תופעות על-חושיות

  • פותח הנושא svk1
  • פורסם בתאריך

svk1

New member
תופעות על-חושיות

שלום, אני בן 31, אדם רציונלי מאוד ומהנדס במקצועי. עם זאת, אני מאוד פתוח לכך שייתכנו תופעות המכונות "על טבעיות" רק בשל היותן בלתי מובנות ומוכרות למדע בשלב זה. בזמן האחרון קראתי חומר רב בנושא. מאוד מעניין אותי לגבי תופעות מסויימות, כיצד ניתן להווכח שהן אכן קיימות ולא פרי דימיונם של אנשים? לדוגמה: - האם קיימת אפשרות של צפייה מרחוק? כדי להיות בטוח שאכן קיימת תופעה זו, האם קיים מישהו היכול לתאר את מקום המצאי בזמן שיחת טלפון רק בכוח המחשבה? - האם אדם יכול לשמש כמדיום ולקבל עליי כל פרט שירצה? אפילו יהיה זה פרט משני כגון שמות חברים מבית הספר או השירות הצבאי וכו'. - טלקינזיס (הזזה מרחוק בכוח המחשבה): האם ניתן להווכח בקיומה של תופעה כזו? כפי שציינתי, אני מאמין שקיימות תופעות שאין להן הסבר (בדיוק כפי שהקרינה האלקטרו-מגנטית, למשל, הייתה תמיד קיימת, אך התגלתה רק לפני זמו קצר יחסית), אך עם זאת מודע לכך שקיימים שרלטנים רבים ומאחזי עיניים. כיצד והיכן ניתן לקבל הוכחה לתופעות שציינתי? תודה רבה, גיא
 
כן ועוד איך כן!

אני פשוט לא מאמין..שכתבת את זה. חיפשתי פורום מיסטיקה כדי לעדכן במשהו ולשאול למה ?מה ?מו איך? לפני שבוע רשמתי משהו שקרה לי בעבר הרחוק. ופתאום מצאתי ברשימה "על טבעי" התופעה שאתה כתבת עליה ,דוד שלי ז"ל אח של סבתא. כן היה יכול לעשות את זה.והוא היה בכלל בחו"ל ודודה שלי היתה בארץ והוא אמר לה מה היא לובשת וכיצד היא נראית באותו זמן הוא לא ראה אותה משהו כמו 16 שנה. אותו אחד גם היה לו כוחות להכנס לראש של בן אדם ולראות את העתיד שלו כמו בסרט. אין אחד שלא ידע מי הוא. עכשיו שים לב מה קרה לי בגיל 15!!! קיבלתי טלפון מחו"ל ואלה ענו לי ברוסית "שלום" התעצבנתי וסגרתי אמרתי להם טעות. אנחנו לא מדברים ברוסית רק בעברית. ובפעם השניה שזה קרה לי ממש התצבנתי..כי כאבה לי הבטן בגלל כמות הגלידה שאכלתי.. בדרך לשירותים חשתי כאב ראש שמתי יד על המצח. פתאום היה לי חזיון מוזר כאילו שאני עומד בתוך בית רואה שם את האישה שמתקשרת רואה גם את הטלפון בצבע שחור עם מחוגים ולא לחצנים כמו היום.החדר קטן צבוע במשהו אדום ועל יד האישה הזאת עומדת סבתא שלי ודוד שלי. אמרתי לעצמי ווא איזה כאב ראש מוזר.. בטלפון השלישי זה היה דוד שלי שישר קרא לי בשם שלי. סיפרתי לאימא שלי שראיתי בדמיון וזה נראה כאילו אמיתי.. מעולם לא התיחסתי לזה. עד שעלו לארץ כל קרובי המשפחה שלנו,כל היהודים. ואזה סיפרו לי על אותו דוד שהיה לו כוחות על טבעיים גם אז לא התייחסתי לזה .אותו דוד לא עלה לארץ מכוון שהתנצר וחי שם עם אישה נוצריה ובגלל זה הילדים שלו והנכדים שלא לא יהודים. אחרי שהוא נפטר התחילו תופעות מוזרות אצלי.. ואת זה הוצאתי בפורום מיסטיקה -שכרגע אני לא מוצא אותו. ניסתי לחזור על זה על ראיה מרחוק. לא מצליח. כמו שאני זוכר היה לי ריכוז גובה מאוד של כאב בבטן,זה כמו שבן אדם מתרכז לעכב כאב או ללכת לשירותים להשתין...(_: הכח בא מהבטן יד ימין על המצח וריכוז מאוד גבוה וצריך להיות גם שקט. זה כאילו שהנשמה שלי יצאה החוצה מתוכי והיתה בבית של קרובים בחו"ל. אבל מה שעשה אותו דוד ז"ל לאנשים זה היה אמיתי כולל חזיונות עתיד הוא גם העביר מסר לי דרך אחת מטומטת(אישה של הדוד הצעיר) שלא האמינה לו. הוא לא גילה להם שמדובר בי. והיא סיפרה סיפור מענין מאוד אך לא ידע במי מדובר... יום אחד אני יצטרך להעניק לשתי דודים שלי 2 מכוניות במתנה +כסף ואצטרך לקחת את הכתובת שלו(של אותו דוד שנפטר) ולעזור למשפחה שלו בכסף. עד עכשיו הכל התגלה נכון. כולל מות האח העצמאי של אימא שלי,הוא נפטר בגיל 40 . ובאותו יום ובאותה השעה שהוא נפטר ראיתי אותו בחלום ראיתי איפה הוא נפל ומה הוא לבש. ראיתי אותו גם לאחר שנפטר..סיפרתי את זה לדוד שלי(האח הצעיר של אימא) בהתחלה הוא לא האמין אחרי שהזכרת לו את השם של אותו אח של סבתא הוא נבהל!!
 
תיקון שגיאות כתיב

כולל האח העצמאי==כולל האח האמצעי!! ובקשר למכוניות היום אין לי כסף אפילו לונטיל של הרכב(_: גם אותי זה מענין אם החזיון הזה יתגשם יום אחד
 

svk1

New member
הנה קצת חומר בנושא

קראתי מה שרשמת. מעניין מאוד ומרתק! לצערי, אין לי יכולת כזו. תוכל לקרוא המון באינטרנט על צפייה מרחוק, אם תחפש "REMOTE VIEWING". ספר מומלץ: "הלוחם הנסתר", דיויד מורהאוס. ספר זה מספר על קצין מודיעין אמריקאי שהשתתף ביחידת של צופים מרחוק (שלבסוף הודלף עליה לתקשורת בשנות ה-90). בהצלחה!
 
מצאתי את ההודעה שלי מפורום עולם המסטיקה

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1149&msgid=112979519 שים לב לתאריך שרשמתי את ההודעה בעוד כמה דפים רשמתי כל מיני השתלשויות מוזרים שקורים לי. שלחתי לך מסר. בבקשה ממך אם אתה יודע למי יש את הכוחות האלה קשר אותי אליו. בנתיים אני לא מצליח לחזור על אותו דבר מה שהיה לי בגיל 15 אבל כן יש אצלי תופעות מוזרות שאני לא יכול לשלוט עליהם כמו חלומות העתיד ,ראיה בחלום מרחוק של אנשים בזמן אמת ועוד. אפילו את הפיגוע בנתניה לפני שנתים בחודש דצמבר ידעתי שזה יהיה וגם הזהרתי את אחותי החורגת ולא היה לי מושג מה אני מדבר. אמרתי לה"תזהרי במקום שאת גרה בו,יכול להיות פיגוע בשבוע הבא לא ביום ראשון אולי ביום שני או שלישי" והיא צחקה.. הפיגוע היה ביום שני. אין לי מושג למה דיברתי כך...זה קורה לי בהפתעות.
 
למעלה