תודה תודה גם לארנון כמובן.

justvarda

New member
תודה תודה גם לארנון כמובן.

תודה על הכתובות בודאי שאעיין בכולן. לגבי נסיעה לקברים - לא תודה, לעולם לא אסע לוינה. וכן מדובר על משפחה מוינה. ראשית לשאלתך לגבי משפחות - גם משפחת אמי מוינה . שמה היה פרלמוטר וחלקים ממשפחתה קשורים להורוביץ - יש לי מעט ידיעות לגבי שתי המשפחות, אם זה אקטואלי בשביל מישהו....אין בעיה לספר. עכשיו לנסיונותי לאיתור: מדובר במשפחת מרגוליס -מקס ואילזה שהיו להם 2 בנים: הרברט (אבי ששינה את שמו למאיר בטעות) ואחיו הוגו . האח הגיע לצרפת נשא ונולדה לו בת: מורין. היה קשר מכתבים בשנות החמישים שנותק וכל הנסיונות לאיתור נכשלו. לצערי אבי -וגם אימי שנסתה לאתרם - נפטרו,אבל אני מנסה לאתרם. כלומר לא אתור שורשים ועץ משפחתי , אלא איתור אנשים חיים בהווה. הבנתי שהפורום עוסק יותר בעבר. בכל זאת מישהו יוכל לעזור לי? תודה תודה.
 

friend9

New member
איתור אנשים חיים

המקום ה"טבעי" לחיפוש אנשים חיים הוא מדריך הטלפונים. במדריך של צרפת (גישה דרך www.teldir.com) יש 29 מרגוליסים. רק אחד מהם מתאים בדוחק לשמות שמסרת: H. Margolis בעיירה Barneville-Carteret בחוף נורמנדי. אולי פרטים נוספים, כמו כתובת ישנה, יעזרו להמשך החיפוש.
 

justvarda

New member
ברור טלפוני...

ברור שנעשה ברור טלפוני , אבל לא הצלחנו לאתר - האמת שהדבר נעשה מזמן, ובאמת כדאי לנסות שוב. תודה.אנסה.
 

friend9

New member
כפי שכבר הוסבר...

...בפורום זה, מאוד רצוי לפנות בפעם הראשונה אל אנשים ה"חשודים" בהשתייכות למשפחה מסוימת - במכתב, ולא בטלפון ואף לא באי-מייל. כך יש להם זמן להרהר בנושא, לשאול אחרים, לברר במסמכים, וכו´. (אני כותב זאת בידיעה שעוד משתתפי הפורום מלבדך קוראים זאת, וייעזרו.)
 
משפחת מרגוליס בצרפת

היי! גם לי יש בעיה דומה, כפי שסיפרתי כאן לא מזמן. אחות סבי, חנה הרשקוביץ, נישאה לסולומון (שלמה?) מרגוליס, ובאיזשהו שלב הם הגיעו לצרפת. כל מה שנותר מהם, זו כתובת ממכתב ישן - כתובת, אשר אינה מופיעה בספר הטלפונים של היום באף אחד מאותם מרגוליס. אני מתכוון, כעת, לשלוח מכתב בדואר לכל אותם אשר מופיעים בספר הטלפונים של צרפת, ולקוות לטוב
ארנון
 
למעלה