תחנת רכבת בכפר מנחם ?

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
אין שום קטע מוכפל

מה שאמרתי ברור
יש קטעים מוכפלים שאפשר כבר לפתוח ושישפרו את הזמינות. ברור שאי אפשר להוסיף על הקו במתכונתו הנוכחית כלום
. אך מאחר שאת כפר-מנחם לא יפתחו מחר בבקר, אלא רק בסמוך לסיום הכפלת המסילה, אין מניעה להקים את התחנה כבר עכשיו. יהיה זה טיפשי להמתין לסיום ההכפלה ורק אז להקים שם תחנה.
אין שום קטע מוכפל
שאפשר לפתוח בשביל לייעל את השירות היום, אני לא יודע על מה אתה מדבר? על שני מקטעים של קילומטרים בודדים? שעד כמה שידוע לי טרם הושלמו בכלל
 

ה ו מ ר

New member
אני לא יודע מה מצבם

אין שום קטע מוכפל
שאפשר לפתוח בשביל לייעל את השירות היום, אני לא יודע על מה אתה מדבר? על שני מקטעים של קילומטרים בודדים? שעד כמה שידוע לי טרם הושלמו בכלל
אני לא יודע מה מצבם
אבל אם הם שמישים - שיפתחו מיד לתנועה. אין זה אומר שאסור לתכנן או לבנות תחנות עתידיות לאורך הקו
 
אי אפשר לפתוח ככה...

אני לא יודע מה מצבם
אבל אם הם שמישים - שיפתחו מיד לתנועה. אין זה אומר שאסור לתכנן או לבנות תחנות עתידיות לאורך הקו
אי אפשר לפתוח ככה...
סתם קטעים, זה דורש הרבה תכנון, וצריך לחבר אותם למערכת האיתותים, ולהפעיל את המסוטים, זה לא כביש ולא מונית שירות, ולפתוח את הקטעים של קילומרטים בודדים לא יעזור בגרוש. אולי בעצם הרכבת תאלץ להאט במעט כשהיא מחליפה מסילה במסוט.
 

gay1982

New member
שניהם יהיו שמישים בקרוב מאוד.

אני לא יודע מה מצבם
אבל אם הם שמישים - שיפתחו מיד לתנועה. אין זה אומר שאסור לתכנן או לבנות תחנות עתידיות לאורך הקו
שניהם יהיו שמישים בקרוב מאוד.
בין קרית גת לכפר מנחם הניחו כבר מסילה בודדת צמוד לכביש 6. ובלהבים התחילו להניח כבר מסילה חדשה לפני הכניסה לתחנה. ובקטע שכבר קיים 3 שנים בכביש 6 ליד רבדים, יש אדני מסילה כבר יותר משנה ועדיין לא הניחו עליהם פסים. ברגע שיניחו שם פסים יהיה קטע מוכפל מכפר מנחם עד לפני הגשר שמעל הנחל שבכביש 6 ( לא יודע איך קוראים לו) שגם על הכפלת הגשר הזה עובדים במהירות מאוד.
 

fireman

New member
כפר מנחם כביש 6

שניהם יהיו שמישים בקרוב מאוד.
בין קרית גת לכפר מנחם הניחו כבר מסילה בודדת צמוד לכביש 6. ובלהבים התחילו להניח כבר מסילה חדשה לפני הכניסה לתחנה. ובקטע שכבר קיים 3 שנים בכביש 6 ליד רבדים, יש אדני מסילה כבר יותר משנה ועדיין לא הניחו עליהם פסים. ברגע שיניחו שם פסים יהיה קטע מוכפל מכפר מנחם עד לפני הגשר שמעל הנחל שבכביש 6 ( לא יודע איך קוראים לו) שגם על הכפלת הגשר הזה עובדים במהירות מאוד.
כפר מנחם כביש 6
זה קטע קצרצר שלא יתן כלום קרית גת עד כפר מנחם יכול לתרום מעט אולי בהפחתת האיחורים אך לא יאפשר תוספת נסיעות\הגדלת תדירות הקו.
 

gay1982

New member
באותו עניין..

כפר מנחם כביש 6
זה קטע קצרצר שלא יתן כלום קרית גת עד כפר מנחם יכול לתרום מעט אולי בהפחתת האיחורים אך לא יאפשר תוספת נסיעות\הגדלת תדירות הקו.
באותו עניין..
יש למישהו מידע למה בונים עוד שני רציפים בקרית גת כל כך מוקדם לפני סיום ההכפלה?
 

raminec

New member
מאותה סיבה שבונים

באותו עניין..
יש למישהו מידע למה בונים עוד שני רציפים בקרית גת כל כך מוקדם לפני סיום ההכפלה?
מאותה סיבה שבונים
שני רציפים בתחנת ב"ש מרכז. הכנה להכפלה. לא ניתן לתזמן את כל חלקי הפרוייקט המורכב הזה שיסתיימו בבת אחת. ההכפלה של מספר הרציפים היא עניין שדרוש לתפקוד התקין של התחנות. מוטב לבצע את זה מוקדם מאשר מאוחר.
 

IgKh

New member
זו באמת סוגיה קצת מורכבת

תחנות בנגב
אני לא מבין את ההתנגדות שלך להענקת שירות לכל מקום בדרום מלבד באר-שבע. לא יכול להיות שלאורך ה-110 ק"מ שבין ב"ש לתל-אביב לא תהיה ולו תחנה נוספת אחת לנוסעים. ככל שיהיו יותר תחנות נוחות השימוש ברכת תגדל, האפשרות של באר-שבע להתפתח ככרך תגדל והנגישות למרכז הארץ תגדל. אין זה אומר שלא צריך שינוי מהותי בקו, כולל הכנסת הקטעים המוכפלים לשימוש מידי, המשך הכפלת הקו באופן מזורז והוספת רכבות ישירות ב"ש - ת"א. צריך את שני הדברים ובו-זמנית. כמו שרכבת ישראל הבינה בראשית שנות ה-90 להוציא את כל הציוד הזמין לעבודה ומיד, כך גם הוספת תחנות תיצור את אותה התגובה, לחץ להוספת רכבות וקווים. לגבי המעקף דרך נתב"ג - לכך שני פתרונות, הראשון, במסילה מהירה לא היית מביע כל התנגדות לו השינוי היה של 5 ד'. האבסורד הוא במסילה הבודדת לוד-נתב"ג. אפשרות שנייה - שאטל לוד-נתב"ג לטובת הדרומיים. הבעיה שאין מספיק רציפים, לא בלוד ולא בנתב"ג למשימה זו ולכן היא בלתי אפשרית. הפתרון - קו מהיר בצד קו מאסף מהדרום, חלק עם וחלק בלי נתב"ג, אבל לא להתנגד לכל הוספה בקו באופן גורף.
זו באמת סוגיה קצת מורכבת
מצד אחד, חשוב לספק שירות רכבתי לקהל כמה שיותר גדול, מה גם שמדובר בהוספת תחנה מינימאלית על מסילה קיימת. מצד שני, כל עוד אי אפשר לקיים שירות במתכונת קו ת"א - חיפה (מאספת ומהירה) הדבר פוגע בבאר שבעיים ועוד יותר באלה (כמוני למשל) שבאר שבע עבורם זה רק אמצע הדרך, ומצפה להם עוד נסיעת אוטובוס מתישה לאחר מכן. כרגע לדעתי זה לא הגיוני שהאוטובוס יהיה מהיר מהרכבת. עדיף אוטובוס מאסף מאשר רכבת מאספת.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

זו באמת סוגיה קצת מורכבת
מצד אחד, חשוב לספק שירות רכבתי לקהל כמה שיותר גדול, מה גם שמדובר בהוספת תחנה מינימאלית על מסילה קיימת. מצד שני, כל עוד אי אפשר לקיים שירות במתכונת קו ת"א - חיפה (מאספת ומהירה) הדבר פוגע בבאר שבעיים ועוד יותר באלה (כמוני למשל) שבאר שבע עבורם זה רק אמצע הדרך, ומצפה להם עוד נסיעת אוטובוס מתישה לאחר מכן. כרגע לדעתי זה לא הגיוני שהאוטובוס יהיה מהיר מהרכבת. עדיף אוטובוס מאסף מאשר רכבת מאספת.
 
../images/Emo45.gif

זו באמת סוגיה קצת מורכבת
מצד אחד, חשוב לספק שירות רכבתי לקהל כמה שיותר גדול, מה גם שמדובר בהוספת תחנה מינימאלית על מסילה קיימת. מצד שני, כל עוד אי אפשר לקיים שירות במתכונת קו ת"א - חיפה (מאספת ומהירה) הדבר פוגע בבאר שבעיים ועוד יותר באלה (כמוני למשל) שבאר שבע עבורם זה רק אמצע הדרך, ומצפה להם עוד נסיעת אוטובוס מתישה לאחר מכן. כרגע לדעתי זה לא הגיוני שהאוטובוס יהיה מהיר מהרכבת. עדיף אוטובוס מאסף מאשר רכבת מאספת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה