תולדות קווי דן כיום חלק א'

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
חלק ד' קווי רמת גן,וקרית אונו
קו 60 החל לפעול משנות החמישים מתל אביב תחנה מרכזית ישנה (ב1993 עבר לתמח''ת) לשכונת נווה יהושוע רמת גן (מאוחר יותר פעל מרמת עמידר) קו 61 קיים מעל 50 שנה יצא בהתחלה מרחוב סירקין(מאוחר יותר רחוב העבודה אחר כך הוארך לשוק הכרמל )לרמת יצחק (לימים מסתיים ברמת עמידר) וקו נוסף לבני ברק בהתחלה מפעל דובק כיום יוצא מקהילות יעקב(הקו לב''ב הפך ל62 בשנות השמונים) קו 62 הישן פעל משנות החמישים עד השמונים עד שבוטל ממגדל האופרה(מאוחר יותר ממסוף כרמלית) לתחנה מרכזית פתח תקוה הקו נסע דרך רחובות קפלן ופרנקפורטר בפתח תקוה קו 63 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר לשוק הכרמל)לשכונת בורוכוב ברמת גן(ב2003 עבר למסוף אלוף שדה) קו 64 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה (ב1984 עבר למסוף כרמלית) לתל השומר קו 65 פועל למעלה מ50 שנה החל מקולנוע רמה(בשנות התשעים עבר לרכבת מרכז) לנווה יהושוע(לימים הקו יוצא מתל השומר) קו 66 הנוכחי פועל למעלה מ40 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר למסוף כרמלית) לרחוב חיים עוזר פ''ת (בשנות השמונים עקב ביטול קו 82 הוארך לת''מ פ''ת) קו 66 הישן פעל מקולנוע רמה לשכונת סלמה ג' קו פנימי של רמת גן פעל בשנות החמישים והשישים עד שבוטל ואוחד עם קו 67 קו 67 פועל למעלה מ50 שנה החל משיכון ותיקים(מאוחר יותר קניון איילון) לשכונת בורוכוב רמת גן(מאוחר יותר לרמת השיקמה עקב איחוד עם קו 66 הישן משנות התשעים יוצא ממסוף וינטר קו 68 פועל למעלה מחמישים שנה הקו האהוב על mister k החל מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו קו 69 הישן פעל משנות החמישים עד 2007 יצא בהתחלה מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו בקו בוצעו מספר שינויים משנות השישים עד שנות התשעים נסע דרך בני ברק וגני תקוה משנת 1996 עקב ביטול קו 59 הישן עבר בגבעת שמואל הקו בוטל ב1.8.07 עקב עברתו לחברת קוים ופתיחת קו 69 אחר קו 69 החדש החל באוגוסט 2007 מרכבת מרכז לגבעת שמואל קו 70 תל ליטוינסקי החל כקו של תל ליטונסקי מת''מ ישנה דרך רמת גן לתל ליטונסקי(כיום חלק מתל השומר קו 71 תל ליטוינסקי החל כקו של חברת תל ליטוינסקי מתל ליטונסקי(כיום תל השומר(מאוחר יותר מאור יהודה מ2004 מיהוד) לתמ''י דרך פ''ת יחד עם קו 70 (ב1993 עבר יחד עם קו 70 לתמח''ת) קו 168 החל כקו 68 א מתמ''י (ב1993 עבר לתמח''ת ושבועיים מאוחר יותר הפך ל68א) דרך לה גרדיה לקרית אונו בהמשך שנות התשעים תחנת המוצא שלו עברה מתמח''ת למסוף כרמלית
68 הוא כבר לא הקו האהוב עלי...
בזמן האחרון הקו הזה נהייה מגעיל ואני משתדל להתרחק ממנו כמה שיותר. הקו תמיד מפוצץ, התדירות כבר לא מספיקה (ומה לעשות שלקווים אסור לתגבר לפי תנאי המכרז שנועד להכניס כסף למדינה ולא באמת לשפר את השירות) אוטובוסים לא יוצאים בזמן או שלא יוצאים בכלל... בקיצור, חרא של קו אפילו יחסית לקווים.
 

אוהד11

New member
68 הוא כבר לא הקו האהוב עלי...
בזמן האחרון הקו הזה נהייה מגעיל ואני משתדל להתרחק ממנו כמה שיותר. הקו תמיד מפוצץ, התדירות כבר לא מספיקה (ומה לעשות שלקווים אסור לתגבר לפי תנאי המכרז שנועד להכניס כסף למדינה ולא באמת לשפר את השירות) אוטובוסים לא יוצאים בזמן או שלא יוצאים בכלל... בקיצור, חרא של קו אפילו יחסית לקווים.
רתם, מה כוונתך "לקווים אסור לתגבר" ?
 

mister K

New member
רתם, מה כוונתך "לקווים אסור לתגבר" ?
לפי תנאי מכרז בקעת אונו...
לקווים אסור לתגבר את לו"ז הקווים שלהם אלא רק להוריד נסיעות. נשמע מטופש נכון? אבל זה מה שקבע משרד התחבורה שמעודד את קווים להוריד נסיעות ולנסוע באוטובוסים (או מיניבוסים) מפוצצים.
 

אוהד11

New member
לפי תנאי מכרז בקעת אונו...
לקווים אסור לתגבר את לו"ז הקווים שלהם אלא רק להוריד נסיעות. נשמע מטופש נכון? אבל זה מה שקבע משרד התחבורה שמעודד את קווים להוריד נסיעות ולנסוע באוטובוסים (או מיניבוסים) מפוצצים.
אם אלה פני הדברים אז ההגיון חוגג.....
 

אוהד11

New member
חלק ד' קווי רמת גן,וקרית אונו
קו 60 החל לפעול משנות החמישים מתל אביב תחנה מרכזית ישנה (ב1993 עבר לתמח''ת) לשכונת נווה יהושוע רמת גן (מאוחר יותר פעל מרמת עמידר) קו 61 קיים מעל 50 שנה יצא בהתחלה מרחוב סירקין(מאוחר יותר רחוב העבודה אחר כך הוארך לשוק הכרמל )לרמת יצחק (לימים מסתיים ברמת עמידר) וקו נוסף לבני ברק בהתחלה מפעל דובק כיום יוצא מקהילות יעקב(הקו לב''ב הפך ל62 בשנות השמונים) קו 62 הישן פעל משנות החמישים עד השמונים עד שבוטל ממגדל האופרה(מאוחר יותר ממסוף כרמלית) לתחנה מרכזית פתח תקוה הקו נסע דרך רחובות קפלן ופרנקפורטר בפתח תקוה קו 63 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר לשוק הכרמל)לשכונת בורוכוב ברמת גן(ב2003 עבר למסוף אלוף שדה) קו 64 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה (ב1984 עבר למסוף כרמלית) לתל השומר קו 65 פועל למעלה מ50 שנה החל מקולנוע רמה(בשנות התשעים עבר לרכבת מרכז) לנווה יהושוע(לימים הקו יוצא מתל השומר) קו 66 הנוכחי פועל למעלה מ40 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר למסוף כרמלית) לרחוב חיים עוזר פ''ת (בשנות השמונים עקב ביטול קו 82 הוארך לת''מ פ''ת) קו 66 הישן פעל מקולנוע רמה לשכונת סלמה ג' קו פנימי של רמת גן פעל בשנות החמישים והשישים עד שבוטל ואוחד עם קו 67 קו 67 פועל למעלה מ50 שנה החל משיכון ותיקים(מאוחר יותר קניון איילון) לשכונת בורוכוב רמת גן(מאוחר יותר לרמת השיקמה עקב איחוד עם קו 66 הישן משנות התשעים יוצא ממסוף וינטר קו 68 פועל למעלה מחמישים שנה הקו האהוב על mister k החל מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו קו 69 הישן פעל משנות החמישים עד 2007 יצא בהתחלה מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו בקו בוצעו מספר שינויים משנות השישים עד שנות התשעים נסע דרך בני ברק וגני תקוה משנת 1996 עקב ביטול קו 59 הישן עבר בגבעת שמואל הקו בוטל ב1.8.07 עקב עברתו לחברת קוים ופתיחת קו 69 אחר קו 69 החדש החל באוגוסט 2007 מרכבת מרכז לגבעת שמואל קו 70 תל ליטוינסקי החל כקו של תל ליטונסקי מת''מ ישנה דרך רמת גן לתל ליטונסקי(כיום חלק מתל השומר קו 71 תל ליטוינסקי החל כקו של חברת תל ליטוינסקי מתל ליטונסקי(כיום תל השומר(מאוחר יותר מאור יהודה מ2004 מיהוד) לתמ''י דרך פ''ת יחד עם קו 70 (ב1993 עבר יחד עם קו 70 לתמח''ת) קו 168 החל כקו 68 א מתמ''י (ב1993 עבר לתמח''ת ושבועיים מאוחר יותר הפך ל68א) דרך לה גרדיה לקרית אונו בהמשך שנות התשעים תחנת המוצא שלו עברה מתמח''ת למסוף כרמלית
הערות לחלק זה:
לקו 60 צורף ב- 1965 קו 55 שפעל מת"מ עד עירית ר"ג ובוטל. קו 61 פעל בשתי חלופות: חלופת רמת יצחק, עד רחוב נגבה פינת הרא"ה, וחלופת בני ברק עד רחוב רבי עקיבא(ביח"ר דובק). לאחר השינוי במספרו של קו 62 ל- 82 קיבל 61 ב"ב את המספר 82. קו 62 "הישן" היה קו פעיל מאוד. עם פרוץ מלמחת יום כיפור ב- 1973 בוטל וחודש כעבור כשמונה-תשעה חודשים בתדירות נמוכה. בתחילת שנות השמונים שונה מסלולו למסלול הנוכחי עד בית רבקה והוא הפל לקו 82. קו 64 פעל מכיכר דיזנגוף (רחוב אסתר המלכה) ועם הפעלתו של קו 66 מרחוב אסתר המלכה בסוף שנות השישים הוארך הקו עד מגדלי האופרה ברחוב אלנבי. מאוחר יותר הוארך קו 66 עד רחוב אלנבי ובפ"ת מרחוב חיים עוזר (עירית פ"ת) עד התחנה המרכזית.
 

קובי לו

New member
הערות לחלק זה:
לקו 60 צורף ב- 1965 קו 55 שפעל מת"מ עד עירית ר"ג ובוטל. קו 61 פעל בשתי חלופות: חלופת רמת יצחק, עד רחוב נגבה פינת הרא"ה, וחלופת בני ברק עד רחוב רבי עקיבא(ביח"ר דובק). לאחר השינוי במספרו של קו 62 ל- 82 קיבל 61 ב"ב את המספר 82. קו 62 "הישן" היה קו פעיל מאוד. עם פרוץ מלמחת יום כיפור ב- 1973 בוטל וחודש כעבור כשמונה-תשעה חודשים בתדירות נמוכה. בתחילת שנות השמונים שונה מסלולו למסלול הנוכחי עד בית רבקה והוא הפל לקו 82. קו 64 פעל מכיכר דיזנגוף (רחוב אסתר המלכה) ועם הפעלתו של קו 66 מרחוב אסתר המלכה בסוף שנות השישים הוארך הקו עד מגדלי האופרה ברחוב אלנבי. מאוחר יותר הוארך קו 66 עד רחוב אלנבי ובפ"ת מרחוב חיים עוזר (עירית פ"ת) עד התחנה המרכזית.
יש לך טעות קלה בשורה השלישית
קו 61 ב"ב קבל את המספר 62 ולא את המספר 82.
 

קובי לו

New member
הכוונה היא שקו 62 "הישן" קיבל את המספר 82
ואז חלופת ב"ב של קו 61 קיבלה את המספר 61, לא היתה כל כוונה אחרת ולא "טעות סופר"
התכוונתי לטעות כתיב/טעות סופר
ושוב, גם הפעם יש לך כזאת. כתבת עכשיו "ואז חלופת ב"ב של קו 61 קיבלה את המספר 61" בעוד שהנכון הוא "חלופת ב"ב של 61 קיבלה את המס' 62". שים לב.
 

אוהד11

New member
התכוונתי לטעות כתיב/טעות סופר
ושוב, גם הפעם יש לך כזאת. כתבת עכשיו "ואז חלופת ב"ב של קו 61 קיבלה את המספר 61" בעוד שהנכון הוא "חלופת ב"ב של 61 קיבלה את המס' 62". שים לב.
 
חלק ד' קווי רמת גן,וקרית אונו
קו 60 החל לפעול משנות החמישים מתל אביב תחנה מרכזית ישנה (ב1993 עבר לתמח''ת) לשכונת נווה יהושוע רמת גן (מאוחר יותר פעל מרמת עמידר) קו 61 קיים מעל 50 שנה יצא בהתחלה מרחוב סירקין(מאוחר יותר רחוב העבודה אחר כך הוארך לשוק הכרמל )לרמת יצחק (לימים מסתיים ברמת עמידר) וקו נוסף לבני ברק בהתחלה מפעל דובק כיום יוצא מקהילות יעקב(הקו לב''ב הפך ל62 בשנות השמונים) קו 62 הישן פעל משנות החמישים עד השמונים עד שבוטל ממגדל האופרה(מאוחר יותר ממסוף כרמלית) לתחנה מרכזית פתח תקוה הקו נסע דרך רחובות קפלן ופרנקפורטר בפתח תקוה קו 63 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר לשוק הכרמל)לשכונת בורוכוב ברמת גן(ב2003 עבר למסוף אלוף שדה) קו 64 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה (ב1984 עבר למסוף כרמלית) לתל השומר קו 65 פועל למעלה מ50 שנה החל מקולנוע רמה(בשנות התשעים עבר לרכבת מרכז) לנווה יהושוע(לימים הקו יוצא מתל השומר) קו 66 הנוכחי פועל למעלה מ40 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר למסוף כרמלית) לרחוב חיים עוזר פ''ת (בשנות השמונים עקב ביטול קו 82 הוארך לת''מ פ''ת) קו 66 הישן פעל מקולנוע רמה לשכונת סלמה ג' קו פנימי של רמת גן פעל בשנות החמישים והשישים עד שבוטל ואוחד עם קו 67 קו 67 פועל למעלה מ50 שנה החל משיכון ותיקים(מאוחר יותר קניון איילון) לשכונת בורוכוב רמת גן(מאוחר יותר לרמת השיקמה עקב איחוד עם קו 66 הישן משנות התשעים יוצא ממסוף וינטר קו 68 פועל למעלה מחמישים שנה הקו האהוב על mister k החל מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו קו 69 הישן פעל משנות החמישים עד 2007 יצא בהתחלה מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו בקו בוצעו מספר שינויים משנות השישים עד שנות התשעים נסע דרך בני ברק וגני תקוה משנת 1996 עקב ביטול קו 59 הישן עבר בגבעת שמואל הקו בוטל ב1.8.07 עקב עברתו לחברת קוים ופתיחת קו 69 אחר קו 69 החדש החל באוגוסט 2007 מרכבת מרכז לגבעת שמואל קו 70 תל ליטוינסקי החל כקו של תל ליטונסקי מת''מ ישנה דרך רמת גן לתל ליטונסקי(כיום חלק מתל השומר קו 71 תל ליטוינסקי החל כקו של חברת תל ליטוינסקי מתל ליטונסקי(כיום תל השומר(מאוחר יותר מאור יהודה מ2004 מיהוד) לתמ''י דרך פ''ת יחד עם קו 70 (ב1993 עבר יחד עם קו 70 לתמח''ת) קו 168 החל כקו 68 א מתמ''י (ב1993 עבר לתמח''ת ושבועיים מאוחר יותר הפך ל68א) דרך לה גרדיה לקרית אונו בהמשך שנות התשעים תחנת המוצא שלו עברה מתמח''ת למסוף כרמלית
היה גם קו 3א שנסע לסביון וגני יהודה
 

Dannycom

New member
חלק ד' קווי רמת גן,וקרית אונו
קו 60 החל לפעול משנות החמישים מתל אביב תחנה מרכזית ישנה (ב1993 עבר לתמח''ת) לשכונת נווה יהושוע רמת גן (מאוחר יותר פעל מרמת עמידר) קו 61 קיים מעל 50 שנה יצא בהתחלה מרחוב סירקין(מאוחר יותר רחוב העבודה אחר כך הוארך לשוק הכרמל )לרמת יצחק (לימים מסתיים ברמת עמידר) וקו נוסף לבני ברק בהתחלה מפעל דובק כיום יוצא מקהילות יעקב(הקו לב''ב הפך ל62 בשנות השמונים) קו 62 הישן פעל משנות החמישים עד השמונים עד שבוטל ממגדל האופרה(מאוחר יותר ממסוף כרמלית) לתחנה מרכזית פתח תקוה הקו נסע דרך רחובות קפלן ופרנקפורטר בפתח תקוה קו 63 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר לשוק הכרמל)לשכונת בורוכוב ברמת גן(ב2003 עבר למסוף אלוף שדה) קו 64 פועל מעל 50 שנה החל ממגדל האופרה (ב1984 עבר למסוף כרמלית) לתל השומר קו 65 פועל למעלה מ50 שנה החל מקולנוע רמה(בשנות התשעים עבר לרכבת מרכז) לנווה יהושוע(לימים הקו יוצא מתל השומר) קו 66 הנוכחי פועל למעלה מ40 שנה החל ממגדל האופרה(ב1984 עבר למסוף כרמלית) לרחוב חיים עוזר פ''ת (בשנות השמונים עקב ביטול קו 82 הוארך לת''מ פ''ת) קו 66 הישן פעל מקולנוע רמה לשכונת סלמה ג' קו פנימי של רמת גן פעל בשנות החמישים והשישים עד שבוטל ואוחד עם קו 67 קו 67 פועל למעלה מ50 שנה החל משיכון ותיקים(מאוחר יותר קניון איילון) לשכונת בורוכוב רמת גן(מאוחר יותר לרמת השיקמה עקב איחוד עם קו 66 הישן משנות התשעים יוצא ממסוף וינטר קו 68 פועל למעלה מחמישים שנה הקו האהוב על mister k החל מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו קו 69 הישן פעל משנות החמישים עד 2007 יצא בהתחלה מתמ''י(ב1993 עבר לתמח''ת)לקרית אונו בקו בוצעו מספר שינויים משנות השישים עד שנות התשעים נסע דרך בני ברק וגני תקוה משנת 1996 עקב ביטול קו 59 הישן עבר בגבעת שמואל הקו בוטל ב1.8.07 עקב עברתו לחברת קוים ופתיחת קו 69 אחר קו 69 החדש החל באוגוסט 2007 מרכבת מרכז לגבעת שמואל קו 70 תל ליטוינסקי החל כקו של תל ליטונסקי מת''מ ישנה דרך רמת גן לתל ליטונסקי(כיום חלק מתל השומר קו 71 תל ליטוינסקי החל כקו של חברת תל ליטוינסקי מתל ליטונסקי(כיום תל השומר(מאוחר יותר מאור יהודה מ2004 מיהוד) לתמ''י דרך פ''ת יחד עם קו 70 (ב1993 עבר יחד עם קו 70 לתמח''ת) קו 168 החל כקו 68 א מתמ''י (ב1993 עבר לתמח''ת ושבועיים מאוחר יותר הפך ל68א) דרך לה גרדיה לקרית אונו בהמשך שנות התשעים תחנת המוצא שלו עברה מתמח''ת למסוף כרמלית
חברת תל ליטווינסקי?
מוזר, לא שמעתי על כזאת חברה. אפשר בבקשה פרטים לגבי החברה, הקווים שהפעילה ובאיזה שנה עברה הפעילות ל"דן"?
 

אוהד11

New member
חברת תל ליטווינסקי?
מוזר, לא שמעתי על כזאת חברה. אפשר בבקשה פרטים לגבי החברה, הקווים שהפעילה ובאיזה שנה עברה הפעילות ל"דן"?
חברת האחים ליטוינסקי הפעילה במשך שנים רבות,
עוד בתקופת המנדט הבריטי, את קו 70 רמחוב מקוה ישראל לתל השומר. הם עצמם גרו סמוך לבית החולים. בשנות השישים הם הפעילו את קו 71 כחלופה של קו 70 לבית היולדות תה"ש. חברת דן רכשה את החברה בשנת 1974 ומפעילה מאז את קו 70. את קו 71 היא הפעיל עד להעברתו לחברת קווים
 

felixr

New member
תולדות קווי דן כיום חלק א'
קווי דן כיום ובעבר ותולדות גילגולם קו 1 הופיעה כבר במפת קווי דן בשנות החמישים בשנות החמישים פעל מצפון רחוב דיזנגוף והסתיים ברחוב הרצל פינת קיבוץ גלויות הקו שונה פעמיים בשנות השבעים האורך לחולון ובשנות השמונים למסוף רדינג קו 2 בשנות החמישים פעל בין מגדל האופרה לרחוב הרצל הקו לא פעל כמה זמן הוחזר לפעילות ושונה פעמיים בשנות השבעים הוארך לחולון ובשנות השמונים האורך למסוף רדינג קו 3 קיים משנות השמונים קו 3 הישן קיים כ59 שנים בערך החל לפעול מתחנה מרכזית ישנה לגבול בת ים עם פתיחת קו 3 הנוכחי שונה סיפרורו ל7 עקב שבוטל עם פתיחת התחנה החדשה לאחר איחוד עם קו 41 קו 4 קיים מעל 70 שנה יצא בשנות השלושים מתחנת אגד ברחוב רוטשילד 1 לרחוב בן יהודה פינת שדרות נורדאו עם פתיחת התחנה המרכזית הישנה הועברה לשם תחנת המוצא בשנות השמונים הועברה תחנת המוצא הצפונית למסוף רדינג ב1993 עם פתיחת התחנה החדשה עבר הקו לשןם לרציף 417 קו 5 קיים משנות השלושים יצא בהתחלה מתחנת אגד בשדרות רוטשילד והסתיים בצפון דיזנגוף ב1941 הועבר לתחנה הישנה שנפתחה אז ב1948 תחנת המוצא הצפונית הועברה לבית החייל מאוחר יותר הועברה לצד השני של הכביש ב1993 עם פתיחת התחנה המרכזית החדשה תחנת המוצא הדרומית הועברה לתחנה מרכזית חדשה קומה 4 רציף מספר 418 ב1.1.2003 הועברה תחנת המוצא הצפונית לרכבת מרכז קו 6 פועל משנות השישים בהתחלה יצא משיכון ל' לנווה שרת תחנת המוצא המערבית הועברה מאוחר יותר למסוף רדינג ותחנת המוצא הצפונית הועברה למסוף עתידים קו 6 הישן הופיעה במפת דן 1956 והיה בין רחוב שינקין לשדרות נורדאו פינת דיזנגוף ונסע דרך רחוב בן יהודה בוטל שנראה בגלל הכפילות המיותרת עם קו 4 קו 7 הנוכחי פועל משנות השמונים במסלול כמעט זהה לאז החל כקו 7 א עם ביטול קו 7 וולפסון-תמ''י שונה מספרו מ7 א ל7 קו 7 הישן גרסה א' יצא מחניון דן הישן ברחוב ארלוזורוב 17 לגבול בת ים מאוחר יותר הוארכה תחנת המוצא הצפונית מזרה לעיריית תל אביב בשנות השבעים הוחלף בקו 8 הנוכחי מתל אביב לבת ים קו 7 ב בפתחילה פעל בשנות השישים כקו 54 בני ברק מעתידים לבני ברק מאוחר יותר שונה ל4ב ואוחד עם קו 6 ב קו 8 הנוכחי ראה קו 7 הישן גרסה א' קו 8 הישן הופעל בשנות החמישים מרחוב אלנבי לשכונת שפירא לרחוב מסילת ישרים פינת קיבוץ גלויות בוטל בשנות השישים עקב איחוד עם קו 17 קו 9 הנוכחי החל לפעול בשנות השבעים ממסוף רדינג לדרום מזרח תל אביב קו 9 הישן פעל מאלנבי דרך תחנה מרכזית ישנה לשדכונת שפירא קו 10 החל לפעול מרחוב גאולה לרחוב יפת בשנות השישים הוארך לעיריית תל אביב ובאותו עשור גם לתוך בת ים בשנות השמונים הוארך לרכבת מרכז קו 11 החל לפעול בשנות החמישים ממגדל האופרה לשכונת ביצרון מאוחר יותר הועברה תחנת המוצא ממגדל האופרה לרחוב שלמה המלך פינת מנדלסון בשנות התישעים הועברה לרכבת מרכז וב2003 הועברה תחנת המוצא הדרומית לוינטר קו 12 פעל משנות החמישים מרכבת מרכז לרחוב יהודה הלוי מאוחר יותר הוארך לשוק הכרמל ב2003 הוארך לבני ברק ושונה סיפרורו ל 72 קו 13 החל לפעול בשנות השבעים מרחוב מרכז בעלי המלאכה לאזורי חן בשנות התשעים הועתקה תחנת המוצא הדרומים למסוף כרמלית קו 14 החל כקו חלופת קו 13 הישן מאלנבי לבבלי קו 13 הישן פעל מאלנבי לרחוב יהודה המכבי בשנות השישים שונה סיפרורו ל14 קו 15 פעל משנות החמישים מהתחנה הישנה לכפר שלם בשנות התשעים הועברה תחנת המוצא לתמח''ת קו 14 הישן פעל מאלנבי לשכונת התקוה האוחד בשנות השישים עם קו 16 ובוטל קו 16 החל לפעול בשנות החמישים מכפר שלם לת''מ ישנה רחוב צ'לנוב הוארך לאלנבי מאוחר יותר לאחר איחוד עם קו 14 הישן קו 17 החל לפעול מתמ''י לקרית שלום בשנות השישים עקב איחוד עם קו 8 הישן האורך לאלנבי קו 18 הנוכחי החל לפעול בשנות השישים מבית המשפט לבית העלמין בת ים ב1984 הועתקה תחנה המוצא לרכבת מרכז קו 18 הישן פעל מתמ''י רחוב צ'לנוב לצומת חולון בוטל בשנות החמישים או השישים קו 19 הנוכחי פועל משנות השמונים מת''א לראשל''צ קו 19 הישן פעל ממגדל האופרה לרכבת מרכז קו 20 החל לפעול בשנות החמישים ממגדל האופרה לשיכון דן תחנת המוצא הצפונית עברה למסוף עתידים עם פתיחת המסוף קו 21 החל לפעול ממגדל האופרה לנווה שרת בשנות השיבעים שונה מסלולו והוא עבר דרך גני התערוכה במקום רחוב ז'בונסקי ברמת גן קו 22 גרסה א' פעל עד 1981 משנות החמישים ממגדל האופרה לשכונת תל ברוך עד שבוטל קו 22 גרסה ב' פעל משנות השמונים עד 2002 מרכבת מרכז לשכונת נווה חוף עד שבוטל קו 23 הישן פעל משנות החמישים מנווה שרת לתחנה הישנה בשנות השמונים הועתקה תחנת המוצא הצפונית למסוף עתידים ב1993 עם פתיחת התחנה החדשה הועברה תחנת המוצא מישנה לחדשה לקומה 2 רציף 107 בוטל ב1.1.98 קו 23הנוכחי פועל מ2004 קו 24 החל לפעול עם סיפרור 26 קו 24 הישן פעל בשנות החמישים מתחנה מרכזית ישנה דרך בגין לקרית שאול שונו המספרים כדלקמן מ24 ל2 מ2 ל27א מ27א ל127 קו 25 פועל משנות החמישים פעל בהתחלה מרחוב מרכז בעלי המלאכה לרמת אביב ב1974 האורך לבת ים מדרום מאוחר יותר האורך מצפון לאוניברסיטת ת''א קו 26 החל לפעול מרחוב שינקין לרמת אביב שונה מאוחר יותר סיפרורו ל24 והוארך לרמת השרון קו 27 החל לפעולבשנות החמישים מת''מ ישנה לשכונת תל ברוך ב1993 חלו שינויים בשתי קצוות הקו תחנת המוצא הדרומית הועברה מתחנה מרכזית ישנה לתחנה מרכזית חדשה והצפונית הוארכה לקניון איילון קו 28 פעל בשנות החמישים משיכון דן לשכונת מינטיפיורי בשנות השישים הותקה תחנת המוצא הדרומית לתחנה המרכזית הישנה והצפונית למסוף עתידים ב1998 הועבר הקו לצמערי מת''מ ישנה לתמח''ת קומה 2 רציף 110 קו 29 הנוכחי פעל משנות השיבעים מתמ''י לצומת גלילות בשנות השמונים קוצר לקרית החינוך ב1998 הועברה תחנת המוצא לתמח''ת רציף 110 וב2004 קוצר לרכבת מרכז קו 29 הישן החל לפעול בשנות החמישים מאלנבי להדר יוסף בוטל בשנות השישים או השיבעים [
למישהו יש תמונות של המסוף שהיה ברחוב רמה בנוו
ה-שרת בת"א? המסוף שאליו הכיעו קווים 21,42,6? בנווה שרת. ת"א.
 

קובי לו

New member
למישהו יש תמונות של המסוף שהיה ברחוב רמה בנוו
ה-שרת בת"א? המסוף שאליו הכיעו קווים 21,42,6? בנווה שרת. ת"א.
אם המסוף הזה נראה כמו מספר מסופים נוספים
בגוש דן, הרי שבעצם אין מה לראות בו. למשל עד היום המסוף של קו 57 ברח' כורזין בגבעתיים הוא דבר עלוב ביותר. תחנה עם סככה לא גדולה, ספסל עץ פשוט, שעון בתוך קופסא סגורה (כאילו במעין מיני כספת) שיש לה חלון זכוכית דרכו רואים את השעון ודף עם שעות יציאת האוטובוס שלידו הנהג צריך לחתום מספר שניות לפני שהוא מתחיל את הנסיעה. אני זוכר גם במעורפל את המסוף של קו 67 שהיה מול מגדלי בס"ר 1 ו-2 בגבול ר"ג-ב"ב בקצה רח' מודיעין פינת אבא הלל. אותו דבר עלוב כמו המסוף של קו 57 בגבעתיים. אגב, גם מסוף עתידים של היום לא נראה כמו איזו יצירת מופת תחבורתית.
 

felixr

New member
אם המסוף הזה נראה כמו מספר מסופים נוספים
בגוש דן, הרי שבעצם אין מה לראות בו. למשל עד היום המסוף של קו 57 ברח' כורזין בגבעתיים הוא דבר עלוב ביותר. תחנה עם סככה לא גדולה, ספסל עץ פשוט, שעון בתוך קופסא סגורה (כאילו במעין מיני כספת) שיש לה חלון זכוכית דרכו רואים את השעון ודף עם שעות יציאת האוטובוס שלידו הנהג צריך לחתום מספר שניות לפני שהוא מתחיל את הנסיעה. אני זוכר גם במעורפל את המסוף של קו 67 שהיה מול מגדלי בס"ר 1 ו-2 בגבול ר"ג-ב"ב בקצה רח' מודיעין פינת אבא הלל. אותו דבר עלוב כמו המסוף של קו 57 בגבעתיים. אגב, גם מסוף עתידים של היום לא נראה כמו איזו יצירת מופת תחבורתית.
אני גר ברחוב רמה
עדיין רואים שהמדרכה היתה צבועה באדום-צהוב. המסוף עבר לעתידים לפני שנולדתי. נולדתי בשנת 1991. אני יודע שמסוף עתידים בעייתי ואני יכול לספר לך שלפעמים אוטובוסים לא נכנסים אליו אלא משנים כיוון עוד בכיכר, למשל קו 20 עשה את זה פעם.
 

seffic

New member
למישהו יש תמונות של המסוף שהיה ברחוב רמה בנוו
ה-שרת בת"א? המסוף שאליו הכיעו קווים 21,42,6? בנווה שרת. ת"א.
בנווה שרת לא היה מסוף אלא תחנת קצה
של קוים 6,21 ו 23. אח"כ התחנה הועברה לדבורה הנביאה. קצת הגדרות לשם הסדר: תחנת קצה ממוקמת בנתיב החניה בתוך הרחוב מסוף- כולל רציפים הנפרדים מנתיבי הנסיעה של הרחוב. לרוב אין כניסה לרכבים אחרים מלבד רכבי שירות. כך צריך להיות ושלא יבלבלו את המוח. 42 בתקופה זו סיים ברח' פנחס רוזן פינת דבורה הנביאה (במסוף). אח"כ נערכה רוטציה בינו לבין קו 40, (כנראה עקב גידול בפעילות של 40 לעומת 42) ואז 42 נכנס לשכון דן ורמת החייל וסיים בתחנת קצה ברח' מרכוס עם קו 20.
 

אוהד11

New member
בנווה שרת לא היה מסוף אלא תחנת קצה
של קוים 6,21 ו 23. אח"כ התחנה הועברה לדבורה הנביאה. קצת הגדרות לשם הסדר: תחנת קצה ממוקמת בנתיב החניה בתוך הרחוב מסוף- כולל רציפים הנפרדים מנתיבי הנסיעה של הרחוב. לרוב אין כניסה לרכבים אחרים מלבד רכבי שירות. כך צריך להיות ושלא יבלבלו את המוח. 42 בתקופה זו סיים ברח' פנחס רוזן פינת דבורה הנביאה (במסוף). אח"כ נערכה רוטציה בינו לבין קו 40, (כנראה עקב גידול בפעילות של 40 לעומת 42) ואז 42 נכנס לשכון דן ורמת החייל וסיים בתחנת קצה ברח' מרכוס עם קו 20.
לאחר הרוטציה בין 40/42 במחצית הראשונה של
שנות השמונים שניהם יצאו מפנחס רוזן פינת דבורה הנביאה (היה שם מין מסלול פנימי עם סככת סדרן) ורק מאוחר יותר האריכו אותם עד עתידים יחד עם 21/23ז"ל/28/6
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה