תוהה ושואלת, שואלת ותוהה

Sודית

New member
תוהה ושואלת, שואלת ותוהה../images/Emo10.gif

כל פעם מחדש... יושבת לי, בוהה באותיות על המסך קוראת לי ותוהה... מה מביא אותי, אותך וגם אותה לשבת כאן ממול, שעה ועוד שעה לספר על כאב לכתוב על שמחה לפתוח את הלב, לפרוס את הנשמה. שואלת ושואלת האם לכולנו אותה סיבה? האם זו בעיה? ואם כן האם פה נמצא את התשובה? סודית בשאלה
 

magy

New member
אולי כי

פה אנחנו אנונימיים (לפחות בהתחלה, לפני מפגשים, או מסוג האנשים הבלתי נחשפים עד הסוף.......) אולי כי פה, קל יותר מאשר פנים אל פנים. אולי פה מגוון הדיעות רב מאשר אחד על אחד.. אולי כי פה לא רואים את שפת הגוף כשאנחנו לא אומרים אמת ואולי להיפך, לא רואים אם אנחנו כואבים או מתרגשים בזמן אמירת האמת אולי יש משהו בסברה, שכתיבה משחררת אולי כן , אולי לא. אישית, התחלתי לכתוב יומן לפני כשלושה חודשים, לראשונה בחיי, כתבתי יומן. מעולם לא עשיתי את זה לפני כן. כתבתי שם בגוף ראשון. פניתי אל אנשים ודיברתי אליהם. רק שם ביומן, הבעתי את דעתי, תחושותיי, הרהוריי. כשפתחתי אחרי שלושה חודשים את העמוד הראשון.. לא נדהמתי לגלות שמה שחשבתי אז, אני חושבת גם היום. כלומר, לא טעיתי. כתבתי אמת מציאותית ומדוייקת. המסך הפך למקשיב שלי, מבלי להפריע לי. מבלי לסתור אותי. לא היה צורך להעמיד פנים או לייפות דברים. כל האמת הוכנסה אל תוך היומן ....הזה......שנכתב בצורת מכתבים. תאריך.........ותוכן........ תאריך ותוכן.........מאד לא ספרותי, אבל מסודר. כרונולוגי. לא התפרק לי שם שום דבר, הכל נשאר בפנים כמות שהיה..... רק היה שיתוף של הגולם, בתיעוד מצבים שהונצחו בכתיבה. המסמך יישאר לעולם ועד. עד שמישהו ישמיד אותו. כיום, אין לי עוד צורך לכתוב בו. סגרתי אותו. יהיה מעניין לקרוא בעוד מספר שנים, כשאעמוד במקום אחר, בזוית אחרת. אני בטוחה שאגחך למראה מה שכתבתי.... גם שירים ישנים שלי, נראים מגוחים בעיני אחרי מספר שנים. כי ברגע שאני אהפוך להיות הקוראת ולא הכותבת........ אבוא אל עצמי ממקום של שיפוט.......... על התוכן, על הסגנון, ועל עצם הכתיבה שיצאה ממני כמעט ללא שליטה. אז, כותבים....... אם זה עושה טוב, ......או רע......כל אחד יכול להעיד על עצמו בלבד. ולפי מספר הכותרים היוצאים כל שנה בארץ........ כולם במצוקה........כולם כותבים................. כולם משוררים וכולם סופרים......... אבל רק הטובים באמת, מגיעים לכותרות............ לשנה טובה תכתֶבו.....!!!!!!!!!!!!
 

גיוRא

New member
מגי...מסכים..

בעיקרון כמעט עם כל מילה.. מלבד ששפת הגוף תורמת וחשובה... אם למישהו נוח בלי{כי בא לו לשקר} אז למה אנחנו כאן? אגב... בכתיבה אפשר לקרוא..שוב ושוב למחוק ,להוסיף,לתקן.. לקרוא שוב..ורק אז להחליט..SEND או לא SEND פה אין"רגע רגע התחלת להגיד אז תמשיך" פה מה שנמחק לא הפריע לאוזנך..כי לא נשמע... אגב.. משהו מכיר פסיכולוג..אחר.. חופשי חופשי מתי שרק תרצי.. ב180 שח לחודש ..כל החודש.. {100 בזק+80 נטויז´ן} ??
 

גיוRא

New member
מגי..אני פה ומה זהההה נהנה..

נכון גם את?? ולמה צריך להגדיר את הסיבה?
 

Sודית

New member
היי גיורא.....גם אני....

פה בגלל שאני נהנית, בטח לא מתוך סבל. אני בכל זאת חושבת שכל אחד מאיתנו, נמצא כאן מסיבה זו או אחרת ולאו דוקא בגלל שסתם נהנה להיות פה. הכניסה לצ´אטים, לפורומים לנט בכלל, מתחילה אולי מתוך סקרנות שהיא, או עניין מסויים. אך הכוונה שלי הייתה, יותר לאלה (כמוני כמוך).... שנכנסים הנה מידי יום (לא, לא "מכורים", מה פתאום) ויושבים לפעמים שעות...לכתוב, לקרוא, להגיב. לאלה הייתה כוונתי ול"אלה" "אנחנו" ושכמונו יש סיבות אחרות להימצאותם פה, מידי יום, הלא כן? בטוח לא מרוב אושר....מסכים איתי? ת´אמת? אני לא חושבת שאם הייתי מאושרת... הייתי יושבת מול המחשב כל כך הרבה. ולהיות עוד יותר כנה....שמתי לב שאני "זקוקה" לזה וזה עושה לי טוב, לרוב במצבים של תיסכול, יאוש או חוסר עניין בדברים אחרים. בקיצור בשבילי זה מן מקום מפלט כזה מהמציאות... במיוחד בזמנים שהיא איננה מוצאת חן בעיני. ולמעשה רציתי לשמוע כנות בתגובות שלכם.... כי אני בטוחה שלכל אחד יש סיבה, זו או אחרת, להימצאותו פה...."הנאה" זו רק התוצאה.... אני שאלתי על הסיבה להימצאות. יוווו, כמה כתבתי? מה קרה לי? סודית שאוטוטו מאושרת לצאת לחופשה... ואז בטוח לא תהיה פה....נה נה נה נה נה.
 

גיוRא

New member
סודית,,ת´רוצה לריב איתי?,,,,,

סתםםםםםם אין לך סיכוי,, נותנים לי אני לוקח מרביצים לי אני בורח.. בדבר אחד חולק עלייך... "לא מרוב אושר".... חושב שאת טועה, אולי לא מבינה,, מה שאנחנו עושים פה,, זה חלק מהאושר, אני למשל , מאושר עם כל מה שיש לי .. משפחה,, ילדים,, אישה,, עבודה,,{שבכייף גם מישם מבלה איתכם כאן},,,,,(רק שהבוס לא יכנס לפה בטעות) לא יודע ממה את לא מאושרת,,,{לדברייך} אבל זההההההההה אנכנו,פה,, משנים את התמונה?,, מ-לא,,לאושר? לא חושב,,,, מעבר לפרנסה..גידול ילדים ,,ועוד אי אילו מטלות חובה.. כל אחד מאיתנו מפתח לעצמו תרבות פנאי,, שגם משתנה מעת לעת,, {ומושפעת מתקופות בחיים} ה,WEB הזה עולם ענק.. צ´טים,, פורומים,,וביכלל אתרים מדהימים,, אז פעם,, היינו יושבים שעות מול הטלביזיה,,גם אם לא כל כך היה מה לראות.. והיום החלפנו את ה34 אינטש ב17..שטומן בחובו הרבה יותר.. חוצמיזה,,, סודית,, אולי אנחנו סתם משו טוב,, בין כל השאר,, {ויש.בטוח שגם לך} ולא רק מפלט מהצרות,,{ואל תגידי שהכל צרות אצלך}.. האאאאאאאאאאא..... יא´מעליבנית אחת...
אופ,,,, כתבתי יותר ממך,,, {הולך לבקר ת´חברה בצ´ט,,, שבת נפלא ,,
גיורא
 

אני ME

New member
אתה יודע מה, גיורא

מצטרפת לדעתך: כי הרי הסיבה בכל פעם משתנה.. כך שכל עוד כותבים/קוראים כאן בהנאה אז את מי מעניינת הסיבה שבת שקטה
 
למעלה