תחליף לתרופות פסיכיאטריות

תחליף לתרופות פסיכיאטריות

שלום. אילו תרופות טבעיות קיימות לציפרלקס ודומיו?

תודה.
 

0 אור 0

New member
הגישה היא אחרת

הרפואה ההוליסטית אינה עובדת בשיטה של כדור וגמרנו,
התחליף לתרופה אינה "כדור טבעי" , אלא טיפול שנוגע במקורות של החרדה או הדכאון וטכניקות שחלקן קשורות לשינוי אורח החיים כדי לפתור את הבעיה מהשורש.
הטיפול יכול להיות בשיטות מגע ואנרגיה כמו רפלקסולוגיה או איזון אנרגטי, או בגישות שהן יותר שיחתיות (ברפואה המערבית זה פסיכולוג, ויש טיפולים בגישה שונה לחלוטין בגישה הוליסטית)
אישית אני משלבת את הרפלקסולוגיה והאיזון האנרגטי עם המלצות מאד ספציפיות של תזונה, תרגילי יוגה, מדיטציות (בעיקר מדיטציות נשימה) וטכניקות להתמודד עם התקף כאשר הוא קורה.
לעתים הטיפול משולב בצמחי מרפא או שמנים אתריים (למשל מליסה שהריח שלה פועל להקלה מיידית של רגשות עזים), אבל הטיפול העקרי אינו אותם צמחים ושמנים , אלא העבודה שאתה עושה עם עצמך
 
תחליף פסיכו'

היי
ישנם תחליפים אך בספק אם הרופא יאשר זאת או יותר נכון בספק אם מטפל יסכים לקחת על עצמו הוראה של הפסקת נטילת תרופות ולהתחיל במשהו טבעי.....
מאידך, הגישה היא שאפשר להשתקם ולהתמודד במגוון דרכים כמו צמחים שונים עם שילוב שיטות אחרות כמו פרחי באך, EFT וכמובן גם מגע ואם נראה תוצאות טובות אפשר לחשוב ביחד עם הרופא על הורדת מינונים שונים ולבחון כל פעם מחדש.....
כן - צריך הרבה סבלנות וסובלנות ואורח רוח ולהיות צמוד במעקב גם אצל הרופא המטפל וגם אצל המטפל הטבעי ולא בחשיבה חד פעמית. ואין ספק שכל זה יקר וצריך לקחת זאת בחשבון מראש!!! כי הפסקת טיפול גרועה יותר.....
בהצלחה!
 

יעל ND

New member
תרופות טבעיות

אני לא פסיכיאטר וגם לא יודעת על מה מדובר, לכן רק כמה מילים.
אם אין סיבה פיזית (למזל, מחסור בוויטמינים, אנמיה וכו' - אז צריך פשוט לטפל בעניין ולא לקחת תרופות פסיכיאטריות) וזה לא תופעת לוואי של תרופה (אצל הרבה תרופות ברשימת תופעות לוואי ניתן לראות דיכאון וחרדה - אז כדרי לדבר עם הרופא ולהחליף את התרופה ולא להתחיל עם תרופה נוספת)
עד כמה שידוע לי, התרופה הטבעית הטובה ביותר נגד דיכאון - זה ספורט. יש את המחקר הידוע שחילקו את החולים ל-3 קבוצות: מטופלים בתרופות אנטי-דכאוניות, תרופות+ספורט וספורט בלבד.
התוצאות הטובות ביותר קיבלו בקבוצה השלישית, גם אחרי שבוע, גם אחרי חצי שנה וגם אחרי תקופה ארוכה.

גם - מזונות עשירים בוויטמיני B ובכלל תזונה בריאה. מאד חשוב.
יש גם צמחי מרפא.


אם מדובר בחרדה ואין סיבה פיזית לכך, צריך להתחזק במידת הביטחון.
 
הסיבה שאני שואל היא

שהייתי מטופל, והחלטתי לעת עתה להפסיק בעקבות טיפול פסיכולוגי, אבל זה עדיין שם.
&nbsp
אין מה לעשות- ככה זה הכימיה של המוח שלי וזה עובר בתורשה. אני רוצה להוריד את מפלס החששות הכללי ביום יום ע"י תרופות טבעיות יותר.
 

יעל ND

New member
אם זה כימיה

- אני לא יודעת, אם זה אפשרי. תתייעץ עם הרבוליסט.
 
עונה שוב.....

הי
כל אפשרי רק בתיאום מלא עם כל הצוות המטפל הן פסיכולוג והן פסיכיאטר והן כל גורם אחר העוטף אותך! המעקב כאן חשוב מאוד ומטפל במשלימה יחטא אם ייקח את כל האחריות עליו!!!

בהצלחה!
 
למעלה