תודה תודה

gezers

New member
תודה תודה ../images/Emo51.gif

לדשדש על אירוח המפגש הכייפי, היה מעניין לפגוש את הפרצופים מאחורי השורות, ואת שלל המדהימונים הקטנטנים.. !!
 

נוRית

New member
../images/Emo51.gif + מתכונים

אז קודם כל: המון תודה לדשדשת על הארוח. היה ממש כיף! היה נהדר להכיר את אלה שטרם הכרתי, וכמובן לפגוש את החברות משכבר, לראות איך הילדים גדלים, איך נהיות אינטרקציות ביניהם (ולחלום על החברויות האמיצות לעתיד
) - פשוט תענוג... ואי אפשר שרשור לסיכום מפגש, בלי מתכונים. אז הנה שלי: עוגת תפוחי עץ וסולת הכי פשוטה שיש: 1 כוס קמח תופח (או קמח רגיל + 1 כפית אבקת אפיה) 1 כוס סוכר 1 כוס סולת - מערבבים ביחד. שמים חצי מהכמות בתבנית 4-5 תפוחי עץ פרוסים דק - לסדר כרעפים מעל היבשים (זה יוצא יותר משכבה אחת) - לפזר מעל התפוחים את שאר היבשים. 200 גרם חמאה + 1 שקית סוכר וניל - להמיס היטב ולפזר מעל הכל - לאפות ב- 180 מעלות כחצי שעה.
 

דש1דש

New member
היה ממש כיף - מאמם לראות כמה הילדים

גדלו - אני ממש לא מאמינה שהגברברים האילו היו פעם תינוקות קטנטנים - שלא לדבר על כמה גברות... והילדים שפעם היו תינוקות? מרגישה כמו דודה זקנה (רווקה שלא נראית משהו - ואפילו קצת ממורמרת
) ממש נהנתי! מקווה שיהיו עוד הרבה מפגשים שמחים ועליזים! ובתור מי שנשארה אחרונה - מציאות ושאלות - 1. נשאר ליתול טטרה במצב מאוד חדש - מי קונה? 2. כח"פ - הכל נגמר? מצאתי רק כוסות נקיות שנשארו - כל היתר חוסל?
או הושם באיזה מקום?
 

אורora

New member
הטטרה שלי כמובן

תעבירי י באותו ערוץ שהעברת את השמיכה שהשארתי בפעם הקודמת.
 
מאד נהנינו

למרות שכבר במפגש הרגשתי שהפרח קצת קווצית והיה נדמה לי שיש לה חום כשהגענו הביתה לאחר נסיעה ארוכה מדדתי ונבהלתי 39.8
עכשיו היא שפוכה על הספה בסלון מקווה שלא יהיה לנו לילה לבן
 

יסמין@

New member
כפתור

לדעתי, כשיש חום בגובה כזה כדאי שרופא יבדוק ויתן דיאגנוזה וגם יאמר איך לטפל. רק לידעתך: בקופות החולים השונות יש במוצאי שבת תורנות ואפשר להזמין רופא הביתה. וכמובן בכל בית חולים המיון פתוח 24 שעות ביממה. מאחלת החלמה מהירה לבתך!!!
 

אופירה10

New member
תודה על האירוח והארגון!

נהנינו מאד, אני והבנות. נחמד היה להיפגש שוב ולפגוש חדשות. מחכות למפגש הבא!
 

אורora

New member
היה כיף

תודה לדשדש על הארוח. כיף לראות את כולם וכיף היה להכיר את החדשות ( או כמעט חדשות
) שפגשנו לראשונה או בשניה. היה עומס אבל כיפי. יופי של ארוע למיפגש חנוכת הפורום. אנחנו כבר מחכות לפעם הבאה.
 

הילה ד1

New member
כמו שהמתוק שלי סיכם - היה כיף חיים

- תודה רבה מאוד לדשדש המארחת - פתחת בפנינו את ביתך, ליבך, משחקיך - נהנינו מאוד, מקווה שלא השארנו בלאגן שלם מאחורינו. - איזה כיף היה לראות פרצופים חדשים, ישנים, מחודשים. - איזה כיף היה לראות את הילדים המדהימים שלנו, כל פעם אני חושבת איזה בנות מזל אנחנו.... נהנינו מאוד, היה כיף, מהנה, הרגשנו "כמו בבית", שוחחנו, הכרנו, דיברנו, שיחקנו, אכלנו - מה עוד צריך הבנאדם ??? וכמו שהבטחתי מתכון - לעוגיות. מצרכים: 100 גרם חמאה מומסת. 2 ביצים. שני שליש כוס סוכר. 1 כוס קמח רגיל. 1 כפית אבקת אפייה. 1 כפית תמצית וניל. חצי כוס קקאו איכותי. 300 גר' שוקולד צ'יפס - חום+לבן (שיהיה שוקולד איכותי עם אחוז גבוה של מוצקי קקאו). אבקת סוכר. אופן ההכנה: מקציפים חמאה שהומסה במיקרוגל. מוסיפים שני שליש כוס סוכר, מערבבים כמה דקות. לאחר מכן מוסיפים ביצה וממשיכים לערבב ולאחר מכן מוספים עוד ביצה וממשיכים לערבב. מוסיפים את הקמח, הקקאו, אבקת אפייה ותמצית וניל ומערבלים עוד כמה דקות (העיסה יוצאת קשה). מוסיפים את השוקולד צ'יפס ומערבבים ביד. מכניסים למקרר לשעתיים או למקפיא לשעה. מוציאים מהמקרר ומכינים עיגולים קטנים וטיפה שטחים אותם, טובלים את העיגולים באבקת סוכר ומניחים על נייר אפיה. אופים בחום בינוני בערך 180 מעלות כמה דקות, עד שהעוגיות נסדקות. העוגיות יוצאות רכות ולאחר שמתקררות הן מתקשות - לא לגעת בהם כשהן חמות. לשמור במקום סגור. בתאבוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ושוב תודה ענקית. מחכים בסבלנות למפגש הבא.
 

אנה מ

New member
היה כיף, תודה על האירוח

בשם כולנו. סוף סוף הצלחתי גם לגרוור את גולי אתנו .הקטנצ'יק היה בכזה היפר כשחזרנו שלא נרדם עד הערב. היה נהדר לראות את כולן ואת התוספות החדשות והמתוקות שהצטרפו למשפחה.
 

catנוע

New member
היה נורא כיף לפגוש את כולן ../images/Emo13.gif

ואת הקטנטנים המדהימים של הפורום
תודה לדשדש על האירוח הנפלא (כרגיל) ועל ארגון המפגש
היה מצוין!
 

Tin Tinn

New member
../images/Emo51.gif לדשדש על האירוח../images/Emo25.gif

היה לנו כיף כיף כיף
נהדר לפגוש את הנשים שמאחורי הניקים ואת הילדים המקסימים
 

אילה40

New member
מטערת ממש שלא היינו

היה יומולדת של ילד בגן שהצאצא לא רצה להפסיד. שמחה שנהנתיהן ותודה על המתכונים.
 
למעלה