תוכנה נחמדה לאלו שמתקשים להתרכז בעבודה

אור302

New member
מה לגבי תוכנת משוב בבינה מלאכותית?

כלומר תוכנה שבודקת התקדמות בכתיבת טקסט בהתאם לסט מטרות שהוזן לה וצריך לעדכן, ובמקביל מגיבה על פי חומרים שהוכנסו לה מראש כתגובות - הן על ידי המשתמש והן ממאגר כללי.
&nbsp
נניח, אני בוחר באופציית "המורה נחמה" כמשגיחה ומזין סט מטרות יומי: עד 10 בבוקר לסיים קריאת מאמר ולסמן בתוכנה שהשלמתי. לא השלמתי בזמן, דמות המורה נחמה מופיע על המסך וקוראת במבטא רומני (או כל מבטא נבחר, אני בחרתי רומני על שם מורתי נחמה לשעבר): "נו" שוב מבזבזים זמן באינטרנט? אמרנו עד עשר מסיימים קריאת מ-מר (את ה-א' היא שומטת). למה לא לומד? בטלן!"
&nbsp
וכך יהיה בתוכנה מאגר שלם של משגיחים ותגובות אפשרויות. אפשר גם לחבר לחשבון כרטיס האשראי לצורך העשרת התגובה: "אה, לקרוא לא קורא, אבל צ-צועים מזמין גם מזמין באינטרנט!" וכך אפשר לרכוש משגיחים נוספים על פי דרישה וסוג. אפשר גם לרכוש "מלטפים": "אה, יופי, סיים מלאכת קריאה".
&nbsp
יש דבר כזה?
 

22ק ו ס ם

New member
אני חושב שלתוכנה לא תהיה אותו אפקט כמו בן אדם

יש גם תוכנות שונות שחוסמות אותך למשל מאתרים שונים כדי שתתרכז בכתיבה, אבל לאפקט של אדם אחר צופה בך אין שום תחליף אם כי אהבתי את הרעיון של מורים עם מבטא. אולי יהיה אפשר גם ליצור הורים וירטואלים שיצעקו עליו שאתה לא עושה שיעורים בזמן.
 

אור302

New member
מה פירוש תוכנות שחוסמות מאתרים?

הרי אם איני יכול להתאפק מלגלוש באתר, מה מונע ממני שלא להתאפק ולהסיר את החסימה? זה כמו לתת לחתול מפתח למקרר של החלב. מה עוזר שנעלנו?
&nbsp
פעם ניסיתי להסיר את האינטרנט אקספלורר מהווינדוס. לא הצלחתי. וגם המודם כבר בנוי בפנים. הפיתרון? לעבוד בבתי קפה שאין להם חיבור לאינטרנט. לא מצאתי.
 

22ק ו ס ם

New member
אתה כמובן יכול להסיר את החסימה תמיד

אבל זה עוד מחסום שצריך לעבור. בפועל, כל הטריקים הללו הם רק מחסומים זמניים שבלי משמעת עצמית תמיד אפשר להתגבר עליהם.

יש פתרון אחר: במקרה שאתה לא סומך על עצמך אתה יכול לתת את המידע לגבי כמה גלשת ולאן לחבר, שהוא ישפוט אם עמדת ביעדים ולא. במקרה שלא, הוא יתרום סכום מסוים שקבעת מראש לארגון שאתה מתנגד לו בחריפות. יש לא מעט תוכנות שתומכות במודל כזה.
 

אור302

New member
אלא שאז מראש אני אקצה סכומים מזעריים. מה עשיתי בזה?

הכי טוב להפקיד בידי החבר תמונות עירום.
 
למעלה