע למקסימום הנאה ורמה גבוהה מבלי להתחשב בתוצאה שתהיה או לא תהיה. אתה לא יכול לדעת אם בעוד 3-4 שנים, כשתסיים את הלימודים - מה יהיו צרכי שוק העבודה. זה נושא משתנה, דינאמי ויהיה נתון לבחירה שלך בעתיד. אח"כ תחפש עבודה שתוכל להשתמש במיומנויות והידע שרכשת ותפתח את הקריירה שלך בהתאם. בהצלחה,
 
למעלה